Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום!

 

אשמח אם תוכלו לתת לי את חוות דעתכם הכנה -

סקודה פאביה 1.6 2008 .. או פולסווגן פולו 1.4 2008 ?

מדובר בשני דגמים חדשים לגמרי מהחנות, אוט'.

 

תודה רבה למשיבים. :]

פורסם

הפולו מיושנת- שנה הבאה דגם חדש, חלשה- מנוע 1400 דיי עגלתית.

הפאביה חזקה זריזה מהנה במחיר מעולה עם הרבה תוספות, דגם חדש (על פלטפורמת הפולו החדשה).

מעבר לזה הן די זהות, אותו יבואן אז השירות החרא גם פה וגם פה.

לחלונות של שתיהן יש צפי לצנוח.

אני אישית בחרתי את הפאביה ומלבד כמה ביקורים במוסך ועוד אחד שעתיד לבוא (!!!!!!!!!) אני דיי מרוצה מהאוטו (%%$@!).

 

בוא נגיד שהייתה לי צרפתיה 4 שנים ואיתה לא ביליתי כל כך הרבה במוסך.

אבל מעבר לזה, האוטו פצצה, שווה את המחיר והכי חזק בקטגוריה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
שלום רב לחברי הפורום!

 

אשמח אם תוכלו לתת לי את חוות דעתכם הכנה -

סקודה פאביה 1.6 2008 .. או פולסווגן פולו 1.4 2008 ?

מדובר בשני דגמים חדשים לגמרי מהחנות, אוט'.

 

תודה רבה למשיבים. :]

 

מעבר לזה שהפולו עגלתית ומיושנת, כל הפנים שלה מתפרק אחרי שבוע.:twisted:

את איכות ההרכבה של שקודה כולנו מכירים - אפילו טיל של נסראללה לא יעזור.:lol:

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

×
×
  • תוכן חדש...