אני אוהב אופנועים דיי הרבה זמן , אבל אף פעם לא הייתי מחובר לכל מה שמסביב אם זה מרוצים, כתבות , סיקורים , טכני וכיו"ב...
עד שהכרתי את האתר (הזה) , זה היה כשפתחתי איזה שהוא קישור של מרוצים ונפתח לי "מרוצי אופנועים למינהם- מדריך לשרוט המתחיל" קראתי התרשמתי ומאז בכל הכנות אתם מחדשים לי מיום ליום יותר ויותר דברים בכל התחומים (ובמעמד זה יש לציין לטובה את הד"ר הטכני) ואני לא חושב שעדי איי פעם נכנסה לאתר מוטו בשביל לראות כמה הוא רדוד בכתבות והסיקורים שלו !
כל הכבוד תמשיכו ככה !!!!
Fuck'em all