Jump to content

asaf89

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asaf89

  1. asaf89

    הונדה אקורד שנת 2007

    גרסת אקסיוטיב ואפשר לשנות לצבע כסף או כחול. הוא הסביר לי שזה צבע מיוחד שיש רק מהשנים החדשות. ולא אין בגירסה זו קסנון.
  2. שלום לחברי הפורום. אבי הפתיע אותי וקנה לי הונדה אקורד מהחברה. שמתי לב בהזמנה שהצבע הוא "ברונזה" ניסיתי שיסביר לי מהו הצבע אך לא הבנתי כל כך אשמח לקבל תמונות של הונדה אקורד שנת 2007 בצבע ברונזה וד"א כמה יקחו לי על התקנת קסנון בחברה? או שעדיף שאני יתקין באופן עצמאי אצל מישהו פרטי(כמה גם זה עולה?) תודה ושבת שלום
  3. בשעה טובה רכשתי רכב ושאני מכניס דיסק לרדיו דיסק הוא מבקש מן קוד. בכל אופן צריך לעשות פעולה כלשהו אני חושב קוד כדי שיפעל... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 אין סיכוי שהוא מקולקל משום שהרכב חדש זה פאנל מקורי של הונדה... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 סיוויק שנת 2005 מישהו יודע?? תודה
  4. מבקש מידע על הונדה סייויק שנת 2005 1600 אוטומט צריכת דלק אמינות ביצועים תודה מראש!
  5. לא חייב 5 דלתות
  6. תרשום מה האופציות שנראות לך ששוות את הסכום? אל תשכח שחייב אוטומט
  7. תודה על התגובות חבר'ה
  8. תודה על התגובות
  9. אחרי חיפושים חוזרים ונשנים של AUDI A3 טורבו ואחרי שלקחתי 4 לבדיקה והתאכזבתי החלטתי להוציא רכב מהחברה התלבטות בין ההונדה סייוויק 5 דלתות לבין אאודי A3 מנוע 2000 רגיל או 2000 טורבו דיזל http://pic.hevre.co.il/Files/71576C4483104E96A2E9CAFE52707CCC/norm_4A9523BED67542C198946C4DE3DF72C9.JPG http://nomano.shiwaza.com/tnoma/blog/archives/20050625/m/dscf0006.jpg אשמח לקבל עוד עצות לרכבים יפים... ואמינים... הכח של הרכב כבר לא משנה... עברה לי ההתלהבות... חייב להיות אוטומט ... תקציב: 200 אלף שקל תודה , אסף
×
×
  • תוכן חדש...