Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש כיף לראות את כל ה"כינויים" מהפרדס מופיעים פה.

 

יש לי גם הסבר למה "שביטל" פה..יש לו טנדר סונומה, זה מעולה למנחתים וג'ימיקאנות, ככה נוכל להביא יותר בשר (אבל מצד שני, "שביטל" הלאנגר יאכל את כולו).

 

אז באמת טוב לראות אותכם (ואותכן?), מקווה שתהנו מהממשק המוצלח מאוד לטעמי.

 

CF RULZ

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז כמו כולם גם אני יצטרף לקריאות הברוכים הבאים! :D

אני בטוח שתהנו פה.... למה בסך הכל, אחלה פורום יש לנו פה

ואני גם בטוח שהפורום החדש יוסיף המון.. :D

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם

בהצלחה !!

 

:ok:

Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it out

פורסם

ברוכים הבאים לנציגי הדו"גים לקארספורום (לא צריך עכשיו לחפש שם חדש?)

 

בבת אחת החזירו אותי יותר מ 3 שנים אחורנית, כשהמכוניות והאופנועים היו באותו מקום ב"פורום המכוניות והאופנועים"ב IOL...

 

כRובי, נדמה לי שאז גם אתה היית נגד פיצול הפורום, לא? :wave2::beerchug::multi:

אפילו אלפרד פה 8)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
ברוכים הבאים לנציגי הדו"גים לקארספורום (לא צריך עכשיו לחפש שם חדש?)

 

בבת אחת החזירו אותי יותר מ 3 שנים אחורנית, כשהמכוניות והאופנועים היו באותו מקום ב"פורום המכוניות והאופנועים"ב IOL...

 

כRובי, נדמה לי שאז גם אתה היית נגד פיצול הפורום, לא? :wave2::beerchug::multi:

אפילו אלפרד פה 8)

 

נו, אז הגיע הזמן שתסגור מעגל !

כה נקודות :

1. מזל טוב ובהצלחה, אני מקווה שתהנו פה.

2.בקשר לשם, ביררתי bikesforum או bikeforum פנוי, אפשר לרכוש אותו ולהעביר את ההפניות לפורום הספציפי הזה.

3. תמונות פורנוגרפיות, כל עוד זה קשור לאופנועים וכל הידיות של האופנוע גלויות (אם אתם מבינים למה אני מתכוון) זה בסדר, כל מה שנראה לכם קצת קשה מדי, תשלחו אלי ואני אבדוק 8) .

4. אם תשמרו על רמה גבוהה של מעורבות אנשים וותיקים בתחום אתם תראו שלא יצוצו לכם כל מיני אחשלו בנדודשלי , במקרה הכי גרוע, כלי הצנזורה נמצא בידכם.

פורסם
ברוכים הבאים לנציגי הדו"גים לקארספורום (לא צריך עכשיו לחפש שם חדש?)

 

בבת אחת החזירו אותי יותר מ 3 שנים אחורנית, כשהמכוניות והאופנועים היו באותו מקום ב"פורום המכוניות והאופנועים"ב IOL...

 

כRובי, נדמה לי שאז גם אתה היית נגד פיצול הפורום, לא? :wave2::beerchug::multi:

אפילו אלפרד פה 8)

 

נו, אז הגיע הזמן שתסגור מעגל !

כה נקודות :

1. מזל טוב ובהצלחה, אני מקווה שתהנו פה.

2.בקשר לשם, ביררתי bikesforum או bikeforum פנוי, אפשר לרכוש אותו ולהעביר את ההפניות לפורום הספציפי הזה.

3. תמונות פורנוגרפיות, כל עוד זה קשור לאופנועים וכל הידיות של האופנוע גלויות (אם אתם מבינים למה אני מתכוון) זה בסדר, כל מה שנראה לכם קצת קשה מדי, תשלחו אלי ואני אבדוק 8) .

4. אם תשמרו על רמה גבוהה של מעורבות אנשים וותיקים בתחום אתם תראו שלא יצוצו לכם כל מיני אחשלו בנדודשלי , במקרה הכי גרוע, כלי הצנזורה נמצא בידכם.

 

LOL בנוגע לסעיף 3 :p

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

ייקח לי זמן ללמוד את הממשק הזה

 

בהתרשמות ראשונה הוא נראה די מעצבן אחרי שהתרגלנו לפרדס, אבל נסתדר

 

בהצלחה :wink:

 

מה שכן, יש פה יופי של אייקונים...


×
×
  • תוכן חדש...