Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי איזה מנוע אביך מקבל פטור ממיסים?

כי אם זה לפי מנוע 1800 תצטרך לקנות רכב עם מנוע 1800 לפחות אחרת הקצבה והפטור יהיו נמוכים יותר.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפטור ממיסים חל למנוע שהוא עד 1800.

 

ובעניין הג'טה- אשמח אם מישהו יכול להעיר את עיניי עם נתוניה

הטכניים של הג'טה TSI.

פורסם

מאוד פשוט ואולי גם הכרחי. תאמו נסיעות מבחן, עוקבות ככל הניתן, במכוניות הרלבנטיות. אני מאמין שהבחירה אח"כ תהיה קלה. בכל הנוגע לשאלות שנסיעת מבחן אינה יכולה לענות עליהן, כמו אמינות, סחירות, צריכת דלק, ירידת ערך וכיו"ב, דומה שקבלת כאן לא מעט אינפורמציה. מכל מקום הדברים החשובים, כמו גם ההתאמה האישית לטעם ולצרכים יכולים להקבע רק באמצעות התרשמות עצמאית ובלתי תלויה.

אם בכל זאת חשוב לך להתרשם מנסיונם של אחרים, אני מחזיק בשתי מכוניות של VAG, כבר לא מעט שנים ולא נתקלתי בבעיות אמינות מיוחדות, נהפוך הוא. חשוב כמובן לציין שנסיוני הפרטי אינו תעודת ביטוח.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

נתקלתי עכשיו בהודעה שמעלי. בעת שעשיתי טסט לאחת המכוניות שהזכרתי למעלה, נתקלתי בג'טה האמורה באולם התצוגה המרכזי, כך שאפשר להניח בבטחון מסוים שהיא קיימת.

פורסם
לפי האתר שלהם אין ג'טה TSI יש FSI.

http://cars.walla.co.il/ts.cgi?w=/@version&vid=612

 

חפשתי בוואלה ואכן זה מה שמצאתי, אך THE ONE אמר שיש ג'טה TSI ואכן

שמעתי דיבורים על כך אך לא ראיתי מידע כלשהו.

 

 

 

רועי, אכן אנחנו נקיים נסיעות מבחן ונתרשם מכל אחד מהרכבים, אך תמיד טוב להיוועץ

באנשים שמבינים בנושא לפני שהולכים לסוכנויות אשר ינסו לקנות אותנו בדרכיהם.

 

תודה ושוב אשמח לעוד תגובות בכלל, ועל הג'טה TSI בפרט.

פורסם

אתה מודע לזה שה TSI אם הוא קיים בג'טה הוא מנוע 1400?

תצטרך לבדוק שני דברים לגבי זה:1. מהו גובה המיסים של הרכב המדובר?

2.מה היא קצבת הניידות אם אתה קונה רכב עם מנוע קטן יותר?

פורסם

היום נהגתי ("קצת") על גולף TSI טרנדליין (DSG, כמובן), הנה חוות דעת קצרצרה.

 

 

תא נוסעים:

תא הנוסעים נעים לשהייה, איכותי ומורכב היטב.

מקדימה יש מספיק מקום וגם מאחורה אין תלונות על צפיפות.

 

בטרנדליין המראות והידיות שחורות פוגמות קשות במראה החיצוני וגורמות לתחושה זולה למדי.

כמובן שגם הטאסות (והצמיגים הצרים יחסית) לא מוסיפים לחגיגה.

 

חבל :-(

 

 

בנסיעה:

נוחות הנסיעה מפתיעה לטובה, היא אינה מתרסקת או חובטת - עוברת הכל בקלילות ובנעימים.

 

בידוד הרעשים בסדר גמור (לטעמי), רק רעשי רוח מקורות A חודרים פנימה (מעל 100 קמ"ש).

 

 

בנהיגה:

ההגה מדוייק וזריז להפליא, אך חסר מרגיש קליל מידי וחסר לו בנושא התקשורת.

 

היא נעימה לנסיעה ולנהיגה ורק תת ההיגוי המחושי מציץ כשמנסים להשתעשע קצת :-o.

 

 

מנוע:

המנוע פשוט משובח.

לא חסר לו כוח זמין מסל"ד נמוך ועד סל"ד גבוה - שמגיע בלינאריות ובזריזות רבה, ללא שום דרמה (בעיטה או דחיפה עצבנית).

 

מה שכן, המנוע שקט מידי :shock:

הטורבו שורק לו בהתחלה ו... זהו. חבל.

 

 

תיבת הילוכים (DSG):

העברת ההילוכים מצויינת - הפעולה חלקה, נעימה וזריזה להפליא.

 

D SPORT MODE - ההילוכים עוברים היטב והתגובה עצבנית (לפעמים יותר מידי עצבנית).

מאוד עצבנית ואגרסיבית במצב הזה, ומושכת את ההילוכים עד מוות.

במצב הנ"ל - הצמיגים עסוקים בלנסות ולהשיג אחיזה ומפרפרים עצמם למוות :shock:

 

D (רגיל, בלי SPORT MODE) - ההילוכים עוברים היטב והתגובה רגועה ונעימה.

במצב הנ"ל היא נעימה יותר לשימוש, לדעתי.

 

 

סיכום:

אופציה מעולה - איכותית, מרווחת, בטוחה, נוחה ובעלת שילוב של מנוע מצויין ותיבת הילוכים מצויינת גם כן :-)

 

נ.ב,

כאן אני חייב לציין שאני עדיין מעדיף ידני.

 

אז DSG - מצטער.

אני עדיין מעדיף תיבה ידנית, שמעניקה (לפחות עבורי) חיבור נוסף בנהיגה

ולא רק "גז וברקס".

 

סופ"ש נעים לכולם 8)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קובי - הג'טה מגיעה עם אותו המנוע (1.4T) כמו בגולף (שאלת אותי בה"פ).

 

אוראל - שכחת לציין מי הפראייר שנתן לך לנהוג ב-TSI שלו (הבעת תודה גם לא תזיק יא מעפן). :mm_mad:

Twincharger Stratified Injection

פורסם

שכחתי - Sorry :oops:

 

ליאור, תודה רבה - היה נחמד מאוד.

 

שבוע הבא אני אקח אותה לסיבוב ארוך יותר :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קרועים אתם :lol::lol:

 

תודה רבה לכם, אבי ואני רשמנו בפנינו את הכל.

אני מקווה שבשבוע הבא נתחיל לבקר

בסוכנויות.

פורסם
תגיד לי בבקשה האם אתה יודע את סכום הפטור?

 

תודה

 

פטור הוא רק ממכס עד סכום מסויים. נניח יש רכב שעולה 100,000ש"ח, מכס אליו 54,000ש"ח ופטור שלך ממכס הוא עד 48,000ש"ח. זה אומר 54K-48K=6K, כלומר תצתרך לשלם 52K.

נניח פטור שלך 48, אבל מכס רק 36 ורכב עולה 100K, זה אומר שתצתרך לשלם 64K.

 

בגלל זה, לנכה הכי כדאי לבחור ממכוניות שסכום פטור ממכס לחלוטין מכסה את המכס. לא לשכוח שאם היה רכב קודם עם פטור, צריך להחזיר את מה שנשאר מהמכס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...