Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
:p

 

אל דאגה V F R...גולשים שיאיימו על שלום הפורום, ייאלצו להיפרד ממנו עוד בשלבים המוקדמים של הנזק. לא ניתן לגולשים בודדים להרוס קהילה שלמה, כמו שקרה בפרדס.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

יותר משמח להיות כאן אתכם. :lol:

לא כל כך נעים לראות פרדס סגור,אבל הפרדס כבר לא דף הבית של הג'נגו.

הג'נגו מאחל לכולנו הצלחה במקום הזה,שנראה כאן רק נחת.

 

:p :2gunfire:

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

DR XR- אהבתי את התמונה.

 

זה מהסופרמוטו שהיה ליד הוד השרון?

 

בכל אופן-שיהיה הרבה הצלחה.

 

 

תומר-

 

יש רישיון,אין כסף.

 

 

 

(אני צריך חתימה מיוחדת כל פעם שאני נכנס לכאן -

 

you are gonna need more than that crotch rocket

 

:lol: )

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
:p

עוד לא נולד ואתה כבר חושב איך לחרבן את הפורום הזה :p

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
DR XR- אהבתי את התמונה.

 

זה מהסופרמוטו שהיה ליד הוד השרון?

 

בכל אופן-שיהיה הרבה הצלחה.

 

 

תומר-

 

יש רישיון,אין כסף.

 

 

 

(אני צריך חתימה מיוחדת כל פעם שאני נכנס לכאן -

 

you are gonna need more than that crotch rocket

 

:lol: )

 

 

תודה תומר

 

התמונה לא צולמה בהוד השרון (ז"ל :cry: )

 

היא צולמה במקום אחר שמטעמי בטחון שדה לא נחשוף אותו 8)

פורסם
DR XR- אהבתי את התמונה.

 

you are gonna need more than that crotch rocket

 

:lol: )

 

Be sure that the crotch rocket will be more then enough.

 

:lol:

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
ברוכים הבאים לנציגי הדו"גים לקארספורום (לא צריך עכשיו לחפש שם חדש?)

 

בבת אחת החזירו אותי יותר מ 3 שנים אחורנית, כשהמכוניות והאופנועים היו באותו מקום ב"פורום המכוניות והאופנועים"ב IOL...

 

כRובי, נדמה לי שאז גם אתה היית נגד פיצול הפורום, לא? :wave2::beerchug::multi:

אפילו אלפרד פה 8)

 

 

:mm_yeah:

 

באתם בדיוק בזמן! הקיץ מתקרב ואני מתכוון לבוא ב- comeback לדו"ג :D

 

אני מקווה שנראה כאן עוד חברה מהפרדס!

 

ברוכים הבאים ובהצלחה לכולנו! :beerchug:

Finger's gonna kill me.

פורסם

שיהיה המון בהצלחה.

בתקווה שתצליחו ושבאמת הרמה האיכותית תישמר.

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי. :wink:

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

פורסם

מזל טוב, סליחה על הג'טלג, רק עכשיו חזרתי מסופשבוע באילת.

 

 

כיף לראות שיש פורום לעוד אחד מתחומי ההתעניינות של חובבי הספורט המוטורי והמוטוריקה בכלל!

 

 

אני מקווה שנוכל להעביר בינינו ידע, להעשיר ולהאשיר אחד את השני, וכמו כן להגדיל את המודעות לספורט המוטורי על כל ענפיו ותחומיו, ובכלל.


×
×
  • תוכן חדש...