Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות שבורלט קוואליר 2.2 קופה שנת 96\7. יד 2\3 קילומטרז בין 100 ל150 אלף. האם משהו יודע לאמר לי אם זה כדאי. ומהם הייתרונות והחסרונות של הרכב. אני מאוד אודה לכם .תודה.

פורסם

יתרונות?

ABS,כריות אוויר,רדיו-דיסק,מזגן מקפיא,מושבים נוחים,חשמול מלא+ סאן רוף.

 

חסרונות- התנהגות,אחיזה,צריכת דלק בעיר,תקלות חשמל.

 

לנו יש קאוואליר ולא נתקלנו בבעיות מיוחדות אתה,אבל מבעלים אחרים של קאוואליר שמעתי על די הרבה.

 

קח נסיעת מבחן ותראה מה דעתך,הדיעה פה בפורום תהיה די שלילית זה בטוח.

פורסם

גם לנו יש קוואליר בבית, וגם היא מוכיחה אמינות (כמעט) מושלמת.

 

לא ידוע לי על בעיות חשמל במכוניות בהן לא התעסקו במערכת ע"י התקנות מקומיות.

 

פרט למנועים של חלונות שנוטים לשבוק מדי פעם והתיקון לא זול (בסביבות 400 ש"ח לחלון)

 

הקוואליר גם ידועה לשמצה בציון הריסוק המחפיר שלה.

 

בקופה הייתי בודק טוב טוב את מצב השלדה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קודם כל תודה על האינפורמציה.דבר 2,למה היתכוונת "התנהגות" " אחיזה"? עד כמה שאני מכיר את השברולט זה רכב מאוד כבד יחסית כך שלא ניתן בקלות לסטות איתו ,תקן אותי אם אני טועה.בינתיים חג שמח אחי.

פורסם

ממש תודה חברה. אני מבין מכם שהאוטו בסך הכללי טוב אם תשמור עליו. תוכלו לאמר לי בכמה כסף שווה לקנות שברולט קאווליר קופה שנת 96\7?כשהמכירון עומד על:97-21000.

96-18500.

פורסם

אין קשר בין משקל כבד להתנהגות טובה. הקאוואליר פשוט אינה מבצעת טוב כל דבר מעבר לנהיגה רגועה. בנוסף הבלמים שלה חלשים למדי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא מחפש באוטו הזה יותר ממה שהוא נותן אני לא מחפש ספורט פשוט האוטו הזה יפה ,קצת ספוטיבי, ונסיעה עם הרגשה של ספינה.מה אתה אומר הוא עונה לצרכים?

פורסם

הוא לא ספורטיבי, הוא כן כבד, ובסיבוב הוא יעוף הרבה יותר בקלות מלמשל גולף, או פוקוס.

כבד=יותר דלק. ולא ממש משפיע לטובה על התנהגות, ההפך - כמה שיותר קל ככה יותר טוב.

ולסטות אפשר עם כל רכב, נורא בקלות - פשוט מסובבים את ההגה.

אתה קצת תקוע בשנות ה70 חביבי.

 

בכל מקרה, לא רואה סיבה לקנות רכב עם מנוע 2.2 ישן של שברולט כשאתה רק מחפש לנסוע רגוע, לא עם מחירי הדלק של היום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

צריכת הדלק של הקאוואליר בנסיעה בינעירונית ממש לא נוראית (1:11 ממש לא בשמיים). בעיר הוא מתקרב אלי ה-1:7-1:8.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...