Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהגתי כחודש על רכב זה מאותו שנתון,אני לא ככ אהבתי את הרכב,מבחינת נוחות,פניות הוא לא מרגיש הכי יציב שיש,פרט לכך ידוע שכל הבעיות של הממירים הם בשנתונים 2003-4 .רכב נחמד בכללי,עדיף לך להוסיף עוד טיפה ולקחת את דגם ה gli.

פורסם
לא ידוע על ממירים, מחשבים, רפידות או ריפודים?

כדאי לקרוא פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=229689

 

ו-CX25GTI,

כמו בכל שרשור שעוסק ביפנית או במיוחד בטויוטה, מבחינתך כל רכב כזה הוא חיסרון אחד גדול.

 

httpwww.ytong.co.il.JPG

 

 

לא צרפתית, לא קונה?

פורסם
כדאי לקרוא פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=229689

 

ו-CX25GTI,

כמו בכל שרשור שעוסק ביפנית או במיוחד בטויוטה, מבחינתך כל רכב כזה הוא חיסרון אחד גדול.

 

httpwww.ytong.co.il.JPG

 

 

לא צרפתית, לא קונה?

 

 

וואלה, מעניין איך הגעת למסקנה הזו על פי התגובה שלי לפותח השירשור...

אם יש לך בעיה עם התגובות שלי אתה מוזמן פשוט לדלג עליהם.

פשוט לא ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

CX25GTI,

 

לא.

 

תנסה לעבור כצד שלישי על ההודעות הקודמות שלך בפורום,

כמה מהן עסקו בטויוטה,

וכמה מהן היו חיוביות.

 

אבל עזוב, זה הרי ברור שאתה בחיים לא תייעץ באופן חיובי על איזושהו רכב יפני,

אפילו אם הוא היה יוצא ממפעל בצרפת.

וזה לא רק בעניין התגובה הזו, זה פשוט משהו שנראה לאורך הרבה זמן.

פורסם

2006 אלו הדגמים החדשים לא ככה?

אם כן, גיר רובוטי - אותו אני מחשיב כחיסרון משמעותי

Fiat Bravo 1.6 Sx 16V

<---------------------

פורסם
CX25GTI,

 

לא.

 

תנסה לעבור כצד שלישי על ההודעות הקודמות שלך בפורום,

כמה מהן עסקו בטויוטה,

וכמה מהן היו חיוביות.

 

אבל עזוב, זה הרי ברור שאתה בחיים לא תייעץ באופן חיובי על איזושהו רכב יפני,

אפילו אם הוא היה יוצא ממפעל בצרפת.

וזה לא רק בעניין התגובה הזו, זה פשוט משהו שנראה לאורך הרבה זמן.

 

שוב אתה מכליל בלי באמת להכיר אותי אלא על סמך הסקת מסקנות חפוזה ..

המלצה על יפנית טובה , לכל חברי אשר מחפשים רכב מתנהג ומהנה , להם אני ממליץ על ה 3, אבל מה לעשות למי שמחפש רכב משפחתי ל 5 נפשות זה לא בדיוק הרכב הנכון.

אני מגיב לגופה של שאלה, ולא דוחף את המנטרה יפני הכי אמין לכל תגובה שלי.

אני גם לא טוען שרכב צרפתי חף מתקלות, בדיוק כמו כל רכב אחר.

 

אין לי שום דבר נגד טויוטה, אבל צריך לראות ולהגיד את כל האמת כפי שתראה בהודעות שלי:

א. טויוטה אינה חפה מתקלות בדיוק כמו כל רכב אחר.

ב. מחירי הקורולה והיאריס אינם פרופורצינאלים לתמורה שהם נותנים, ויש חלופות טובות יותר אשר נותנות תמורה טובה הרבה יותר לשקל מאשר אילו (גם גם יפניות מקבילות ראה ערך אלמרה ואו סיריון בהתאמה)

 

מצטער שאני לא סוגד לעגל הזהב אשר נקרא טויוטה , או שבוי בקונספציה היפנית אשר שולטת בארץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
שוב אתה מכליל בלי באמת להכיר אותי אלא על סמך הסקת מסקנות חפוזה ..

המלצה על יפנית טובה , לכל חברי אשר מחפשים רכב מתנהג ומהנה , להם אני ממליץ על ה 3, אבל מה לעשות למי שמחפש רכב משפחתי ל 5 נפשות זה לא בדיוק הרכב הנכון.

אני מגיב לגופה של שאלה, ולא דוחף את המנטרה יפני הכי אמין לכל תגובה שלי.

אני גם לא טוען שרכב צרפתי חף מתקלות, בדיוק כמו כל רכב אחר.

 

אין לי שום דבר נגד טויוטה, אבל צריך לראות ולהגיד את כל האמת כפי שתראה בהודעות שלי:

א. טויוטה אינה חפה מתקלות בדיוק כמו כל רכב אחר.

ב. מחירי הקורולה והיאריס אינם פרופורצינאלים לתמורה שהם נותנים, ויש חלופות טובות יותר אשר נותנות תמורה טובה הרבה יותר לשקל מאשר אילו (גם גם יפניות מקבילות ראה ערך אלמרה ואו סיריון בהתאמה)

 

מצטער שאני לא סוגד לעגל הזהב אשר נקרא טויוטה , או שבוי בקונספציה היפנית אשר שולטת בארץ.

 

 

הכל טוב ויפה, אבל מה דעתך להתייחס לרכבים שיש לך נסיון אמיתי איתם?

בקורולה 06 יש 4 כריות אוויר, והמידע שנתת כאן מוטעה ומטעה.

אנשים לוקחים ברצינות מה שממליצים כאן בפורום, אז בדוק את עצמך לפני שאתה מפרסם הודעה.

לדעתי קורולה 2006 רכב מצויין למי שלא מחפש הרפתקאות, והוא עדיף על אלמירה עשרות מונים (לצורך העניין).

יש לו שילוב מנוע גיר הטוב ביותר בקטגוריה ואיכות ההרכבה והחומרים מהטובות בקטגוריה (של קבוצה 2).

 

ודרך אגב, הקורולות האלה באמת אמינות, לא הייתי מקטלג אותן יחד עם רכבים אחרים.

מנסיון עם GLI 2005 פרטית ו2006 מליסינג שיצא לי לנסוע בהן עשרות אלפי קילומטרים (במיוחד בזאת של הליסינג) ואני דואג בשלט רחוק לתחזוקה שלהן.

 

חוץ מבלאי קצת מוגזם של רפידות אחוריות בGLI, אי אפשר להצביע על שומדבר. (יש סיכוי שזה תלוי בסגנון הנהיגה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...