Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

אני בימים הקרובים מתכוון להזמין בקליות שקופות ל-206 שלי מחו"ל

מפאת המחירים המופקעים שרוצים עליהן בארץ.

 

הבעיה היא שאני מתלבט בין שני דגמים.

זה בעצם אותו הדגם, רק שבזוג אחד הרקע הוא שחור ובשני הוא כסוף.

 

ההתלבטות שלי היא כזו -

כעקרון אני נוטה לכיוון הרקע השחור, מכיוון שפסי הקישוט וכל

הפלסטיקה החיצונית של הרכב הם בצבע שחור, וזה יתאים לדעתי.

מצד שני, הזוג עם הרקע הכסוף ממש יפה ונוצץ, וממש קורץ לי.

הבעיה שלדעתי בקליות עם רקע כסוף יבלעו בצבעו הכסוף של האוטו.

 

צרפתי תמונה של שני הסוגים, וגם תמונה של הרכב שלי.

 

אשמח לשמוע המלצות.

אני פשוט חייב דיעה צד ג' :-)

California%20Tail%20Lights.jpg

tl-p206-ab.jpg

22062008(002).jpg

פורסם

אני בחורה ולכן בהכרח מבינה בצבעים (זה קשור לכרומוזום X).

כיוון שאין בקליות בסגול, אני חושבת שהרקע השחור יהיה מרשים יותר. הרקע הכסוף נראה זול יותר.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

אני איתה.

תמיד רקע שחור לפנסים הרשימו אותי יותר.

אני מחפש עכשיו זוג קדמיים אנג'ל אייז עם רקע שחור, לבובה שלי.

 

ראיתי באתר של TGP, אבל אין להם במלאי.

 

מאיפה אתה מזמין?

כמה עולה המשלוח?

מכס?

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

תודה לשניכם :-)

אני חושב שאבחר בשחור באמת..

 

העלות היא 49$ (מחיר מצחיק בהתחשב בעובדה שבארץ לא מצאתי מוסך

שמוכר אותם בפחות מ-600 שקל).

מכס אין כי זה לא עובר את ה-50$.

ומשלוח 20$.

ואני קונה מחנות באיביי.

פורסם

מכס לא קשור למשלוח?

 

איזה באסה זה שפולו לא ממש קיים בארה"ב.

אין חלקים באיביי לפולו שלי.

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם
אני בחורה ולכן בהכרח מבינה בצבעים (זה קשור לכרומוזום X).

כיוון שאין בקליות בסגול, אני חושבת שהרקע השחור יהיה מרשים יותר. הרקע הכסוף נראה זול יותר.

 

+1

באמת שזה נראה כך גם במציאות.

השחור גם מוסיף לו נפח ולא נראה משעמם.

 

תתחדש!

Polo 2012

פורסם
תודה לשניכם :-)

אני חושב שאבחר בשחור באמת..

 

העלות היא 49$ (מחיר מצחיק בהתחשב בעובדה שבארץ לא מצאתי מוסך

שמוכר אותם בפחות מ-600 שקל).

מכס אין כי זה לא עובר את ה-50$.

ומשלוח 20$.

ואני קונה מחנות באיביי.

ראיתי אותם גם באיביי.

המכס מחושב אחרי המשלוח (זאת אומרת 69$)

ותוסיף מע"מ

עדיין הרבה פחות מ600 ש"ח

 

כשתקבל ורכיב, תעלה תמונות בבקשה.

אני לא כל כך יודע, אם השחור יתאים לרכב שלי.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

כשתקבל ורכיב, תעלה תמונות בבקשה.

אני לא כל כך יודע, אם השחור יתאים לרכב שלי.

 

אם הרכב שלך זה ההוא שבתמונה (ואני מניח שזה הוא :-))

אז לדעתי רק שחור יתאים לך.

וכמובן שאעלה תמונות.

 

לגבי העיכובים עם המכס,

אני מזמין חלקי רכב מחו"ל כבר הרבה זמן ועוד לא יצא

לי להתקל בבעיות מיוחדות.

הכי הרבה שחיכיתי למשלוח זה קצת יותר משבועיים.

×
×
  • תוכן חדש...