Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

:lol:

מזל"ט.

:beerchug:

אז לגבי שטח המגע של הצמיג בזמן בלימה...

 

:type:

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
:lol:

מזל"ט.

:beerchug:

אז לגבי שטח המגע של הצמיג בזמן בלימה...

 

:type:

 

טל

 

רגע...

לאאאאאאאאאאאאאא

הם לא אמרו שאתה כלול בעיסקה. :wink:

שיט, שוב עבדו עלינו (יופי רוני :lol: )

:-)

פורסם
:lol:

מזל"ט.

:beerchug:

אז לגבי שטח המגע של הצמיג בזמן בלימה...

 

:type:

 

טל

 

תגיד, כשמאיצים - הבולם שוקע או עולה? :lol:

ומי בולם יותר טוב - פחיות או אופנועים?

 

ברוך הבא טל!

פורסם
:lol:

מזל"ט.

:beerchug:

אז לגבי שטח המגע של הצמיג בזמן בלימה...

 

:type:

 

טל

 

אחחחחח... שביטל - אני רואה שיש כאן אייקון שתפור עלייך בימים קשים אלו של סוף השנה.

לגבי התמונות של "הערומות", יש כאן "בעיה" של משקל ונפח אז, בוא נגיד שקישורים ישירות לתמונות, ישארו בכיף...כדי שלא נהרוג את השרתים. :p

 

 

וכל שאר המגיבים - תודה רבה על הברכות והמחמאות - בתקווה לדיוניים פוריים ומעניינים..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
:lol:

מזל"ט.

:beerchug:

אז לגבי שטח המגע של הצמיג בזמן בלימה...

 

:type:

 

טל

 

רגע...

לאאאאאאאאאאאאאא

הם לא אמרו שאתה כלול בעיסקה. :wink:

שיט, שוב עבדו עלינו (יופי רוני :lol: )

 

 

:pסוס טוריאני... :beerchug:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

שיהיה בהצלחה.

אנסה לעזור כמה שאפשר.

 

שמי ינון. אני מאילת, רוכב על R1 כחול שנת 2003.

s4.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם
(יופי רוני :lol: )

 

אני נשבע לכם!! זה לא אני!! הוא... הוא עקב אחרי לכאן!!

 

 

 

תתחדשו על הפורום, אולי יום אחד תמירו גם את דתי :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהצלחה בפורום החדש ,

 

והנה מתחילים גם עם אופנועים , מה יהיה בהמשך זה כבר לא ידוע :)

 

והנה תמונה שאני מאוד אוהב לאופנוע שטח

 

moto2.jpg

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
שיהיה בהצלחה.

אנסה לעזור כמה שאפשר.

 

שמי ינון. אני מאילת, רוכב על R1 כחול שנת 2003.

 

יינון שלום ! (וברוך הבא לפורום... :lol: ) סתם שאלה קטנה : היה לך ZX9 קודם לR1?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

לא ידידי. בנדיט 1200 ולפני הR1 השתעשעתי (כמה שאפשר) איזה שנה עם ה FJR 1300 של אבא שלי, שגם הוא רוכב ואני אנסה לגרור אותו לפורום ה(עשה רושם) נחמד הזה :D

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

דרך אגב, צריך לשנות את הלינק לפורום בפול גז.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front


×
×
  • תוכן חדש...