Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש חנות בסלמה ,

כל מה שאתה צריך לקנות יסתכם בכ 70 שקלים .

אתה צריך פחית קטנה של חומר פחחים ותרסיס צבע לפי הקוד דגם של האוטו שלך .

 

החנות נקראת "ברק" ונמצאת על סלמה לכיוון שד' ירושלים .

לך אליו עוד עכשיו עם האוטו , הוא יכין לך במקום ספרי צבע לפי הצבע של האוטו , תשאל איך להשתמש בחומר פחחים (איך להכין לשימוש...)

אההה ... קח לך נייר מים .

 

תגיע לאיזה מקום שתוכל לעבוד בו , תמלא את השריטות בחומר פחחים , ממש בעדינות !

לאחר שהחומר מתייבש , תשייף עם נייר מים עד שהשריטות מרגישות חלקות ואחידות .

עכשיו נשאר רק לצבוע בעדינות את האזור .

 

אביב, מאוחר מדי. הוא מת. :cry:

 

:lol:

 

לא בוכים על חלב שנשפך ... וגם לא בוכים על חבר פורום שנרצח .... :twisted:

 

רגע ... איך אתה יודע את השם שלי ?!

 

כשמקשיבים, לומדים הרבה.

 

מקשיבים ? למה ... ?!

אני לא זוכר שנתתי הרצאות ...

טוב עמנואל היקר , אתה כנראה משועמם למוות ... 8)

 

א. לא אמרתי שהקשבתי לך, נכון?

ב. קבל חלונות חשמל על עבודת התחקיר.

ג. מה אתה כועס?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז מה נסגר??? הוא עוד חי? בכל מקרה מניסיון עדיף לספר...

הייתי בב"ש פעם ויש לנו וילונות מציקים מאחורה באוטו,לא ראיתי ונתתי רוורס נכנסתי בפגוש ברזל זה שבר לי את כל המנורה האחורית...סיפרתי לאבא אמר לי "לא נורא,קורה"...

 

גם יורדת אבן מהלב וגם עוד משהו :roll::roll::roll:

 

מוסר השכל : ספר לאבא שלך בגלל אוטו בחיים לא יעשו לך כלום :wink:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

תיראו עם הוא לא עונה אז הוא כבר לא בינינו :cry::cry::p

 

עזוב שטיות אחי שאני למדתי לעשות חניות גם לי זה קרה ממש היו לי שריטות...

 

אני עשיתי חניה אחרי מירדף פעם כולי רועד מי פחד(לא ממש :wink: )ובטעות שרטתי את האוטו שלי עמוק.......ואני לא יכול ליסלוח לעצמי(לא קשור אליך)

 

מעניין כמה יעלה לצבוע שריטות כאלה כמו שאצלו אבל יותר עמוקות... אני יודע שצריך חומר

כזה ששמים מתי שיש דפיקה על הפח וזה ניראה כמו חומר גבס כמו שעושים בקירות...כמה חומר כזה עולה?????

וזה עוד לא יום גרועה לי פרצו לרכב אתמול זה יותר כואב....... :cry::cry:

פורסם
מקורות מוסמכים מוסרים לי כי הוא חיי ואפילו התכוון לצאת למועדון... :D

 

יצא וגם חזר ! (בריא ושלם, לפחות בפעם האחרונה שבדקתי... :roll: )

אבל אבא לא נתן לי את האוטו. איזה יופי שיש חברים עם אוטו ! 8)

 

 

לאון.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

איזה טימטום...אם הייתי יודע שההורים שלי יתחרפנו מזה שאני עושה שריטה קטנה(טפו טפו טפו לא עלי) לא הייתי לוקח את האוטו.

אני ממש לא אחד שעושה שטויות וכאלה אבל אני רוצה לצאת בכיף מהבית מבלי להיות כל הזמן בסרט.זה מוציא את כל הכיף מהנהיגה.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אתה יודע, שכל פעם שאתה נוהג ברכב שלך, אתה נוהג ברכב של הבעלים לשעבר ושל החברה של הבעלים לשעבר ושל החבר של החברה של החבר של החברה של הבעלים לשעבר.

 

אולי אחד מהם.... עשה שאסי

 

חזק...

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה


×
×
  • תוכן חדש...