Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי המערכת עלתה כ - 2600 ש"ח כולל.

 

רדיו דיסק = 800

רמקולים אחוריים = 400

סט קומפוננט = 450

סאב וופר = 200

מגבר = 450

חוטים ועבודה = 300

 

הכל מיד שנייה. חוץ מהעבודה :wink:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תתחיל עם זה.. :lol:

 

קודם כל זה לדרוך על יבלות או לפזר מלח על פצעים:wink:.. שנית, זה אקטואלי כמו השמש במזרח.., מה שנכון להיום, לא נכון למה שהיה לפני חודשיים- שלושה-חצי שנה, וכנראה שלא יהיה נכון בעוד חודשיים או שלושה, או חצי שנה..

פורסם

6k ואם אני מוציא עוד שקל אני מתאבד. פשוט מאוד אין סוף כל דבר חדש מדליק אותך ואתה רוצה אותו.

צריך ללמוד להסתפק במה שיש... צריך גם כסף לדברים אחרים חוץ מסטריאו... :roll:

פורסם

אני אישית חשבתי שמערכת ב2500שקל תסדר אותי לתמיד.......

 

מיותר לציין שטעיתי

 

לאט לאט אתה מגיע לזה שכל חלק עולה כבר כמעט כמו המחיר ההתחלתי של כל המערכת שלך..

פורסם

אם כבר אתם אומרים רכיבים(מחירים) אולי תציינו גם את הרכיבים שלכם

ככה יש לזה לפחות טעם ולא רק ואללה זה מטורף וזה סתם לא והציא כסף...

פורסם

כבר פתחו תרד כזה אבל לא משנה

קלריון יד שניה-1600

מגבר חדש-2800

קומפוננט חדש-3500

סאב חדש-2800

קבל חדש-900

בנייה לקורות-300

סה"כ-11900

שידרוגים:מגבר לקומפוננט-500 יורו,מגבר לסאב-3300שח,סאב-720יורו

בקיצר הרבה כסף,אני כבר הפסקתי להתבאס,זה כבר תחביב:-D

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

המערכת שלי הייתה אמורה לעלות 3K-5K

מה יצא בפועל?

 

HU: מחו"ל ב- 1000 ש"ח

מגבר: קרוב ל- 4500 ש"ח

קומפוננט: 2600 ש"ח

חיווט+איטום+פיברים וכל השיט שמסביב כ- 1000-1500 ש"ח

 

מה חסר?

 

הגברה 3 ערוצים (מגבר שלם או מגבר מונו + 2 ערוצים): גג 2000 ש"ח

מידריינג'ים - 1500 ש"ח +-

סאב: 700-2500 ש"ח (תלוי אם מדובר במשהו מהארץ או יבוא אישי וכו'..)

עוד חיווט + עוד התקנה (כנראה הפעם אצל בעל מקצוע..) הרבה $$

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

התחלתי עם מערכת ב 1000 (ללא HU)

עכשיו אני אפילו לא רוצה להגיע לחישובים,כי המערכת טובה בונים על תאויות רבות וביזבוזים מיותרים

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
לי המערכת עלתה כ - 2600 ש"ח כולל.

 

רדיו דיסק = 800

רמקולים אחוריים = 400

סט קומפוננט = 450

סאב וופר = 200

מגבר = 450

חוטים ועבודה = 300

 

הכל מיד שנייה. חוץ מהעבודה :wink:

רק הוופר שלי עולה כמו מערכת שלך.:-(

נו טוב, עד השידרוג הבאה.:brickwall:

ואני רצתי לחסוך לרכב חדש...

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

אני לא יכול לומר כמה כבר הוצאתי על הסיפור הזה זה כל הזמן זה מרגש אותך מחדש ולא מפסיק. אני רק יכול לומר שחודש האחרון הוצאתי 12K על תוספות ושינויים במערכת ותחשבו שאני לא משלם על ההתקנה אני לא רוצה לחשוב כמה זה היה עולה לי אם הייתי צריך לשלם על ההתקנות והשיגעונות שלי.

פורסם
מעניין איך יצאו הקורות

עשיתי בשטחים אצל חברה ערבים,עבודה טובה וזולה

הם בהתחלה רצו 400 אבל התווכחתי והורדתי ל 300

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...