שלום לכם !
ברצוני לקנות רדיו דיסק של פיוניר דגם Pioneer DEH-3050UB
קיים במכשיר כניסת USB ברצוני לדעת עם מכשיר הזה מומלץ , לאלה שיש ברשותם מוצר זה ברכב
1.האם ה USB תומך בכרטיס של 16 GB ?
2.איך לדעתם איכות הצליל ?
3.קורא מהר דיסקים ? ללא תקלות ? בקיצור סוס או פרד ?
תודה לכם
ואיזה רמקולים עד 350 שקל הייתם ממליצים לי יחד עם הרדיו דיסק ?
איך הרמקולים האלה של פיוניר הדגם הזה Pioneer TSA1682S
תודה לכם