Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מקבלים גישה ל"אוף טופיק"??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השתמש במנוע החיפוש, וחפש "שוק שחור" או "פרוטקשן" או קרא את השרשור הדביק שבראש פורום אוף טופיק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בנימה קצת יותר רצינית, קלות הגישה לאופטופיק היוותה בסיס חלקי לעזיבתם של כמה מוותיקי הפורום.

במיוחד מאז שמקום המפגש ה"קהילתי" וה"משפחתי" הפך לפורום השאלות ההזויות (שנקראות ככה גם

כשהן לא הזויות בכלל) ולאלבום התמונות הפרטי של כמה מחברינו הצעירים שקיבלו את האוטו לסופ"ש.

 

מעבר לכך, הנוהל הרגיל אומר שניתן לקבל גישה לאחר 100 הודעות או בעקבות פניה מנומסת לאחד

המנהלים. בפועל, יש אנומליות כמו משתמשים ותיקים ללא גישה וגם כאלה שיש להם 12 הודעות, אבל

הם בעלי גישה חופשית. כנראה שבסופו של דבר זאת פונקציה של "הסתחבקות" הקארזפורום, לטוב ולרע.

פורסם
בנימה קצת יותר רצינית, קלות הגישה לאופטופיק היוותה בסיס חלקי לעזיבתם של כמה מוותיקי הפורום.

זה, והעובדה שהמפגשים של פעילי פורום "תמיכה טכנית לפורום" הופסקו זמנית.

 

אין לי מושג מאיפה אתה שואב את הנתונים הסטטיסטיים האלו, רק אל תציג את זה כעובדות, אלא כהשערה שלך.

ותיקי הפורום שכבר לא כותבים פשוט מתו מזיקנה, זה לא שהם חיים במקום אחר ולא כותבים כי קל לכתוב באוף טופיק.

 

הנוהל הרגיל אומר שניתן לקבל גישה לאחר 100 הודעות או בעקבות פניה מנומסת לאחד

המנהלים.

ממש לא נכון.

יש שרשור בראש פורום אוף טופיק עם הסבר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ותיקי הפורום שכבר לא כותבים פשוט מתו מזיקנה

 

שמעתי על הזקנה הזאת , היא הולכת ברחוב עם המקל הליכה ופשוט מתבייתת על הולך רגל תמים למראה ושוברת לו עצם עצם...

 

פחד אימים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אין לי מושג מאיפה אתה שואב את הנתונים הסטטיסטיים האלו...

ותיקי הפורום שכבר לא כותבים פשוט מתו מזיקנה, זה לא שהם חיים במקום אחר ולא כותבים כי קל לכתוב באוף טופיק.

 

אני שואב את הנתונים האלה משיחות שהיו לי עם כמה מהפורשים, במפגשי מועדונים שבחלקם גם אתה היית נוכח.

לא בדקתי להם דופק לאחרונה, אבל אני די בטוח שהם עדיין בין החיים.

 

יש שרשור בראש פורום אוף טופיק עם הסבר.

 

שכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.

מה שאמרתי מתבסס על הנסיון שלי, שאין לו שום אחיזה בשרשור הדביק שלכם.

 

טוב, מספיק עם הרצינות. איפה שמר? הוא הבטיח לעשות מסיבה (משהו עם לימונים).

פורסם
אני שואב את הנתונים האלה משיחות שהיו לי עם כמה מהפורשים

 

נסה לדבר עם הפרארים, באיטלקית זה נשמע טוב יותר.

 

מיקום המסיבה שהובטחה נמצא בגוגל.

×
×
  • תוכן חדש...