Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משחקי פאזות עזר באיזשהו שלב ברכב הקודם "פאסאט" ועם הסט פוקל. אבל פה בהתקנה הנוכחית משהו לא מסתדר שם חוץ מזה שהרכיבים לא ממוקמים טוב.

 

התיעצתי עם מקנטושון אחד מהחברה והוא אמר שזה בולשיט כלום לא יגרע מהאיכות בתנאי שהחיתוכים והכיוונים באקולייזר יהיו סבירים ומותאמים יחד עם המגבר. הכוונה להשתמש בקרוס חיצוני רק על מנת תיקונים חינויים שהמגבר לא מסוגל לבצע אותם ולא למשחקי אקולזציה .

 

-----

ניר אתה תורם הרבה בחלקך (מכס, דיוו, וכו'.. ) :lol:

 

יש נבדך בין קרוס חיצוני לפרוססור דיגטאלי .... ולגבי המרות זה כמו להפוך עיגול לריבוע כדיי שיהיה נוח לעבוד איתו ואז שוב להחזיר אותו לעיגל.. ואז שוב להוציא אותו לריבוע ....

 

בעברית .... נכנס דיסק דיגיטאלי יוצא אות אנלוגי מקבל שוב המרה בפרוססור דיגיטאלי ואז שוב יוצא אנלוגי ...

 

תנסה מכשירים של אודיו קונטרול שבאים אנלוגיים ואין צורך בהמרות

פורסם
אני חושב שמקרה שלך אין לך מה לחבר פרוססור למקינטוש מהסיבה שאתה תאבד הרבה מאוד בהמרות בדרך .... חבל

 

תנסה משחק פאזות זה כנראה יספיק .....

 

מסקים עם מתן..., אני לא מבין למה אתה צריך פרוססור ,הרי יש לך קרוס מאוד איכותי?

אם היה לך סט כמו לגטיה שאין לו קרוס....,אז אוליי אין ברירה.בהיי-אנד ביתי אין דבר כזה פרוססור.שמעתי כמה מערכות

עם מעבדי סאונד למינהם.....זה נשמע די מת.

דבר היחידי אולי אתה צריך באמת להתקין הכל בצורה טובה יותר...ולתת לזה זמן.המערכת תפתח....

מערכת הביתית שלי לקח לה להפתח חצי שנה.גם המערכת שלי ברכב נשמעת אחרי 4 חודשים אחרת לגמרה.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

בפעם הלא יודע כמה שאני אומר את זה , להקביל בין אודיו ביתי לאודיו ברכבים זה טעות .

בבית אין לנו צורך בפרוססור שיעשה עיבודים שונים כדוגמת TC כי המיקום של הרמקולים ביחס למיקום המאזין הוא אידיאלי וסימטרי.

ברכב המיקום של הרמקולים ושל המאזין הוא לא סימטרי ורחוק מלהיות אידיאלי ולכן נדרשים עיבודים שונים על מנת לתקן את הבעיה הזו.

מעבר לזה , פרוססור לא גורם לסאונד להישמע מת . מי שגרם לסאונד להישמע מת הוא מי שכיוון את הפרוססור.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

נאדר כל עוד אתה לא עובר לטרי אמפינג לדעתי פרוססור יהיה ביזבוז

בתנסה לחשוב על התקנה של הרמקולים בכיוונים שיוכלו לפתור לך את בעיות הטיימינג ללא קרוסים כאלו..

 

עופר דותן אמר שללא כיוון אם התנה ובניות טובות הם הגיעו לתוצאה ממש טובה בהתקנה האחרונה שלו

לך קרוס ללא שליטה בכל רכיב בנפרד לא יעזור כאן כלל.

 

טרי אמפינג זה הפתרון כאן.

אמרתי לך כבר בעבר יש לך נתייה לשרוף מלא כסף לפני שאתה עולה על הפתרון החכם ביותר.

תחשוב עוד.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

עופר,אתה מהיר:)

אז באמת למי שבא מהיי-אנד ביתי,לא מתלהב מרעיון להתקין מעבד סאונד אצלו במערכת ברכב,מסיבה,שבמערכת

ביתית זה לא קיים.אני לא מתבקח,ואנסה לא להקביל בין אודיו ביתי לאודיו ברכב,למרות שזה לא הולך לי בקלות, ואוליי האזנה למערכת שלך תשנה את דעתי.אני רק אשמח.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

המערכת הנוכחית שלי נשמעת מעולה , אבל זה לא הנקודה .

העניין הוא שצריך לזכור שהאקוסטיקה ברכב ובבית הם כל כך שונים לטובת הבית שכל השוואה הופכת להיות לא רלוונטית שכן ברכב נדרשים לטפל בבעיות שבבית אין .ולצערי אקוסטיקה של הסביבה היא גורם שיש לו השפעה אדירה על הסאונד .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כן לשים לא לשים תעשה אל תעשה, שיגעתם אותי, בקיצור אני מתחיל לשחק עם הכיוון/פאזות של הרכיבים ואז שבוע לפני הטיסה אני אקפוץ ליוסי לראות אם הוא יכול לפתור את הבעיה בהתקנה.

 

בכל אופן חיווט מקצועי יותר אני רוכש .

×
×
  • תוכן חדש...