Jump to content

דור_ששון

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דור_ששון

  1. שלום רב לחברי הפורום! אשמח אם תוכלו לתת לי את חוות דעתכם הכנה - סקודה פאביה 1.6 2008 .. או פולסווגן פולו 1.4 2008 ? מדובר בשני דגמים חדשים לגמרי מהחנות, אוט'. תודה רבה למשיבים. :]
  2. הרכב יד שנייה, לפני כשנה הוחלף ראש מנוע. צבע ירוק. עשה 113000 ק"מ. נהגת יחידה.
  3. חח כן מן הסתם התכוונתי לפולו :] והממ.. ממה שהבנתי וקיבלנו בקטלוג - זה 75 כ"ס . ותאמת שהייתי שמח לקבל מידע משהו קצת יותר אובייקטיבי- no offence . תודה למשיבים. :]
  4. שלום רב ! אני חדש בתחום ורציתי לדעת אם תוכלו לתת לי מידע (חסרונות ויתרונות) לגולף פולו 1.4 אוט' החדשה.. מרווחת ? אמינה? שומרת על המחיר ? סוחבת ? צריכת דלק ? העניין הוא שההורים כמעט סגורים על קנייה של המכונית דרך "חבר".. ונראלי שהם ממהרים מדיי עם ההחלטה, רציתי לדעת מה יש לחבר'ה מנוסים להגיד :] תודה רבה לעוזרים ;]
×
×
  • תוכן חדש...