Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שבליסינג יש תקופת המתנה לפורד פוקוס, את זה מודיעים לאנשים לפני שהם מזמינים.

 

אבל לפני כמה ימים גם רוכשים פרטיים, שהזמינו את הרכב ביוני והיו צריכים לקבל פוקוס טרנד X (לא דגם ליסינג) בתחילת אוגוסט ,

קיבלו הודעה בטלפון ובה נאמר להם שהרכב יגיע לישראל רק באוקטובר (וגם זה לא בטוח).

 

ניתנה אפשרות לקבל חזרה את המיקדמה או להמתין 3 חודשים לפחות.

לכל אלה שמסכימים להמתין, יתקינו אזעקה "קוברה" וחישני רוורס ללא תשלום.

 

בסוכנויות לא מתרגשים מביטולי הזמנות ולא מנסים לשכנע את הרוכשים לא לבטל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

או שום סיבה שהם יתרגשו. הם בטוחים שהם יצליחו למכור אותם.

מקסימום יתנו אותם לליסינג במחיר מוזל.

 

כנראה שיש עיכוב במפעל או במשלוח לארץ,

אולי בגלל עלתה הדרישה בחו"ל לרכבים עם מנועים צנועים יותר? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה שהם לא מתרגשים זה בסדר, הרי דלק מוטורס פונה בעיקר לשוק הליסינג, זה יפגע בהם בתחילת 2010 כאשר קבוצות השימוש יתבטלו , ואדם יבחר רכב וישלם על פי שווי קניה שלו ולא על פי קבוצה זו או אחרת.

 

לעניין, יש הרבה מתחרות בקבוצה הזו, ערוך סקר קצר ובדוק זמינות של הרכבים במלאי, ותחליט על רכב חלופי במקום הפוקוס.

 

שירות זו כנראה מילה גסה בדלק מוטורס.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ככה זה כשמאזדה 3 ופורד פוקוס עולות אותו הדבר מסיבות של קבוצת רישוי, אבל על המאזדה מרוויחים "קצת" יותר. כנראה שבדלק מוטורס חושבים שאנשים, ובעיקר חברות הליסינג, יזמינו עוד משלוח של מאזדה 3 במקום פוקוס ואז הם אפילו ירוויחו מהעניין.

פורסם

אני לא רוצה להרגיז פה מישהו אבל זה נשמע כמו חזרה לימי סובארו העליזים של שנות ה80...

כדאי לדלק מוטורס לזכור שמר ישראלי קצת התבגר מאז. זה יכול לעלות להם ביוקר בסופו של דבר.

חבר,אתה חופר

פורסם

אני לא מבין איך זה יכול לקרות. הרי שאתה עושה הזמנה היא נעשית כנגד רכב שהיבואן יודע שמיוצר עבורו ועולה על הספינה בתאריך מסויים. אם אין רכב פנוי אז לא יוכלו לפתוח לך הזמנה וגם לתת לך בהזמנה את תאריך הצפי להגעת הרכב לארץ.

אז איך קורה שההזמנות לא מגיעות ? הרי הם לא אמורים לעשות overbooking ?

 

האם מישהו שמכיר את העסק יכול קצת להסביר ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

היבואן אמר ליצרן "אני רוצה 3000 מכוניות. 2000 במפרט L ועוד 1000 במפרט C. בצבעים X Y Z."

היצרן אמר ליבואן "וואלה אח-שלו, נשמע סבבה לגמרי.. המכוניות יהיו מוכנות לעלות על אוניה אליך בתאריך D."

היבואן אמר ללקוח "יש לי משלוח מגיע בתאריך D+60. יש עליו מכוניות ברמת איבזור L וC, הצבעים שיש הם X Y ו-Z"

הלקוח אמר ליבואן "גבררררררררררררררר!! תארגן לי בסיבוב איזו פוקוס ברמת איבזור C בצבע Y"

היבוא אמר ללקוח " סבבה גבר-גבר".

 

פתאום מתעוררת דרישה למכוניות חסכוניות יחסית, כמו הפוקוס המדוברת, בשוק בו מרוויח היצרן יותר כסף על כל רכב.

הוא פונה ליבואן בארץ ואומר לו "שומע סחבק? אני יכול לספק לך את המכוניות שביקשת בתאריך D, אבל זה יעלה לך עוד 1500$ למכונית" או לחילופין "אבל אם תחכה עוד חודש ככה, תקבל 500$ הנחה על כל רכב בהזמנה".

 

היבואן עושה את החשבון שלו ואומר ליצרן "סבבה אחוקי, אבל בלי פאשלות"

היצרן מחזיר תשובה "סגרנו גבר. אל תדאג - סמוך עלי".

 

היבואן אומר לסוכנים שלו "תקשיבו לי ותקשיבו טוב - כל מי שהזמין, תתקשרו ותגידו לו שיש דחייה. מי שרוצה מוזמן לבטל. המטוס הפרטי מחכה לי, אני בדרך לחופשה בקנקון. אדיוס!"

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
היבואן אמר ליצרן "אני רוצה 3000 מכוניות. 2000 במפרט L ועוד 1000 במפרט C. בצבעים X Y Z."

היצרן אמר ליבואן "וואלה אח-שלו, נשמע סבבה לגמרי.. המכוניות יהיו מוכנות לעלות על אוניה אליך בתאריך D."

היבואן אמר ללקוח "יש לי משלוח מגיע בתאריך D+60. יש עליו מכוניות ברמת איבזור L וC, הצבעים שיש הם X Y ו-Z"

הלקוח אמר ליבואן "גבררררררררררררררר!! תארגן לי בסיבוב איזו פוקוס ברמת איבזור C בצבע Y"

היבוא אמר ללקוח " סבבה גבר-גבר".

 

פתאום מתעוררת דרישה למכוניות חסכוניות יחסית, כמו הפוקוס המדוברת, בשוק בו מרוויח היצרן יותר כסף על כל רכב.

הוא פונה ליבואן בארץ ואומר לו "שומע סחבק? אני יכול לספק לך את המכוניות שביקשת בתאריך D, אבל זה יעלה לך עוד 1500$ למכונית" או לחילופין "אבל אם תחכה עוד חודש ככה, תקבל 500$ הנחה על כל רכב בהזמנה".

 

היבואן עושה את החשבון שלו ואומר ליצרן "סבבה אחוקי, אבל בלי פאשלות"

היצרן מחזיר תשובה "סגרנו גבר. אל תדאג - סמוך עלי".

 

היבואן אומר לסוכנים שלו "תקשיבו לי ותקשיבו טוב - כל מי שהזמין, תתקשרו ותגידו לו שיש דחייה. מי שרוצה מוזמן לבטל. המטוס הפרטי מחכה לי, אני בדרך לחופשה בקנקון. אדיוס!"

 

או במילים אחרות, יש דרישה מודברת מחברות הליסינג לפוקוס, היבואן מנתב את הרכבים לחברות הגדולות על חשבון הלקוח הפרטי.

את זה צריכים לזכור בהמשך ב 2010 כאשר קבוצות שווי השימוש יבוטלו , או אז כל אחד יקנה רכב על פי צרכיו שיקוליו ורמת השירות, לתשומת ליבם של מנהלי דלק מוטורס.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לא בדיוק. ליבואן עדיף למכור את הרכב לשוק הפרטי מאשר לשוק הליסינג.

מי שעושה את הניתוב זה לא היבואן - זה היצרן.

היצרן מרוויח על רכב שנמכר באירופה או ארה"ב יותר מאשר על רכב שנמכר בישראל, כיוון שהוא נותן ליבואן בישראל מחיר מיוחד כדי להיות תחרותי ולהתמודד עם גובה המיסים בארץ.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפי מיטב הבנתי בעיות ההספקה צריכות להיפתר לקראת סוף השנה הנוכחית.

 

כנראה שאכן מדובר צפיית ביקוש לא נכונה שגרמה לבעיות האלה,גם בפוקוס וגם במונדאו

פורסם

אני גם הבנתי שכאשר מישהו מזמין פוקוס טרנד אז זה למעשה אוטו שיורד מהמיכסה של הליסינג.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

יכול להיות, אבל קשה לי להאמין.

ובכל מקרה, כמו שכבר ציינתי - לדלק מוטורס עדיף למכור את הרכב במחיר מחירון מלא ללקוח פרטי, שאח"כ גם יטפל ברכב במוסכים שלהם,

מאשר לחברת ליסינג, שקונה את הרכב בגרסאת האיבזור הנמוכה ביותר, בהנחה גדולה ותטפל ברכב באופן עצמאי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...