Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב פגו 205 שנת 97 !

התקלות שיש לי בה הם:

תא מטען לא ניפתח - ניתקע

חלון צד הנהג לא ניסגר עד הסוף - וכשנוסעים על איזה 100 קמ"ש זה נוראי

גז למזגן+להחליף מאורר של המזגן - שכחתי תשם *** תשם = את השם *** של זה - הוא בקושי מסתובב עושה בעיות(מתחת לדשבורט)

ריח של דלק לפעמים יוצא מהאוטו.מהמזגן.צריך לבדוק.לא טוב ביכלל

אור הרדיו דיסק מהבהב מוזר ביותר

 

1.האם כדאי לי לתקן את הרכב במוסך מורשה?

2.או שכדאי לי לתקן אצל בעלי מקצוע פרטיים ?

3.כמה לדתעכם כל תיקון עולה? וכמה כבר אני ירוויח אם לא אתקן אצל מוסך מורשה ?

4.ואיך ביכל המוסך מורשה בבאר שבע של פגו' ?

תודה לכם

פורסם

ברוך הבא לפורום.

 

אחרי שתסיים לערוך את ה- Registry קרא את ההכרזה שבראש הפורום הטכני. בינתיים את הכותרת אני ערכתי.

פורסם

אחד אחד אתה יכול לפתור את זה לבד מניסיון ובכל מקרה אין שום סיבה ללכת למורשה בחלון צד יש בעיה ידועה ב 205 שהמסילה של החלון מתמלאת חלודה וזה הגורם לתזוזת החלון לכן הפתרון לפתוח את הדלת [שני ברגים ומשיכה ]ולראות מה אפשר להציל אולי קצת סיליקון ניטרלי ימקם אותו חזרה במקום ואם לא במגרשים לחלקי חילוף משומשים ב50 \100 ש''ח תקנה מסילה וחלון חדשים לגבי מאורר מזגן פשוט ביותר להתכופף לפרק ועם ספרי שמן ברב המיקרים פתרת את זה לגבי ריח דלק גם מוכר ביותר תקנה ספריי לניקוי קרבורטור[ 15 ש''ח]ותרסס מסביב ליחידת הזרקה מבחוץ והריח יעלם עד הפעם הבאה שיצטבר שם ליכלוך בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...