Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לאחר הטוטאלוס של הגאלאנט החלטתי לרכוש שברולט מאליבו שנת 98, הדגם של ה3100 סמ"ק.

 

רציתי לשאול כמה שאלות שלא מצאתי בחיפוש:

1)כמה כוח סוס יש לדגם הזה (ידוע לי של2.4 יש 150)?

2)איזה סוג דלק מומלץ (המנוע בעל יחס דחיסה גבוהה?)?

3)האם יש לו בעיות מיוחדות?

4)האם יש שוני בצורה של הדגמים בין 97 ל00 או שהם זהים בצורה?

 

תודה לעונים ואשמח לשמוע גם עוד פרטים על הרכב הנ"ל מאנשים שמכירים אותו:-)

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

1. אותה צורה למיטב ידיעתי

2. אמינות מפליגה. לא שמעתי מבעלי מאליבו(שנות ה 90) על בעיות. גיר נצחי ובסיסי וכך גם המנוע הפשוט(מאוד) והשרדן הבלתי נלאה.

 

אגב, כנ"ל לגבי 2005-2007(ברשותי 2007).

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

תודה רבה דני, חיזקת לי את הרצון לרכוש אותה:-)

 

מישהו מבין קצת בשאלות האחרות?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

עוד שאלה שעלתה לי.. האם יש הבדל גדול בביצועים בין ה3100 ל2400?

 

הבנתי שהמנוע 2.4 יותר מיושן אבל הרבה יותר קל למצוא כאלה פשוט. מה אתם אומרים?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

אתה מבין שמדובר ברכב שעושה 1:7 ביום טוב שלו נכון?

 

במחירים שהדלק עולה היום הייתי חושב פעמיים על רכישת מאליבו דור קודם עם מנוע 3.1,המנוע אומנם פשוט ואמין אבל הוא אוהב לשתות והרבה.

פורסם

מכיוון שהרכב כלכך זול (18-30 אלף) הצריכה לא כלכך מפריעה לי. דווקא חשבתי על המנוע הגדול בגלל הביצועים - השאלה אם ההבדל בין המנועים מורגש מאוד או שזניח?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

שאלת את עצמך למה הרכב כ"כ זול ?

מצטער לחלוק על דני פה, ולהרוס לך את החיזוק,

אבל המליבו הוא אחד הרכבים הבעייתיים ביותר שיש.

משתייך לקבוצה של ה"גרזנים" - אוטו ששוחט אותך.

שותה ים של דלק, תקלות מורכבות וחלקים יקרים. מאוד.

2.4 לא לגעת בכלל. והייתי מציע להתרחק מהרכב בכלל.

פורסם
שאלת את עצמך למה הרכב כ"כ זול ?

מצטער לחלוק על דני פה, ולהרוס לך את החיזוק,

אבל המליבו הוא אחד הרכבים הבעייתיים ביותר שיש.

משתייך לקבוצה של ה"גרזנים" - אוטו ששוחט אותך.

שותה ים של דלק, תקלות מורכבות וחלקים יקרים. מאוד.

2.4 לא לגעת בכלל. והייתי מציע להתרחק מהרכב בכלל.

 

 

מנסיונם של שני בעלי מאליבו שהכרתי, לא אוכל אלא לחלוק על המצוטט לעיל. אפס תקלות ומאות אלפי קמ' שקטים לגמרי. ה 2.4 לא מומלץ בזה אני מסכים.

תוכל להכנס לאתר של ה J.D POWER הירחון הנחשב ביותר בעולם בסקרי אמינות לרכב חדש וישן מכל השנתונים וכו'. תוכל להתרשם מסקרים מעמיקים ומגובים בנתונים המתבססים על אלפי אקזמפלרים ולראות את המידע המחמיא למדי הנוגע למאליבו בשנתונים שנזכרו. גם זה סותר את הדברים המצוטטים מפי רוברט לעיל.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

כמה שטויות נאמרו פה...

 

* מנוע ה2400 הוא המודרני יותר ,בעל הפסק של 150 כח סוס לעומת ה 3100 בעל ה 160 כח סוס.

* מנוע 2400 נחשב לבעייתי יותר ממנוע ה3100 סמ"ק המיושן.

אבל מנסיון על קאוואליר הוא אמין למדי.

 

* יחס דחיסה נמוך יחסית.

* המאליבו לא רכב גרזן,הוא פשוט לא סחיר במיוחד כי הוא מתאים לסגנון מסוים של אנשים.

 

*צריכת הדלק עם מזגן בעיר היא גבוהה למדי אני אישית הייתי מגיע ל 6.9 ליטר/ק"מ.

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובות. MAXIZEM, לגבי צריכת הדלק - מדובר על ה2.4?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

בתור בעלים גאה של מאליבו 97 2.4 אני יכול לומר בבטחה כי הרכב אמין מאוד חזק ונוח,בנוגע לצריכת דלק בנסיעה רגועה בעיר בשיא החום בקיץ צריכת הדלק הינה 7.5 ק"מ לליטר,ברור כי בנסיעה אגרסיבית יותר הצריכה גדלה.מחוץ לעיר הצריכה הינה 12 ק"מ לליטר ואני קפדן בבדיקות צריכה.שני הנתונים הינם בנסיעה עם מזגן פועל. הרכב עצמו הינו אמין מאוד-עדיין (בלי עין הרע כמובן) לא נתקלתי בתקלות כל שהן למעט טיפולים-מן הראוי שאציין כי אני מקפיד על בדיקת שמן מים על בסיס דו-שבועי. סה"כ אני מאוד ממליץ על הרכב. בגדול קשה לאתר רכב בעל ביצועים ופינוקים ברמת המאליבו סביב המחיר הרלוונטי אליו.

×
×
  • תוכן חדש...