האם נישבר שיא ישראלי בענף האופנועים בקיבוץ דפנה?
לדעתי האישית כן!!!
האירוע, שאת חלקו החמצתי-החלק הלילי שעליו עוד יסופר ויתואר היה שיא אמיתי.
ע"פ התיאורים מאות רקדו והתפרקו לתוך הלילה, תחת מוסיקה טובה, ובירה שנלגמה עד השעות הקטנות
לפנות בוקר.
את הלילה העבירו בני ישראל על שני הגלגלים בתוך אוהלים ליד הנחל דן כשבט אחים גם יחד.ללא העדפה של גיל, מין, גזע, ולאום,
מתי היה דבר שכזה?
את האירוע שאת חלקו הראשון באור היום, זכיתי ליראות את נחיתת להקות הדו גלגלי ברחבת המדשאות,
וכאשר חזרתי לביתי לקראת ערב , חבילות חבילות של קבוצות של אופנועים המאותתים לשלום ובדרכם לצפון.ואני לצערי דרום
באותה רגע לבי ניקרע שאת הלילה הזה החמצתי.
למחרת הגעתי בשעה עשר בבוקר מלווה בעוד להקות של אופנועים, שכולנו נוסעים לקיבוץ דפנה.
שלרגע ניראה כאתר קינון של עופות מהים הצפוני שמחפשות פינה לקנן.
לא ידעתי שיש כמות כזו של אופנועים!!
לא האמנתי שתהיה כזו הענות!! ממש הופתעתי
לא ידעתי שיש כל כך הרבה הרלים וקאסטומים בישראל!!
המצחיק שהקטע של אופנועי האספנות שגם לו אני שותף התגמד לגודלו של ההפנינג שהיה שם,
אפילו הסככה של המועדון שבא לשדר אנחנו פה, גם היא נבלעה תחת גודלו של האירוע.
בקיצור זה היה אירוע שהגיע לרמת שיא יותר גבוה משזכיתי לראות בגרמניה הייתי בכמה
ואתם יודעים למה?
כי זה פה!!!
פה בחור הקטן של מזרח התיכון, עם מאות אחוזי מיסים, וכל מה שאפשר למוטט את הענף של האופנועים,
ראינו בשבועות אחרת שיש לנו את הכוח לבלות להתגבש כקבוצה באירוע שהופק בסה"כ ע"י שני בחורים צעירים עם תמיכה של בני הקיבוץ
גאי ואלעד תודה לכם
אולי הם גם זרקו את הכפפה למי שצריך להרים אותה
..
ואולי גם צריך לחשוב אחרת
תודה גם לאלה שפגשתי, ועל הפרגון שנתנו בכתיבתי בפורומים
ושוב תודה ותודה על הכל
אספנות-אילן