Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, הייתי באיזור סלמה (עם המון פקקים) עברתי כמה חנויות ופחחים וכולם אמרו לי שפוליש לא יעזור פה... כי זה הוריד את הצבע וחדר לטומבון. פחח אחד פשוט צבע לי את האיזור הזה קצת עם מכחול... להגיד שזה שיפר משהו ? לדעתי זה עשה את זה פחות טוב כי עכשיו יהיה קשה לשכנע את אבא שלי ש"אין לי מושג מאיפה זה צץ !". תמונות בקרוב (אם אני אשרוד עד אז.... :(:? )

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

יש חנות בסלמה ,

כל מה שאתה צריך לקנות יסתכם בכ 70 שקלים .

אתה צריך פחית קטנה של חומר פחחים ותרסיס צבע לפי הקוד דגם של האוטו שלך .

 

החנות נקראת "ברק" ונמצאת על סלמה לכיוון שד' ירושלים .

לך אליו עוד עכשיו עם האוטו , הוא יכין לך במקום ספרי צבע לפי הצבע של האוטו , תשאל איך להשתמש בחומר פחחים (איך להכין לשימוש...)

אההה ... קח לך נייר מים .

 

תגיע לאיזה מקום שתוכל לעבוד בו , תמלא את השריטות בחומר פחחים , ממש בעדינות !

לאחר שהחומר מתייבש , תשייף עם נייר מים עד שהשריטות מרגישות חלקות ואחידות .

עכשיו נשאר רק לצבוע בעדינות את האזור .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
יש חנות בסלמה ,

כל מה שאתה צריך לקנות יסתכם בכ 70 שקלים .

אתה צריך פחית קטנה של חומר פחחים ותרסיס צבע לפי הקוד דגם של האוטו שלך .

 

החנות נקראת "ברק" ונמצאת על סלמה לכיוון שד' ירושלים .

לך אליו עוד עכשיו עם האוטו , הוא יכין לך במקום ספרי צבע לפי הצבע של האוטו , תשאל איך להשתמש בחומר פחחים (איך להכין לשימוש...)

אההה ... קח לך נייר מים .

 

תגיע לאיזה מקום שתוכל לעבוד בו , תמלא את השריטות בחומר פחחים , ממש בעדינות !

לאחר שהחומר מתייבש , תשייף עם נייר מים עד שהשריטות מרגישות חלקות ואחידות .

עכשיו נשאר רק לצבוע בעדינות את האזור .

 

אביב, מאוחר מדי. הוא מת. :cry:

 

 

 

 

 

:lol:

פורסם
יש חנות בסלמה ,

כל מה שאתה צריך לקנות יסתכם בכ 70 שקלים .

אתה צריך פחית קטנה של חומר פחחים ותרסיס צבע לפי הקוד דגם של האוטו שלך .

 

החנות נקראת "ברק" ונמצאת על סלמה לכיוון שד' ירושלים .

לך אליו עוד עכשיו עם האוטו , הוא יכין לך במקום ספרי צבע לפי הצבע של האוטו , תשאל איך להשתמש בחומר פחחים (איך להכין לשימוש...)

אההה ... קח לך נייר מים .

 

תגיע לאיזה מקום שתוכל לעבוד בו , תמלא את השריטות בחומר פחחים , ממש בעדינות !

לאחר שהחומר מתייבש , תשייף עם נייר מים עד שהשריטות מרגישות חלקות ואחידות .

עכשיו נשאר רק לצבוע בעדינות את האזור .

 

אביב, מאוחר מדי. הוא מת. :cry:

 

 

 

 

 

:lol:

 

לא בוכים על חלב שנשפך ... וגם לא בוכים על חבר פורום שנרצח .... :twisted:

 

רגע ... איך אתה יודע את השם שלי ?!

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
יש חנות בסלמה ,

כל מה שאתה צריך לקנות יסתכם בכ 70 שקלים .

אתה צריך פחית קטנה של חומר פחחים ותרסיס צבע לפי הקוד דגם של האוטו שלך .

 

החנות נקראת "ברק" ונמצאת על סלמה לכיוון שד' ירושלים .

לך אליו עוד עכשיו עם האוטו , הוא יכין לך במקום ספרי צבע לפי הצבע של האוטו , תשאל איך להשתמש בחומר פחחים (איך להכין לשימוש...)

אההה ... קח לך נייר מים .

 

תגיע לאיזה מקום שתוכל לעבוד בו , תמלא את השריטות בחומר פחחים , ממש בעדינות !

לאחר שהחומר מתייבש , תשייף עם נייר מים עד שהשריטות מרגישות חלקות ואחידות .

עכשיו נשאר רק לצבוע בעדינות את האזור .

 

אביב, מאוחר מדי. הוא מת. :cry:

 

:lol:

 

לא בוכים על חלב שנשפך ... וגם לא בוכים על חבר פורום שנרצח .... :twisted:

 

רגע ... איך אתה יודע את השם שלי ?!

 

כשמקשיבים, לומדים הרבה.

פורסם
טוב, הייתי באיזור סלמה (עם המון פקקים) עברתי כמה חנויות ופחחים וכולם אמרו לי שפוליש לא יעזור פה... כי זה הוריד את הצבע וחדר לטומבון. פחח אחד פשוט צבע לי את האיזור הזה קצת עם מכחול... להגיד שזה שיפר משהו ? לדעתי זה עשה את זה פחות טוב כי עכשיו יהיה קשה לשכנע את אבא שלי ש"אין לי מושג מאיפה זה צץ !". תמונות בקרוב (אם אני אשרוד עד אז.... :(:? )

 

תשמע, אני מכיר את ההרגשה טוב מאוד, ואתה ההרגשה שאתה יוצא מהאוטו ורואה את הנזק.

 

אני מאמין שבאיזהשהוא מקום , הורים שעושים לילדים שלהם ביטוח נהג חדש לרכב שלהם , ונותנים להם לנהוג הרבה במכונית מוכנים נפשית בדרך כלשהיא שיש סיכוי לא קטן שייגרם איזה נזק לאוטו.

 

ומניסיון , עדיף לספר, אתה לא מאמין איזה מועקה יורדת לך מהלב. אז יהיו יום, יומיים , שבוע לא נעימים עם אבאמא אבל זה יעבור.

 

גיא, פסיכולוג בגרוש.

פורסם
יש חנות בסלמה ,

כל מה שאתה צריך לקנות יסתכם בכ 70 שקלים .

אתה צריך פחית קטנה של חומר פחחים ותרסיס צבע לפי הקוד דגם של האוטו שלך .

 

החנות נקראת "ברק" ונמצאת על סלמה לכיוון שד' ירושלים .

לך אליו עוד עכשיו עם האוטו , הוא יכין לך במקום ספרי צבע לפי הצבע של האוטו , תשאל איך להשתמש בחומר פחחים (איך להכין לשימוש...)

אההה ... קח לך נייר מים .

 

תגיע לאיזה מקום שתוכל לעבוד בו , תמלא את השריטות בחומר פחחים , ממש בעדינות !

לאחר שהחומר מתייבש , תשייף עם נייר מים עד שהשריטות מרגישות חלקות ואחידות .

עכשיו נשאר רק לצבוע בעדינות את האזור .

 

אביב, מאוחר מדי. הוא מת. :cry:

 

:lol:

 

לא בוכים על חלב שנשפך ... וגם לא בוכים על חבר פורום שנרצח .... :twisted:

 

רגע ... איך אתה יודע את השם שלי ?!

 

כשמקשיבים, לומדים הרבה.

 

מקשיבים ? למה ... ?!

אני לא זוכר שנתתי הרצאות ...

טוב עמנואל היקר , אתה כנראה משועמם למוות ... 8)

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

שריטה מסכנה שבחצי שעה פחח מעלים אותה.

אצלי היה הרבה יותר מזה וב-200 שקל צבעו לי את כל הפגוש כולל כמובן עבודת פחחות.

נ.ב.

אם לא שמתם לב זו מזדה :wink: באמת לא בוכים על חלב שנשפך או במקרה הזה לנטיס שנשרטה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

קרה לי משהו דומה..

נסעתי רברס בחניון של סינמה-סיטי.. ואיזה ג'יפ מגודל שעמד עם הגלגלים מסובבים לתוך המעבר

סרט לי את כל הכנף האחורית של הA6..

זה היה שישי בערב.. לא הייתי יכול לעשות שום דבר :(

השריטות היו ממש ממש בולטות! אז חניתי בצורה כזאתי שאבא לא צריך לעבור מאחורי האוטו בשביל להכנס..

למעשה, הוא לא יכול לעבור מאחורה.. ככה שהוא לא יראה..

 

מסתבר בסוף שהוא ראה את זה ביום שבת בצהריים..

אמרתי לו שאין לי מושג מאיפה זה צץ..

יום ראשון בבוקר הנהג של אבא לקח ת'אוטו לפוליש+ווקס והשריטות נעלמו!

הייתי בהלם.. בחיים לא חשבתי שזה ירד כלכך מהר.. אלו היו פו?ל שריטות על כל הכנף ועל חצי מהפנס האחורי..

 

בקיצר - פוליש + ווקס במקום שעושים שטיפה לאוטו מעלים את השריטות :p

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מזמן לא היה לי כזה יום חרא. עכשיו ירדתי, עברתי ליד האוטו: ומה אני מגלה? דפיקה קטנה בדלת ימין !!! :mad::mad::mad::mad:

חכו, נראה איך זה יגמר כשאבא שלי יראה את זה.... :? (וגם את הפגוש)

בכל אופן, לנטיס לנטיס אבל האוטו הוא 2004, מחודש אפריל על הכביש. חבל חבל חבל חבל.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

יש עוד פטנט.

כמובן שפוליש זה הדבר המומלץ ביותר למקרה זה.

בכל מקרה, יש לי חבר שהוא פחח רכב שגילה לי טיפ קטן:

כדי להוריד סימני צבע של אוטו אחר אם אין פוליש, אפשר להתיז ספרי קרבורטורים על האזור ולנגב עם סמרטוט.

כל הצבע הלא רצוי יורד והצבע של הרכב שלך נשאר בדיוק כמו שהיה.

כמובן שזה רק למקרה של עזרה ראשונה וזה לא מעלים שריטות.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011


×
×
  • תוכן חדש...