שלום רב !
אני חדש בתחום ורציתי לדעת אם תוכלו לתת לי מידע (חסרונות ויתרונות) לגולף פולו 1.4 אוט' החדשה..
מרווחת ? אמינה? שומרת על המחיר ? סוחבת ? צריכת דלק ?
העניין הוא שההורים כמעט סגורים על קנייה של המכונית דרך "חבר".. ונראלי שהם ממהרים מדיי עם ההחלטה, רציתי לדעת מה יש לחבר'ה מנוסים להגיד :]
תודה רבה לעוזרים ;]