Jump to content

asaf89

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asaf89

  1. חברים שלום וברכה, ברצוני להתקין מערכת אנדרואיד ( לא אכפת מותג) שתיהיה טובה ותספק את הסחורה. יש מקומות מומלצים? טווח מחירים? האם יש מקום בארץ שמוכר כולל התקנה מערכת כזאת עד 1000 1200 ש"ח? למיטב הבנתי יש צורך ב"מגבר" כדי שהמערכת תעבוד כמו שצריך (לא מגבר לרמקולים אלא לדאבל דין עצמו) אין לי בעיה להזמין גם מהאינטרנט במידה וזה בוודאות יתאים לי לרכב תודה רבה לעוזרים
  2. תודה רבה לכולם על העזרה.
  3. כן החליפו שמן לפני שבוע אחי
  4. תודה רועי, אז מתי אני מחליף מחכה ל60% 20% ? מה הנורמל?
  5. היי מצורפת התמונה, היום זה כבר ירד ל92 אחוז. מה זה אומר? איכות שמן או כמות? עליי לעשות משהו? תודה מראש
  6. אשמח לעזרה בתודה מראש
  7. הייתי במוסך היום רק לחיבור למחשב מחר אני הולך לטיפול שוטף של הרכב לדברי המוסכניק ייתכן וזה חיישן רק והוא יגיע אליו במהלך הטיפול וינסה לנקות אותו. דברי המומחים? תודה
  8. חברים שאלה נוספת: לחיצת אחת על השלט פותחת דלק נהג בלבד 2 לחיצות את כל הדלתות יש אופציה להגדיר שלחיצה אחת תפתח את כל הדלתות ברכב?
  9. היי חברים, רכשתי לפני שבוע שברולט מאליבו שנת 2011 מנוע 2.4 דגם "היי טק" 119 אלף ק"מ. הגיע הזמן לעשות טיפול ולפי אתר UMI טיפול זה כולל שמן מנוע, מסנן שמן מנוע ומסנן אוויר. שאלתי היא האם יש חשיבות גבוהה להמשיך לטפל במוסך מורשה? או שללכת למוסכניק הרגיל שלי שהוא סופר מקצועי ולעולם לא היו אצלו בעיות ( עד היום טיפלתי אצלו במזדה 3 2007 ובגטס 2005)? שאלה אחרת: מנורת מנוע דולקת יום כן ויום לא, לאחר "ששיחקתי" קצת עם מכסה הדלק הנורה כבתה ואז למחר נדלקה בשנית, האם זו סיבה לדאגה? האם זו בעיה מוכרת במאליבו 2011? אודה לתשובתכם המושכלת
  10. חברים זה חזר מוקדם מהצפוי. לטענת המוסכניק זה החיישן.ושלא להלחץ אפשר לנסוע לאילת ככה. אני חושב שזה נובע בבירור מהטיפול שעשיתי אצלו.כיצד לפעול?
  11. קוד התקלה הוא 138 חיישן למדה הוא איפס זאת ולטענתו זה הגיוני שזה קרה היות והוחלפה תושבת מנוע. בינתיים זה נעלם מקווה שלא יחזור
  12. תודה חברים יקרים, תכף אלך למוסך ואעדכן מהו הקוד תקלה שהיה.
  13. היום ביצעתי טיפול לרכב שכלל החלפת תושבת מנוע והחלפת מיכל הנוזל קירור. מחר אחזור למוסך. יש למישהו רעיון ממה זה יכול להיות? תודה
  14. שלום רב חברים יקרים וחג שמח. ברשותי מאזדה 3 שנת 2007 מנוע 1600 174KM. רכשתי את הרכב לפני כחודשיים ובעליו הקודמים שם לו לא מזמן צמיגים חדשים והוא התריע שצריך כיוון פרונט. עשיתי לפני שלושה שבועות כיוון פרונט ולאחר זמן קצר שמתי לב שההגה סוטה ימינה. אתמול עשיתי שוב כיוון פרונט אצל אדם אחר ששמו הולך לפניו בתחום, הוא המליץ לי להחליף בין הצמיגים האחוריים לקדמיים (הקיימים ) בגלל שחיקה קטנה ולאזן גלגלים. ביצעתי מבוקשו וחזרתי אליו. הוא עבד ביסודיות על הרכב כ50 דקות. מיד לאחר מכן הייתי צריך לנסוע למרחק של 80 ק"מ ושמתי לב שכלום לא השתנה וההגה שוב נוטה ימינה. כמובן שאני הולך לפרונט שוב, אך לדעתי זה לא הפתרון. יש למישהו עצות? האם ללכת פשוט למוסכניק שלי? בתודה מראש חברים יקרים
  15. וואו תודה על המדריך! וכן אני אעשה זאת בהשגחה של חבר עם טיפה יותר ניסיון בקרוב ואעדכן! תודה שוב
  16. נשמע מסובך מדיי תודה בכל מקרה.
  17. שלום חברים, המקרה הוא מקרה זהה לחלוטין לפוסט הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?504209-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%AA-%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-2006 רציתי לשאול איך אני מגיע אל המאורר הזה? הוצאתי 2 ברגים שמתחת להגה ,ולאחר מכן לא ידעתי לאן להמשיך ( חוש טכני גרוע) מישהו יודע איך אני מגיע למאוור שמרעיש כ"כ? תודה חברים
  18. שלום רב, רציתי המלצות לרכב עד 20,000 ש"ח עדיפות לשנתון גבוהה. לא משנה מראה, נוחות וגם צריכת דלק לא ממש משמעותית. הדבר החשוב ביותר הוא אמינות. חשבתי על יונדאי אקסטנט 2008 -2010 אשמח לדעות תודה רבה
  19. חייב להודות על הייעוץ , גם כאן, וגם בהודעות פרטיות לחברי כנופיית הטיפולים השוטפים מאור ואסף.
  20. סובבתי אותה והיא נראית לכל אורכה כך, בדומה לתמונות הקודמות...
  21. מה שמלחיץ שזה אותם פרטים בדיוק . אני לא אסתכן ואחליף תודה על העזרה
  22. שלום רב, הרצועה הוחלפה באמצע 2010, ומאז האוטו נסע פחות מ40 אלף קילומטר. בשיחה טלפון עם הילוך שישי אמרו כי הרצועה צריכה להתחלף בשנה הבאה. מה דעתכם?
  23. לא פניתי ולא אפנה למוסך. אותי הוא לא יראה שם יותר. שם המוסך הוא "מוסך עפולה". רועי בוודאי שהשמן חוזר למוסך. המכשיר שבעזרתו שאבתי הוא מחבר של חבר... שהוא בעל מוסך...
×
×
  • תוכן חדש...