חבר שלי מגיע מארהב אשמח אם תמליצו לי על מגבר.
הוא אמור להכנס מתחת לכיסא ככה שהוא אמור להיות קטן מימדים.
כרגע יש לי זטק p4 שהוא מגבר מדהים.
חשבתי אולי לקחת משהו יותר חזק שלא מתחמם ולא שותה את מערכת החשמל יחד עם זאת עוצמתי .
הוא אמור להפעיל סט של hertz xl עם וופרים של מילה 1600.
חשבתי על הסדרות של alpine pdx שנותנים 150×4 ב4 אום.
אם אני טועה אשמח אם תתקנו אותי או שתמליצו על משהו אחר .
תקציב איזור ה600/700$.
תודה לכולם...