Jump to content

asaf89

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asaf89

  1. עדכון מחירים+תמונות מחירים באמת רצפתיים לרכיבים טובים עדכון מחירים מנחת 4 ערוצים למערכות מקוריות לרכב 250 שח! מגבר סרווין ווגה דגם חדש 650 שח! מגבר מונו בלוק 600 שח!+ שלט שליטה מכיסא הנהג ברמקולים אין ממש מה לשחק הם פועלים פיקס המחיר במילא זול. סאב רוקפורדP3 +תיבה ענקית בבניה מיוחדת+ גריל מוטות 1000 שח! מאורר סקורפיון מקצועי עלה לי כפליים. 180 שח בלבד! תמונות של ה69 לא העלתי כי הם עדיין על הרכב מחר יפורקו גם כן. *כל המערכת פועלת פיקס הורדה מהרכב אך ורק עקב מכירת הרכב. יש גם קסנון למי שמעוניין6K H1 ב400 שח עלה לי לפני חצי שנה 1500. אין לי בו שימוש . מחיר ריצפה חברים כ-ל המוצרים במצב תקין לא ב99 אלא 100, קיימת גמישות אך לא יותר מדיי. תודה רבה חברים והמשך שבוע טוב
  2. אני מוכר את הרכב לכן אין לי בהם שימוש היו בשימוש על הונדה אקורד שנת 2007 קיט 6K עלו לי לפני חצי שנה 1500 שח!! מוכר אותם ב400 שח מחיר אחרון לא מוריד אגורה. לבוא לקחת. אני מעפולה אסף 0543089084
  3. אפ. הכל אקטואלי , שבת שלום
  4. המערכת מותקנת בהונדה אקורד 2007 כשנתיים ( בחודש 10 יהיה שנתיים) מערכת ששומעים בה מעל ומעבר. לא אומר את זה כדי למכור אני לא להוט לכסף. באמת כל הרכיבים יצרו תענוג של סאונד. מיותר לציין שכל הרכיבים במצב מעולה.לא תיקון לא שריטה.הכל עובד פיקס מנחת 4 ערוצים של חברת פריפרל מוציא סאונד מצויין. מצויין לאלה שרוצים להתקין מערכת ולהשאיר את הפאנל המקורי של הרכב. 320שח מגבר 4 ערוצים מהסדרה החדשה של סרווין ווגה 400.4 (צבע שחור עם פס אדום באמצע) הגביר בזלזול יתרה קומפננט ו6*9!! מסוגל להגביר קומפונטטים רציניים בהרבה יותר 900 שח מגבר מונובלוק - R-600.1 PRESENCE mono מגבר מבית SOLID AUDIO סדרת PRESENCE מגבר מונובלוק 350 RMS קרוסאובר מלא +שלטיה על סאב ממושב הנהג נמגבר עומד בעומסים של 2 אוהם מונו מגבר שהפציץ סאב של סרווין ווגה, סאב של הייפוניקס, וחצי שנה אחרונה הגביר P3 500רמס בכבוד רב! 800 שח רמקולים 6*9 של מורל דגם טמפו- ה69 בין הטובים שקיימים. 350שח קומפוננט 5.25 מורל טמפו 320שח סאבוופר רוקפורד P3 בתיבה בנוייה מיוחדת, תופסת את כל הבאגז' של האקורד(לא יודע את המידות בדיוק) תיבה שבנויה לתת בראש. רק התיבה עלתה לי 700שח נותן סאונד עוצמתי במיוחד. הסאב בן חצי שנה כולל גריל. 1600 שח. יש גם מאוורר מקצועי לקירור המגבר לא המאווררי מחשב. מאוור שעלה לי 400שח. למכירה ב250 שח ניתן לפנות גם בהודעות פרטיות ,אימייל [email protected] אני מעפולה, מתנייד באיזור. 054-3089084 אסף
  5. הסאב "דורש" 500 זה לא אומר שבפועל זה מה שהוא מקבל.. בוא נאמר שמספיק לי הצליל שהוא מפיק מהמגבר הזה ואני לא מעוניין בהוצאה כספית גדולה. אני חושב שהבעיה היא הקרור ... אני ינסה מקווה שזה יעזור
  6. נראה לי אני ילך גם על קירור עם ונטות.
  7. ברשותי מגבר מבית SOLID AUDIO סדרת 350RMS. הגביר שנה סאב של הייפוניקס 300RMS. במשך השנה שהגביר את ההיפוניקס היה נכנס לפרוטקשנים רק בימי קיץ חמים ולאחר עבודה מאומצת בנסיעה ארוכה(בלילה לא היה נכנס לפרוטקשנים). בכל אופן התעלמתי מזה כי אני לא מרבה בנסיעות ארוכות. לאחרונה רכשתי סאב P3 של רוקפורד500RMS ועכשיו המגבר נכנס כל 5 דקות לפרוטקשן.שלחתי אותו לחברה אמרו שהוא תקין. אני חושב שהבעייה היא קירור המגבר ,לאחר עבודה המגבר חם ברמות מטורפות וגם המיקום שלו נמצא בין הכיסאות האחוריים הוא "חנוק". אני זקוק להמלצתכם אם לשדרג מגבר(הוצאה כספית גדולה עדיף לדחות) או לנסות לקרר את המגבר בדרך מסויימת, מה שאני חושב שיועיל מאוד כי הוא נכנס למצב הגנה אחרי עבודה מאומצת ובכלל חום גבוהה. תודה רבה, אסף.
  8. תלויי איפה אתה קונה.... יש כאלה שמוכרים את זה ב800 גם..
  9. באיזה מחירון עליי להשתמש.? הבדל של לא פחות מ17 אלף שקלים לאותו רכב עם אותו שיקלול איך זה ייתכן??
  10. מחפש DVD לרכב נשלף. מסך מגע וכמה שיותר פיצ'רים בלוטוט שלט ואיכות סאונד טובה עדיפות למותגים. אני לא מחוץ לארץ אז לא להציע בבקשה מחירים 200 שקל פחות מחנות ולהגיד שזה זול. מינימום מינימום 40 אחוז פחות ממחיר החנות שמוכרת הכי זול. מחפש גם באותה הזדמנות קומפוננט 6.5 אינץ ברמה של מורל דוטק,מורל הייבריד אוביישן פוקל K2P ודומיו. תודה
  11. בן אדם שעושה עבודה אחת אצל יחיאל לעולם לעולם לא ילך למתקין אחר גם אם יחיאל יעבור לתאילנד הוא יטוס אחריו. בן אדם תותח עריכה: תעלה תמונות..........
  12. אם אתה כבר מחליף מנחת ממליץ לך על של פריפרל.
  13. תודה חברים על התגובות מנעתם ממני לעשות טעות... נחשוב בכיוון אחר..נשדרג משהו אחר..
  14. חבר'ה תודה על התגובות וההמלצות
  15. קיים אצלי המגבר... תודה על ההסבר
  16. נתוני המגבר: Cerwin Vega V400.4 4Ohm @14.4v 60 x 4 2Ohm @14.4v 100 x 4 4Ohm Bridged 200 x 2 Topology Class AB (תודה לאיתמר) החלטתי שאם כבר שדרוג .... נלך כבר על ההייבריד אוביישן במקום הדוטק.. שאלתי היא האם מורל הייבריד ינוצלו רק בגישור? או שגם ינוצלו על 2 ערוצים? וישארו לי 2 פנויים לרמקולים אחוריים (לא יכול לוותר על אחוריים) כמובן אני רוצה להפיק את המיטב מהרמקולים ...מקסימום בנתיים נוותר על האחוריים ובעתיד נקנה מגבר בשבילם. או.. שמספיק להם להייבריד 2 ערוצים? תודה רבה
  17. כן ניסיתי את זה.. למזלי דף ה"mobile" בשיפוצים...
  18. עכשיו ניסיתי הוא לא מופיע שם.. TNX
  19. בבעלותי מגבר של סרווין ווגה. אני לא מצליח למצוא באינטרנט את הדגם של המגבר והספקיו \מתלבל עם דגמים אחרים... כיוון שאולי המגבר בצבע שונה ממה שבתמונות באינטרנט וזה מבלבל אותי. קניתי את המגבר לפני שנכנסתי לכל "העסק" הזה של המערכות לרכב ולא ידעתי מה זה בדיוק מה ההספק וכו וכו'.. כל מה שאמרו האמנתי והסכמתי לשים. בלי לשאול חוות דעת.. היום שאני רוצה לשדרג את הקומפונט הקידמי למשהו ברמה אחרת. ממורל טמפו 5 ורבע למורל הייבריד\פוקל 165V2 בגודל 6 וחצי אני לא יודע את הספקי המגבר והאם הוא יחזיק את אחד מהסטים בכבוד או ששדרוג הקומפוננט ידרשו גם שדרוג מגבר יותר חזק.. אז המגבר המדובר : כתוב בצד Vega.400.כמו כן של החברה סרווין וגה אני לא חושב שזה כמו המגבר שמופיע בזאפ: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=40595 פרט לשמות הזהים הם שונים מאוד חיצונית. המגבר הגביר עד היום בכבוד רב 5 ורבע מורל טמפו ו6*9גם מורל טמפו. אני לא מעוניין לוותר על ה6*9 ולעשות גישור לקומפוננט שיבוא... (מצטער אם הייתי לא ברור..) תודה תמונות:
  20. sq-סאונד קוואליטי , סאונד איכותי.מערכות שנוטות להדגיש צלילים ולפרט את המוסיקה וכו וכו' . בקיצור מערכת של בן אדם שחפש איכות ולא בום בום SPL-סאונד פרשר לבל. בום בום בום ובום
  21. אני יותר מתרשם מהאקליפס שניהם מכשירים מצויינים יש לחבר את האקליפס בכלליות זה מכשיר מדהים מכל הבחינות אני הייתי בוחר באקליפס גם אם זה היה דורש להוסיף כסף
  22. לי יש מנחת שלהם 4 ערוצים ואני מאוד מאוד מאוד מרוצה היה לי לפני כן מנחת רוקפורד וההבדלים שמיים וארץ הרוקפורד הצליל היה שונה לגמרי. אם אתה עם מערכת מובנית הייתי ממליץ לך על המנחת של פריפרל מניסיון יום יומי
  23. ידוע שיחיאל פטיש ובן אדם מדהים. עשיתי אצלו עבודה דומה מאוד ונקייה מאוד . הבן אדם הכי אמין בעולם שלא ינסה לחרטט אותך שתשים עוד רכיב חדש ותשדרג סתם את המערכת ותשפוך הון למרות שעכשיו עשיתה לי סתם חשק ללכת לאפי שבוע הבא אני בגמילה
×
×
  • תוכן חדש...