Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי המחקר ריח של מוכניות חדשות יכול לגרום להרבה בעיות בעיות בגוף בין המחלות-סרטן,הרעלת כבד ואלרגיות למינהן.

הריח הזה מגיע כתוצאה מהדבקים והחומרים שמחברים או עשוים מהם.

הנה קישור:

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1322559

פורסם

המחקר לא ממש חדש..

זה התחיל לפני כמה שנים, וכל שנה הם מפרסמים ממצאים לגבי רכבים שיצאו לשוק באותה שנה.

 

מכל המחקרים האלה אפשר להגיע למסקנה פשוטה - כולנו הולכים למות מתישהו.

מצד שני, לא ידענו את זה כבר? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

צודק, כולנו נמות השאלה מתי.

 

לא אמרתי שצריך להיכנס ללחץ אבל זה מחקר שמראה עד כמה שאנחנו מתקדמים בטכנולוגיה אנחנו גם הורגים את עצמנו.

פורסם

תקן אותי אם אני טועה.

לא לפני הרבה זמן, ב3-4-5 עשורים הראשונים של המאה ה20, להגיע לגיל 65 נחשב מכובד. מאוד מאוד מכובד.

בעוד היום, הגיל הפטירה הממוצע גבוה בכמעט 20 שנה.

 

ככה שאולי הטכנולוגיה דווקא תורמת לאריכות החיים ולא דווקא מקצרת אותם? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אומנם התוחלת עלתה, אבל כדאי גם להגיע לגיל מתקדם בבריאות או לפחות בבריאות יחסית טובה ולא שבר כלי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
תקן אותי אם אני טועה.

לא לפני הרבה זמן, ב3-4-5 עשורים הראשונים של המאה ה20, להגיע לגיל 65 נחשב מכובד. מאוד מאוד מכובד.

בעוד היום, הגיל הפטירה הממוצע גבוה בכמעט 20 שנה.

 

ככה שאולי הטכנולוגיה דווקא תורמת לאריכות החיים ולא דווקא מקצרת אותם? :roll:

לא יודע אם הדיון הזה מתאים לפה אבל כמובן שהתשובה היא שילוב של שני הדברים מצד אחד התנאים הסניטריים איכות המזון המים והרפואה התקדמו מאוד ,מצד שני רמת זיהום האוויר והחומרים המסרטנים כולל קרינות למיניהם מסביבינו עלו מאוד. לכן אנו חולים יותר וגם חיים יותר...

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

ומי בעצם הכי נפגע? כל מי שמספיק עשיר כדי להחליף לרכב חדש כל חודש-חודשיים. כמה זמן מריחים את הריח הזה של רכב חדש? חודש? חודשיים? מה יהיה הנזק אם אדם שמחליף לרכב חדש כל כמה שנים יהיה חשוף לו כחודשיים בכל פעם?

 

אני בעד להריח ולהינות.

פורסם

כל שני וחמישי עולה מחקר ככה וככה מזיק לבריאות , אז מה נעשה? נסתגר בתוך חדר אטום ולא ניצא מהבית?

 

זה מה שיש ועם זה חיים.

פורסם
כל שני וחמישי עולה מחקר ככה וככה מזיק לבריאות , אז מה נעשה? נסתגר בתוך חדר אטום ולא ניצא מהבית?

 

 

האמת, שלא בדיוק.

לא מזמן פורסם, עפ"י מחקר שנערך בארץ, שהבטון פולט קרינה רדיו-אקטיבית (כנראה בגלל השימוש שעושים בעפר-פחם בבטון).

מחקר אחר, שנערך בצפון אמריקה (שם הבנייה באמצעות עץ שולטת ברוב בניית הבתים למגורים), קבע שהתהליכים הכימיים שעצים עוברים לפני השימוש בהם לתעשיית הבנייה, גורמים לכך שהעצים, במרוצת השנים, יפלטו אדים של חומרים כימיים מסרטנים.

בנוסף, במקרים של שריפות, העשן שנוצר מכיל חלקיקים של החומרים הכימיים הללו ועלול לגרום לשלל מחלות, החל מבעיות נשימה וכלה בסרטן.

מחקרים אחרים הראו שהשימוש המאסיבי בברזל ופלדה בבניין גורדי שחקים, משמש מעין "מגבר" לקרינה האלקטו-מגנטית שנפלטת ממערכות החשמל בבניינים הללו.

 

בנוסף, חשיפה לשמש חיונית לתהליכים ביולוגים בגוף האדם.

 

ככה שלהסתגר בחדר אטום וסגור לאו דווקא יעזור לך להאריך חיים.

 

או בקיצור - לחיות זה מסוכן, בסוף כולם מתים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני אוסיף ואומר שבטיול האחרון שלי לאילת נסעתי במונית עם נהג מונית שבאמצע השבוע תפקידו לשנע את הרכבים מהאונייה לחניה הגדולה בנמל.במקרה הוא עובד על יונדאי ויש מצב טוב שהוא גם שינע את הרכב שלי :-)

 

הבחור אמר שזו העבודה הכי גרועה שיש-הריח כל היום גורם לסחרחורות ולבחילות ולהרגשה מאוד לא טובה,בנוסף הוא אמר שכל האוניה בנויה בצורת סיבובים ופיתולים מה שגם לא הכי כיף כל היום להסתובב ככה עם רכבים:idea:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

זה הכל קונספירציה.

 

היבואנים המציאו את זה בגלל החוק החדש. יצא איזה חוק שאומר שאם רכב משנה מסויימת לא נמכר באותה שנה, הוא הופך ליד שניה(או משהו בסגנון).

מעכשיו, בזכות המחקר החדש, תהיה קטגוריה חדשה - רכב מיושן.

רכב מיושן זהו רכב שימכר מהיבואן, אך אחרי שהיבואן יישן אותו מספיק זמן, בכדי לנדף את ריח הדבק. ככל שהרכב יהיה יותר מיושן, כך מחירו יעלה, בשל ערכו הבריאותי.

 

אני כבר רואה את התגובה שלי הופכת לסרט דקומטרי בערוץ 8, בשבוע הקונספירציות.

פורסם
האמת, שלא בדיוק.

לא מזמן פורסם, עפ"י מחקר שנערך בארץ, שהבטון פולט קרינה רדיו-אקטיבית (כנראה בגלל השימוש שעושים בעפר-פחם בבטון).

מחקר אחר, שנערך בצפון אמריקה (שם הבנייה באמצעות עץ שולטת ברוב בניית הבתים למגורים), קבע שהתהליכים הכימיים שעצים עוברים לפני השימוש בהם לתעשיית הבנייה, גורמים לכך שהעצים, במרוצת השנים, יפלטו אדים של חומרים כימיים מסרטנים.

בנוסף, במקרים של שריפות, העשן שנוצר מכיל חלקיקים של החומרים הכימיים הללו ועלול לגרום לשלל מחלות, החל מבעיות נשימה וכלה בסרטן.

מחקרים אחרים הראו שהשימוש המאסיבי בברזל ופלדה בבניין גורדי שחקים, משמש מעין "מגבר" לקרינה האלקטו-מגנטית שנפלטת ממערכות החשמל בבניינים הללו.

 

בנוסף, חשיפה לשמש חיונית לתהליכים ביולוגים בגוף האדם.

 

ככה שלהסתגר בחדר אטום וסגור לאו דווקא יעזור לך להאריך חיים.

 

 

 

או בקיצור - לחיות זה מסוכן, בסוף כולם מתים.

 

 

ברור לך שהכוונה שלי הייתה כביכול להסתגר בתוך חדר אטום,

 

מה שאני בא להגיד זה שתמיד יהיו מחקרים והרבה דברים יכולים להזיק לבריאות אבל בסופו של דבר גם אם ננסה להמנע

מדבר אחד יבוא דבר אחר והבריאות שלנו תיפגע כי זו המציאות וצריך להשלים איתה.

×
×
  • תוכן חדש...