Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה הלכתי היום עם אישתי לאולמות התצוגה לבחור רכב חדש ואני ממש מבולבל ,צריך עזרה בבחירה

התקציב שעומד לרשותנו כ147 אלפי ש"ח.

הרכב אמור לשמש לנסיעות עירוניות בעיקר הסעות ילדים לחוגים בית הספר וניסיעה לעבודה סה"כ כ-5000 קילומטר בשנה

הדברים החשובים לנו לפי סדר החשיבות:

1.רכב בטיחותי

2.נוח לנסיעה ומהנה לנהיגה .

3.תחזוקה זולה.

4.שיהיה יפה.

5.סחיר.

 

הרכבים שראינו היום הם:ג'טה 2000 ,סובארו B4 סטיישן,פורד מונדאו,מזדה 5,מזדה 6,יונדאי טוסון

אם יש לכם המלצה במה לבחור זה מאוד יעזור ,גם המלצה על רכב אחר תתקבל בברכה .

 

תודה רבה

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב הראשון שהייתי מעיף מהרשימה הוא היונדאי טוסון. מדובר בג'יפון שיהיה מסורבל לתנועה בעיר ושלא יציע לך דבר שלא תוכל למצוא בכל אחת מהאופציות האחרות, מלבד צריכת דלק לא נמוכה (מנוע V6 2.7 לעיר - לא משהו מומלץ, במיוחד במחירי הדלק כיום).

לא ציינת מה מספר הילדים שיסעו ברכב בו-זמנית.

אין ספק כי מבחינת פרקטיות, ה-B4 סטיישן והמאזדה 5 תהיינה המובילות, בהיותן בעלות דלת חמישית המקלה על ההטענה (אני מניח שהרכב גם ישמש את האישה לקניות). שוב: אם בעירך אין מצוקת חניה ואם אכן יש צורך בגודל של המכוניות הללו, אני הייתי הולך עליהן. אם מדובר בכל היותר בשניים-שלושה ילדים ואין חשיבות לנוחות הגישה לתא המטען, אפשר לעבור לרכב קטן וחסכוני יותר.

 

רכב עירוני עם שטח הטענה מרשים וגם חלל פנימי מפתיע ביחס לגודלו שהייתי ממליץ עליו הוא ההונדה ג'אז, אשר גם בגירסתה המפוארת ביותר תשאיר בידיך עודף של כ-30K ש"ח, ויתכן שבשל העובדה שהדגם עומד בפני החלפה, תוכל להגדיל במעט את העודף הזה. מדובר ברכב סחיר ביותר, מתאים לעיר כמו כפפה ליד ובעל צריכת דלק נמוכה יחסית (אם זכרוני אינו מטעני, נתוני היצרן מדברים על משהו כמו 15 ק"מ/ליטר). שווה בדיקה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בתקציב שלך גם נכנסת פוקוס 2.0 - רכב די מהנה, בטיחותי ונוח.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אלעד ,ראשית תודה על התשובה המפורטת והמהירה

מדובר על 3 ילדים גילאים 14 ,10 ,2 אין כלל בעית חניה .לגבי ההמלצה האם אכן מדובר ברכב מספיק גדול ובטיחותי ?

פורסם

יש לנו במשפחה הונדה ג'אז 2007.

אכן, רכב מרווח יותר מכל רכב סופרמיני אחר ומתקרב למרחב פנים של משפחתית (במאזדה 3 יש פחות מקום ל 3 אנשים במושב האחורי).

חיסכוני מאוד (נתוני היצרן מדברים על 1:21 בינעירוני, 1:14 בעיר ו1:17 ממוצע). בפועל, צריכת דלק 1:17 עם 80% נסיעה בינעירונית.

אם ילד\ה בן\ת 14 יישב מקדימה, אין לך בעיה של צפיפות .

אבל אם שלושת הילדים יישבו במושב האחורי (בן שנתיים זקוק לכיסא בטיחות בגודל מלא) שנים הגדולים יכולים להתלונן שלא נוח להם בגלל כיסא התינוק.

זה, כנראה ,יקרה גם ברכב יותר גדול כי הכיסא תופס די הרבה מקום בגובה הכתפיים.

אולי רק במיניוואן כמו רנו סניק עם 3 מושבים נפרדים בשורה השניה לא יהיו תלונות.

לנוכח ההחלפה המתקרבת של הדגם יש הנחה לג'אז בקניה במזומן של משהו כמו 6 אלפים ש"ח.

4 כוכבים במבחן הריסוק זה לא רע אבל יש די הרבה רכבים שקיבלו ציון יותר גבוהה. אם כבר ג'אז, אז הדגם המאובזר עם

4 כריות אויר.

ג'אז

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אפשר להכניס לרשימה גם את הסקודה רומסטר גם מרווחת, שימושית, נוחה וגם אפשרות הזזה של הכסאות מאחורה וגם כל כיסא בנפרד ופותר את בעיית תא המטען ועדיין נישאר מקום. אפשרות שנייה היא האחות היותר גדולה, של סקודה האוקטביה מאוד מרווחת, גדולה, שימושית עם תא מטען ענק!!!. ואפשרות שלישית ואחרונה זו השברולט ויואנט, שהיא מיני מינוואן היא גם מרווחת,שימושית ונוחה יש לך רק לבחור.

ינייב

פורסם

אני אישית לא מת על הונדה בכללי (ענין של טעם)

אבל יש לה צריכת דלק נמוכה והיא סחירה (שמעתי שנותנים מעל למחירון)

לגבי נוחות והנאה זה כבר טעם אישי

וגם התחזוקה שלה לא אמורה להיות יקרה למרות שהחליקים של הונדה יחסית יקרים

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

עם יד על הלב-לא נראה לך בזבוז לקנות רכב חדש וכל כך יקר וגדול שייסע חמשת אלפים ק"מ בשנה? מנוע 2.0 בשביל נסיעה בעיר הוא בזבוז שלא נברא.

 

מה רע באיזה רכב יפני בן שנתיים שלוש במחיר הרבה יותר נמוך בנפח 1.4\1.6? תחשוב על זה.

 

להוציא את הכסף זו לא בעיה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
אפשרות שלישית ואחרונה זו השברולט ויואנט, שהיא מיני מינוואן היא גם מרווחת,שימושית ונוחה יש לך רק לבחור.

יניב

הדייהולט ויואנט זה רכב שאינו ראוי למאכל אדם. מדובר ברכב שתוכנן עוד בתקופה שלפני רכישת דייהו ע"י GM, איכות הרכבה נמוכה, עיצוב של זחל מת ומנוע צמא במיוחד. כל זאת עוד לפני שהזכרנו את רמת הבטיחות ה"מדהימה".

 

שומר נפשו ירחק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
הרכב הראשון שהייתי מעיף מהרשימה הוא היונדאי טוסון. מדובר בג'יפון שיהיה מסורבל לתנועה בעיר ושלא יציע לך דבר שלא תוכל למצוא בכל אחת מהאופציות האחרות, מלבד צריכת דלק לא נמוכה (מנוע V6 2.7 לעיר - לא משהו מומלץ, במיוחד במחירי הדלק כיום).

לא ציינת מה מספר הילדים שיסעו ברכב בו-זמנית.

אין ספק כי מבחינת פרקטיות, ה-B4 סטיישן והמאזדה 5 תהיינה המובילות, בהיותן בעלות דלת חמישית המקלה על ההטענה (אני מניח שהרכב גם ישמש את האישה לקניות). שוב: אם בעירך אין מצוקת חניה ואם אכן יש צורך בגודל של המכוניות הללו, אני הייתי הולך עליהן. אם מדובר בכל היותר בשניים-שלושה ילדים ואין חשיבות לנוחות הגישה לתא המטען, אפשר לעבור לרכב קטן וחסכוני יותר.

 

רכב עירוני עם שטח הטענה מרשים וגם חלל פנימי מפתיע ביחס לגודלו שהייתי ממליץ עליו הוא ההונדה ג'אז, אשר גם בגירסתה המפוארת ביותר תשאיר בידיך עודף של כ-30K ש"ח, ויתכן שבשל העובדה שהדגם עומד בפני החלפה, תוכל להגדיל במעט את העודף הזה. מדובר ברכב סחיר ביותר, מתאים לעיר כמו כפפה ליד ובעל צריכת דלק נמוכה יחסית (אם זכרוני אינו מטעני, נתוני היצרן מדברים על משהו כמו 15 ק"מ/ליטר). שווה בדיקה.

רוב הגיפים במדינה שלנו לא רואים שטח ואם יש לו אפשרות ליקנות גיפ לאישתו ושהאישה תיהיה מרוצה אז למה לא?

לגבי הגיפים אז יש עכשיו מיבצע על הקיה ספורטז שזה אח תאום של היונדאי טוסון הקיה נימכר עכשיו ב-145K ואם אישתך לא נוסעת הרבה אז הדלק לא כל כך ישפיע מה גם שבסופי שבוע תוכלו להנות איתו בטיולים ואפילו לרדת אתי לחוף.

:fadein:
פורסם
רוב הגיפים במדינה שלנו לא רואים שטח ואם יש לו אפשרות ליקנות גיפ לאישתו ושהאישה תיהיה מרוצה אז למה לא?

לגבי הגיפים אז יש עכשיו מיבצע על הקיה ספורטז שזה אח תאום של היונדאי טוסון הקיה נימכר עכשיו ב-145K ואם אישתך לא נוסעת הרבה אז הדלק לא כל כך ישפיע מה גם שבסופי שבוע תוכלו להנות איתו בטיולים ואפילו לרדת אתי לחוף.

 

ראשית תודה על התגובה והעצה !לגבי הג'פ ספורטז -ראיתי את המבצע על הרכב הכחול שהם משווקים עם התוספות ב-145 אם אתה מכיר אותו אשמח לשמוע 1.האם הוא מרווח כמו הטוסון?2.מה לגבי האמינות של הרכב ועלות האחזקה שלו ? זה קיה לא מהחברות הידועות יותר באמינותם !3.מה צריכת הדלק שלו באמת ? אם יוצאים לטיולים זה מתחיל להיות שיקול בעיקר לאור זאת שלי יש רכב חברה .תודה

פורסם

קיה היא חברת בת של יונדאי למעט כמה פלסטיקים שונים הרכב זהה לחלוטין!!!! מה שאומר רכב אמין וסחיר וגם צורך דלק בנוסף אני מניח שעלות הטיפולים והביטוח יהיו זולים יותר ולפי דעתי אחלה רכישה.

:fadein:
פורסם

כמו שציינו לפני הקיה זהה ליונדאי כי זה יונדאי אם אתה רוצה ליהיות שקט תיקנה את הטוסון ותוסיף עוד 2000 ש"ח אבל אני הייתי קונה את הרכב הזול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...