ככל שאני יותר חושב על זה,ככה אני יותר מתרחק מהגדרה של המושג.
נניח וניקח את רוסי בתור דוגמא,הוא יקח את אופנוע (אופנוע במצב סטוק ללא כיוונונים נוספים)X וירכב עליו מספיק זמן במסלול מסוים עד שהוא יגיע למצב תאורתי שבו את כל ההקפות הוא עושה באותו זמן בדיוק והוא מבחינתו ב100% יכולת.
אבל יבוא סטה,על אותו מסלול ועם אותו אופנוע ושוב ירכב מספיק זמן עד שהוא יגיע לאותם 100% מבחינתנו.
קרוב לוודאי שהם לא יגיעו לאותם זמנים.
כלומר,יכולת המיצוי בכלל טמונה ברוכב ובהתאמה של האופנוע אליו ולא בהכרח במיצוי מלוא הפונטנציאל של אופנוע.