Jump to content

regedit

  • הודעות

    61
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי regedit

  1. תודה רבה איש אז אני הולך על הרדיו דיסק הזה איפה הכי זול לקנות אותו בארץ? 650 שקל מצאתי באינטרנט אתה מכיר מקום יותר זול מזה?
  2. שלום לכם ! ברצוני לקנות רדיו דיסק של פיוניר דגם Pioneer DEH-3050UB קיים במכשיר כניסת USB ברצוני לדעת עם מכשיר הזה מומלץ , לאלה שיש ברשותם מוצר זה ברכב 1.האם ה USB תומך בכרטיס של 16 GB ? 2.איך לדעתם איכות הצליל ? 3.קורא מהר דיסקים ? ללא תקלות ? בקיצור סוס או פרד ? תודה לכם ואיזה רמקולים עד 350 שקל הייתם ממליצים לי יחד עם הרדיו דיסק ? איך הרמקולים האלה של פיוניר הדגם הזה Pioneer TSA1682S תודה לכם
  3. יש לי רכב פגו 205 שנת 97 ! התקלות שיש לי בה הם: תא מטען לא ניפתח - ניתקע חלון צד הנהג לא ניסגר עד הסוף - וכשנוסעים על איזה 100 קמ"ש זה נוראי גז למזגן+להחליף מאורר של המזגן - שכחתי תשם *** תשם = את השם *** של זה - הוא בקושי מסתובב עושה בעיות(מתחת לדשבורט) ריח של דלק לפעמים יוצא מהאוטו.מהמזגן.צריך לבדוק.לא טוב ביכלל אור הרדיו דיסק מהבהב מוזר ביותר 1.האם כדאי לי לתקן את הרכב במוסך מורשה? 2.או שכדאי לי לתקן אצל בעלי מקצוע פרטיים ? 3.כמה לדתעכם כל תיקון עולה? וכמה כבר אני ירוויח אם לא אתקן אצל מוסך מורשה ? 4.ואיך ביכל המוסך מורשה בבאר שבע של פגו' ? תודה לכם
×
×
  • תוכן חדש...