regedit
-
הודעות
61 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי regedit
-
יונדאי אקסנט שנת 2008 , הרכב כבה במהלך נסיעה.
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אהלן חברים , החלפתי חיישן קראנק לפני שבוע , ונסעתי עם הרכב שבוע וחשבתי שהבעיה נפטרה. היום הרכב שוב פעם לא מניע , והפעם הוא לא הניע אחרי כיבוי ( ירדתי לקנות משהו והוא לא הניע אחר כך ) . אני חוזר למוסך שהחליף לי חיישן קראנק. אבל מה עלי לדעת לפני ? כנראה שזה לא חיישן קראנק. מה עושים? תודה לעוזרים -
יונדאי אקסנט שנת 2008 , הרכב כבה במהלך נסיעה.
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה -
יונדאי אקסנט שנת 2008 , הרכב כבה במהלך נסיעה.
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה אבל אני מחצור הגלילית. יש מצב שאתה משתמש עם המכשיר בקישור הנ"ל ? http://www.allstar.co.il/sale.asp?pid=252&salenum=#topnews -
יונדאי אקסנט שנת 2008 , הרכב כבה במהלך נסיעה.
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לך מושג עם איזה מכשיר עם מחברים את הרכב למחשב ? -
יונדאי אקסנט שנת 2008 , הרכב כבה במהלך נסיעה.
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דגם מנוע :G4EE למה ? -
יונדאי אקסנט שנת 2008 , הרכב כבה במהלך נסיעה.
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על תגובתך , האם אפשר לבדוק עם החיישן בסדר ? -
שלום רב, ברשותי יונדאי אקסנט 2008 שנתיים , במהלך השנתיים לא הייתה תקלה אחת ברכב. השבוע הרכב במהלך נסיעה של 30 קמ"ש הרכב כבה , ניסיתי להניע את הרכב והוא לא הניע , נתתי לאוטו להתקרר ובדקתי שמן גיר , שמן מנוע , מים והכל היה בסדר , בנוסף גם לא היה ריח שרוף או משהו אחר. חשוב לציין שלא נדלקה לי שום נורה בלוח שעונים , לא לפני כיבוי הרכב ולא אחרי. לאחר חצי שעה ניסתי שוב להניע והפעם הרכב הניע , ונסע כמו שצריך. חשוב לציין שהתקלה קרתה לי רק פעם אחת , ואני נוסע עם הרכב הזה חמישה ימים והבעיה לא חזרה. ניגשתי שלשום למוסך יונדאי מורשה והסברתי לו את מה שכתבתי לכם , הוא אמר שאין טעם לחבר את הרכב מחשב דיאגנוסטיקה כל עוד לא נדלקה שום נורה , והציג בפני שתי אופציות לטיפול בבעיה. 1.במקרה הנ"ל אי אפשר לדעת מה התקלה כל עוד לא נדלקה נורה בלוח שעונים , ולפי הניסיון שלו זה בדרך כלל חיישן קראנק. והציע עבורי לשים את החיישן ובמידה התקלה חוזרת הוא יזכה אותי על הרכיב , וימשיך להמר. או שאני אמשיך לנסוע עם הרכב. 2.להמשיך לנסוע עם הרכב , אם הרכב יכבה במהלך הנסיעה שוב , להביא לי את הרכב על גרר , לבדוק עם נורה נדלקה וכו'. בנוסף הוא אמר יכול להיות שזאת תקלה רגעית , והיא לא תחזור. אני מטפל רק במוסך מורשה ,ותמיד קבלתי טיפול מקצועי ואמין ,אז אני סומך עליהם מבחינת המקצועית. אבל הפעם הבעיה שלי מוזרה וגם התשובה שלהם במקרה שהיה לי. מה דעתכם מה עלי לעשות? אני מפחד שהרכב יכבה לי בהלך נסיעה מחוץ לעיר , עכשיו מרגיש לי חוסר בטחון לנסוע ברכב . תודה רבה על העזרה
-
התקנת DVD עם מסך ביונדאי אקסנט 2008
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני אתקשר מחר ליונדאי שופ , ואברר איתם . אני מקווה שאצליח למצוא את החלק או מתקין שאדע באמת לעשות עבודה יפה. תודה על העזרה כאן בפורום -
התקנת DVD עם מסך ביונדאי אקסנט 2008
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן מה ששלח הבחור באמת לא מתאים. אחרי בירורים ובדיקות , יש לי 3 אפשרויות : 1. לקנות את החלק מהאתר שמצאתי שהחלק עולה 136 דולר . שאין סיכוי שאני קונה אותו במחיר כזה 2. להוציא את החלק בעצמי , ולחתוך אותו עם סכין חמה כמו שאמר הבחור GABIUBOGI. שזה גם סיכון .... 3. לחפש חלק כמו בתמונה מחלקי חילוף . כל כך בא לי מערכת מולטימדיה שאני מוכן לקחת בכיף את אופציות 2 ו 3 . בכל מקרה אני אשמח , אם מישהו מכיר אתר מחול למכירת חלקים. -
התקנת DVD עם מסך ביונדאי אקסנט 2008
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חברים אחרי חפירות רציניות , מצאתי את המסגרת הרצויה. באתר הנ"ל http://www.jimellishyundaiparts.com/showAssembly.aspx?ukey_product=3410228&ukey_assembly=413558&ukey_make=1033&ukey_model=14679&ukey_driveline=0&ukey_trimlevel=0&modelYear=2008 החלק נמצא בתמונה הזאת : מספר החלק בתמונה הוא : 84741A נראה לי מחיר ממש מוגזם דפקו שם....אני מנסה להשיג את אותו חלק במחיר שפוייי אבל המחיר הוא 135 דולר .????? נראה לכם הגיוני ? אחרי שראיתי מה המחיר מזה התבאסתייי.... למה זה כזה יקררר?????????? -
התקנת DVD עם מסך ביונדאי אקסנט 2008
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נכנסתי לאתר הזה --- > http://www.hyundaionlineparts.net/Hyundai_2008_Accent/TRIM.html אך לא בדיוק הבנתי מה הולך שם מבחינת בחירת הרכיב שאני צריך...זה אתר שאפשר להזמין דרכו את כל המכונית בחלקים הנה התמונה הרלוונטית להזמנה .... אני לא מוצא את המסגרת בתמונה . אולי אתם תצליחו לזהות את הרכיב . מעניין איך זה שאני לא מוצא את החלק שברצוני לקנות ב EBAY , אולי מהסיבה שאני לא כותב נכון את החלק .. ( האמת איך אפשר לדעת ? ) כתבתי CONSOLE DUBLE DIN זה טוב ? ... בדרך כלל אני מוצא שם הכל האם יש לכם המלצות לאנשים שמזמינים חלקים כאלו ? או שאנשים שיש להם נסיון עם זה רכיבים כאלו ? -
התקנת DVD עם מסך ביונדאי אקסנט 2008
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו ? -
שלום לכולם , האם יש לי אפשרות להתקין DVD עם מסך ברכב יונדאי אקסנט 2008 ? אני מחפש את המסגרת בתמונה הבאה ולא מצאתי באייביי , כשאני אומר מסגרת רק את הפלטסיק ללא המסך. חפשתי בכל דרך אפשרית ולא מצאתי באתרי האינטרנט , לא אכפת לי לקנות מפירוק באיכות או לנסוע למקום בארץ שמוכר מסגרות צלמתי לכם תמונה של הדגם הרכב שלי ( שימו לב שהחלק שמתחת לרדיו דיסק הוא יציקה אחת עם המסגרת, כלומר הוא לא יוצא ) כנראה זה ככה בדגם שלי ממש בא לי להתקין מערכת DVD באוטו תודה רבה על העזרה
-
שלום, קניתי מאייביי מטען אונברסאלי למחשב לאוטו שמתחבר דרך המצת , המטען עובד מעולה ומפעיל את המחשב שהרכב מונע וגם כשהוא לא מונע. האם צריכה להיות לי דאגה בשימוש המוצר הנ"ל ? יפגע לי במערכת החשמל של האוטו ? יגרום להתקלחות ? המצת ישרף? יש לי יונדאי אקסנט 2008 . קישור למוצא לאייבי: http://www.ebay.com/itm/290941239184?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 האמת לא האמנתי שהוא הדליק לי את המחשב. הייתי בטוח שזה לא יעבוד. תודה מראש
-
שלום, ברצוני לרכוש חיישני רוורס ודיבורית לרכב, גלשתי בפרום ובגוגל ומצאתי שיש אפשרות לקנות מערכת משולבת חיישני רוורס+דיבורית יחד, כמו לדוגמא המוצר הנ"ל : http://www.groupon.co.il/deals/natio...nradio/7092413 1.רציתי לקבל חוות דעת לגבי מערכת משולבות יחד ואיכות ? האם למישהו כאן יש נסיון עם זה ? האם זה מומלץ ? הרי זה שווה כי לא צריך התקנה פעמיים לכל מוצר 2.אם כן,איזה מערכת אתם ממליצים ? 3.מערכות אלחוטיות מומלצות חיישני רוורס ? 4.האם החיישנים עלולים להרס עם שטיפות\גשם ? תודב רבה לעוזרים
-
שלום, ברצוני לרכוש חיישני רוורס ודיבורית לרכב, גלשתי בפרום ובגוגל ומצאתי שיש אפשרות לקנות מערכת משולבת חיישני רוורס+דיבורית יחד, כמו לדוגמא המוצר הנ"ל : http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/nradio/7092413 1.רציתי לקבל חוות דעת לגבי מערכת משולבות יחד ואיכות ? האם למישהו כאן יש נסיון עם זה ? האם זה מומלץ ? הרי זה שווה כי לא צריך התקנה פעמיים לכל מוצר 2.אם כן,איזה מערכת אתם ממליצים ? 3.מערכות אלחוטיות מומלצות חיישני רוורס ? 4.האם החיישנים עלולים להרס עם שטיפות\גשם ? תודב רבה לעוזרים
-
שלום רב באיזה אתר אני יכול לקרוא על נפחי תאי מטען ? אני רוצה לדעת את הבדל בתאי המטען של פונטו\יאריס\גטס תודה
-
שלום רב ! ברצוני לקנות מאזדה 3 Comfort , נפח מנוע 1600 , אוטומט , 130,800 קילומטר , יד 3 , ליסינג הרכב שמור מאוד מבחינה חיצונית ופנימית , ראיתי אותו בטרייד אין 2001 בבאר שבע. אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם , אני כנראה לוקח את הרכב לבדיקה. מחיר מחירון של הרכב הוא 61200 סגרתי איתם ב 49000 . מה אתם חושבים ? הקילומטרז לא מפריע ? תודה לכם
-
hyundai_accent שנת 2006 או שברולט AVEO שנת 2006 ? תודה
-
שלום רב לחבי הפורום ! אני אשמח בעזרתכם לגבי קניית רכב עד 25,000 שקלים עם הנתונים\הצרכים הבאים: מנוע 1400 , משנת 2005 ומעלה , תוצרת : קוריאניות \ יפני , פעמיים בחודש נסיעה מחוץ לעיר למרחק 260 קילומטר ונסיעה יומיומית ממוצעת למרחק של 20 קילומטר , חשוב לי שהרכב יהיה בתצרוכת דלק של 1 ליטר ל 12\11 קילומטר. אני חשבתי על יונדאי אקסנט מה אתם אומרים עליה ? אשמח לעוד רכבים. תודה רבה לכולם
-
סקודה אוקטביה - דיזל
-
שלום רב ברצוני לקנות רנו מגאן II דיזל מנוע 1500 כל המכוניות שראיתי עם קילומטרז גבוהה משנת 2004 מעל 200 אלף קילומטר האם יש חשש לקנות את המכונית הנ"ל עם קילמטרז גבוהה ? כי זה מה שמונע ממני לקנות את הרכב ! אני צריך רכב חסכוני דיזל לנסיעות ארוכות. ואוקטביה גם רציתי אבל הביטוח נורא יקר מה אתם אומרים ? ואיך הרכב מבינת המכניקה ? תודה
-
לא אמורה להיות בעיה לרכב חדש עם מנוע 1000 לעלות כבישים הררים. אני חושב לא? הכל דנדש למנוע יש כוח
-
שלום רב ! ברצוני לרכוש רכב ל 80 קילומטר כל יום 40 קילומטר לכל כיוון לעבודה. אני גר בצפון בישוב ביריה שהוא מקום שנמצא על הר שהרכב צריך להתאמץ מבחינת העליות (וביכלל הסביבה) חשבתי על סוזוקי אלטו חדשה מהחנות.שמעתי שהיא מאוד חסכונית והיא עושה 26 קילומטר לליטר דלק אחד , האם זה נכון ? איזה עוד מכונית חדשה אמורה לספר לי את התצרוכת דלק הזאת ? תודה לכולם
-
שלום רב! ברצוני לבצע התקנה לנעילה מרכזית לרכבי עם שלט שמחוברת לאזעקה אשמח לקבל המלצות ממתקינים מאזור הדרום מקצועיים שאפשר להנות מהמוצר ומעבודתם תודה
