Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה לדיבורית BT לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום, דיבורית מצויינת (קבועה !):

http://www.bury.com/us/products/bluetooth-solutions/cc-9040/

יש לי כזו ברכב, לגבי טווח מחירים אין לי מושג, אבל היה מותקן אצלי ב206 וכיום בג'ימני, אני שומע טוב, שומעים אותי טוב ולא כמו אקווריום או בצורה אחרת לא ברורה.

 

מצטער אבל זאת זבל של דיבורית....

אני כבר שבועיים רץ עם האוטו של אבא שלי הלוך וחזור למתקין ולא משנה כמה מחליפים ומה מחליפים, עדיין שומעים ח@א.

וזה לא המכשיר, כבר החלפנו פעמיים מכשיר, פשוט מוצר באיכות ירודה שחבל שבכלל התחלנו להתעסק איתו.

 

אני ממליץ לקנות דיבוריות רק של יצרנים טובים ומוכרים, גם אם זה עולה פי 2 או 3.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל שלום אני לא הייתי ממהר לצאת בהצהרה, אני מזמין אותך לשוחח עמי כאשר אני ברכב, מזמין אותך לשוחח מהרכב שלי עם אחר, אותו דבר אני מזמין אותך גם באוטו של סמיק.

יתכן ויש בעיה אצלך ספציפית אולי בהתקנה או אין לי מושג מה, אבל אני מכיר עוד כמה אנשים עם הדיבורית הזו ואין שום בעיה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אז אולי אצלך בטעות יצא להם אחד טוב... :)

 

אנחנו כבר החלפנו כמה וכמה פעמים, אין פה מה שלא יהיה טוב בהתקנה. הכל נבדק.

אפילו המיקרופון הוחלף ועדיין שומעים זוועה ומקוטע.

מחר אני מתכוון לשלוח את אבא שלי לשם שיפרקו את הדיבורית, יחזירו את הקודמת + הכסף חזרה.

 

זה למה אני מחזיק דיבורית קבועה בגולף עם SIM CARD דו , ככה שאני לא אצטרך להתעסק עם הדברים האלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אם משהו לא היה ברור:

ב206 שלי שעברה לסמיק, מותקנת דיבורית כזו, הושארה ברכב

בג'ימני החדש שקניתי, הותקנה שוב דיבורית כזו, עובדת מעולה

מעבר לכך, לפחות עוד 4 אנשים עם רכבים שונים אותה הדיבורית, עובדת מעולה לא קטוע ולא בטיח.

אני הייתי מנסה לדרוש פירוק הדיבורית מהרכב והתקנת ערכה ח-ד-ש-ה לחלוטין, לא החלפת חלק אחר מהדיבורית בכל פעם.

מעבר לכך, אני אישית לא חסיד גדול של מכשירים קבועים ברכב, מגושם ומציק לרגלי הנוסע, דיבורית BT היא אחד הדברים הגאוניים לדעתי, שלט קטן בגודל 1*4 ס"מ בערך וזהו, לא מציק בעין או ברגל הנוסע ונוח לשימוש :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מחזק את אור (ומחליש את אייל:wink:)

גם אצלנו ברכב מותקנת הדיבורית שאור המליץ עליה, אכן דיבורית טובה.

יש לנו אותה זמן לא מועט ועד היום לא התנתקה לי שיחה,לא נשמעתי מקוטע ו/או שמעתי מקוטע.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

אייל, היות ואני רואה שאני ככל הנראה צודק, דבר איתי אם במקרה ההתקנה בוצעה במרכז בראשון ברחוב האצ"ל, מרוב הביקורים התכופים שלי שם, כבר מכירים אותי ואולי אני יכול לעזור לך בפתרון הבעיה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

++ למוטורולה T305.

יש לי אותה כמה חודשים, תענוג.

שומעים חזק להפליא, לשני הכיוונים, המכשיר עצמו ממש קטן (לי זה היה חשוב) ונוח לתפעול.

אני מטעין אותו בבית אחת לחודשיים בערך.

!AWDSOME

פורסם

טוב אולי הוא נפל על מתקין מנחוס. או על סדרה דפוקה של דיבוריות כאלה.

בכל מקרה, זה הנסיון שלי עם הדיבורית הזאת. היא הותקנה בנתניה.

 

בכל מקרה, אין לי מכשיר קבוע ברכב, לא הסברתי את זה נכון.

יש לי דיבורית של 6230I + 6230I ברכב. לא מפריע לרגלי הנוסעים כמובן.

 

אני לא אוהב את נושא הBT למרות שזה העתיד,

בעיקר כי זה לא מטעין את המכשיר, וצריך לחבר כבל למצית, אין לזה תושבת שמתאימה ב100 אחוז,אין אנטנה חיצונית,

ואיכות השמע לא מתקרבת לדיבורית קבועה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני מזמין אותך לדבר איתי ב2 מספרים שונים

אחד עם מכשיר אשר מחובר לדיבורית נייחת כמו ה6230 שלך

השני הוא מכשיר שמחובר באמצעות BT, אחרי שנדבר תנחש ונראה עד כמה ההבדל הוא מורגש.

לגבי הכבל הטענה, נכון, לי יש ברכב גם כבל שמחובר למצת למקרה שאני תקוע בלי סוללה (קורה הרבה), עלות של 20 ש"ח.

תושבת ? לי אישית זה לא מעניין את התחת, כמו שאתה מבין אני שונא תושבות, הטלפון נח לו בכיס או במחזיק כוסות ליד בלם היד.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לאחר עוד ביקור אצל המתקין ועוד החלפה קומפלט של הדיבורית, הוא טוען שהדיבורית היא של סלקום והטלפון הוא של אורנג' ולכן אי אפשר לעבוד איתה בצורה חלקה.

 

כזה בולשיט עוד לא שמעתי, המכשיר : 6288 או 6230i נמכר בשתי הרשתות וכנ"ל גם הדיבורית הזאת שיש לה רק דגם אחד ללא תתי דגמים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שלום, בולשיט ואני חותם על הבולשיט שלו.

הדיבורית ברכב של סמיק, הגיעה ישירות מפלאפון, לסמיק יש מכשיר שלא שייך לרשת פלאפון (אין לי מושג איזה מכשיר אבל זה של אורנג' אם אני זוכר נכון).

וכמו שהוא אמר: שומעים ונשמע מצויין.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...