regedit
-
הודעות
61 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי regedit
-
כמה אמור לעלות אצל מומחה?
-
יש תומכים ועונים בנושא זה ?
-
ריח של נבלה\ביצים\ריקבון של תערובת פירות טרופיים נוראי
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה לכולם אבדוק את הענינים האלו..... אחפש שוב עם נשאר משהו ונרקב -
ריח של נבלה\ביצים\ריקבון של תערובת פירות טרופיים נוראי
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחר זה מה שאני הולך לעשות מישהו מכיר מוסך אמין שמבצע בדיקות טובות עם מכשירים מתקדמים? תודה -
ריח של נבלה\ביצים\ריקבון של תערובת פירות טרופיים נוראי
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה אני אשאל אותו -
ריח של נבלה\ביצים\ריקבון של תערובת פירות טרופיים נוראי
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז אני אהיה חכם אני יעשה בדיקת פליטת גזים.(בדקתי התקשרתי ואמרו לי שזה עולה 60 שקל) עם בדיקת הגזים יהיו תקינים אז הממיר הקטליטי תקין. ומה הקשר בין ביצועי הרכב לממיר הקטליטי ? האגזוזן לא שאל אותי שאלה זאת... תודה -
ריח של נבלה\ביצים\ריקבון של תערובת פירות טרופיים נוראי
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב נוסע מצויין.יומיים לפני שאתחיל הריח נסעתי איתו לאילת האוטו נוסע כמו חדש ואין שום ירידה בביצוע התאוצה או הנסיעה או רעשים. פשוט ריח נוראי איום ונורא ריח של נבלה שרוכה ריח של בשר רקוב באוטו אם הבעיה היא בממיר הקטליטי , אני יכול להוציא אותו ? כמה עולה ממיר לפונטו שנת 2000 האם זה עובר טסט ? -
יש לי פונטו S60 2000 יש לי ריח נוראי של נבלה\ביצים\ריקבון של תערובת פירות נוראייייייי גם מבחינה בטיחותית זה לא טוב לנסוע ככה!!!!!!! אני משתגעעעע אחרי שחיפשתי חתולה או עכבר או כל חייה אחרת במנוע או מתחת לרכב מתסבר שאין העלתי את הרכב אפילו על רמפה ואין כלום! אחרי בדיקה יותר ממוקדת אמרו לי כמה אנשים שמבינים שזה יכול להיות אחת מהבעיות הבאות 1.ממיר קתליטי שנסתם. 2.נכנס כנראה עכברוש או משהו לפילטר של המזגן 3.הצינורות של האוטו רקובים אני לא רוצה להתשגע וללכת לאגזוזן ויגיד לי שהבעיה זה לא בממיר אלה בבמזגן מאיפה מתחילים? גם לגבי ריסוס אין לי מושג איפה מרססים ואני לא רוצה להתעסק עם חומרים כימים ללא ידע...... אני חייב את עזרתכם בנושא אני אבוד תקווה בנושא זה אני גר בבאר שבע מישוה מכיר משהו ? איש מקצוע שמבין בתחום ? תודה
-
הקפצה
-
זה מוסך המשפצים בבאר שבע ? אני מזהה נכון ?
-
שלום רב ! יש ברשותי רכב דגם Fiat Punto S60 שנת 2000 , אני שומר עליו בקנאות טיפולים בזמן , בדיקות , מוסך וכו'... ברכב לא קיימת נעילה מרכזית , וברצוני להתקין נעילה מרכזית+אזעקה עם שלט. קיבלתי יעוץ והצעת מחיר אצל זכוכית דרום בבאר שבע והוא אמר לי " אל תתעסק עם זה זה בלאגן אחד שלם , לא שווה לך להשקיע אני לא אוהב לגנוב כסף מאנשים , זה לא עובד טוב בדרך כלל " האמת שהייתי רק אצלו אחרי תגובותו כי הוא דיי ביאס אותי , כי אני יודע שהוא מבין בתחום.אפילו לא טרחתי לבדוק אצל רדיו ווליאם(גם התקנת אזעקות לרכב) בדקתי רק אצלו כי הוא הכי מוכר בעיר מבחינת אזעקות וכו'...אבל הוא הביא לי הרגשה כאילו שיש לו ים לקוחות ואין לו כוח להתעסק עם נעילה מרכזית שלא קיימת ברכב. רציתי לשמוע את החוות דעת שלכם? מה אתם אומרים ? הוא צודק ? זה ממש מעצבן שאין לי נעילה מרכזית כל פעם אני סוגר את הדלתות ידנית בכל דלת כשאני "יוצא" עם החברים או סתם אנשים עולים איתי לרכב... (ואיך שהרכב שמור הוא יכול לשרת אותי עם 10 שנים לפחות) עם יש בחור שהייתם ממליצים לי עליו לקבל הצעת מחיר בבאר שבע תותח בתחום שמבטיח עבודה ללא תקלות אשמח לשמוע תודה רבה לכם לעוזרים ואלה שמגיבים
-
קניתי פיאט פונטו שנת 2000 ואני רוצה לעשות לו טיפול קוסמטי ! 1.תוכלו להמליץ לי בבקשה על מוסכי פחחות וקוסמטיקת רכב בבאר שבע מקצועים ואמינים ? 2.יש לאוטו שלי טמבונים מאחורה ומקדימה שחורים.האם אני יכול לקנות לבנים או לבקש מפחח לצבוע אותם ללבנים בצבע הרכב ? 3.כמה עולה לסדר כמה מכות קטנות בצצדים+פוליש כל הרכב מבחוץ+צביעת טמבונים מחדש ? 4.האם אפשר לעשות פוליש לפלסטיקים שמבפנים הרכב ? 5.מה עלות גלגלי מגנזיום ? ומזה זה מגנזיום חתך נמוך הבנתי שזה גלגל יותר דק וזה יפה יותר מה זה נותן בדיוק ובכמה זה מייקר את המצב ? 6.איך אני יכול להשיג סמלים לפיאט פונטו ? 7.המפתח\המנעול הרכב יצא\נטלש מקומו אני חייב לתקן את זה כי זה לא בטיחותי ביכלל.איפה מתקנים זאת בבאר שבע וכמה זה יכול להלעות ? תודה אנשים... 8.איפה אפשר לשים בבאר שבע מקום מומלץ שעושה חלונות שחורים במדבקה אבל עבודה מקצועית ? שאלה אחרונה שלא קשורה לקוסמטיקה 9.רכשתי את הרכב לפני כמה ימים רכב נהדר נוסע טוב.איך אני יכול להיות רגוע שהרכב סבבה ולא יהיו לי איתו בעיות בהמשך והיתקע איתו באמצע הדרך ביגלל גומיה וכו' ? כאילו מאיפה מתחילים ? איזה סוג טיפול עושים ? עושים לו טיפול 10,000 ? אני רוצה להיות שקט ולדעת שאני נוסע בטוב יש לי את הכסף להשקיע אני בחור פדאן. אומנים פיאט פונטו אבל עדיין שנת 2000 וזה אוטו לא הרבה זמן על הכביש. אני רוצה שהוא יהיה פיקס תודה על התשובות התיחסות מקצועית! שנה טובה.
-
פגו 205 פיאט פונטו שנת 95\96 ושמור כסף בצד לאחזקה אל תוציא על קוסמטיקה
-
ייעוץ לגבי פיאנט פונטו 2000 שהוחלף בה מנוע
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מספר המנוע החדש אושר ברשיונת הרכב ובחוק בדקתי את זה וגם בדקו זאת בבדיקת הרכב! הייתה התקנה במוסך רציני במוסך מורשה הוא הראה לי קבלה. הוחפון רצועות ואביזרים הכל תקין. השלדה פיקס. הרכב לא עשה תאונות רציניות. רק שאלתי האם כדאי לקנות את הרכב הזה? המנוע תקין והכל שמור ברמה ממש גבוהה... מה אתה אומר? -
מאוכזב מפיאט אונו שרכשתי (נערכה הכותרת המתלהמת)
regedit פרסם הודעה בנושא של netanel22 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הכל תלוי איך קנית את הרכב גם עם זה פיאט אונו , וממי קנית אותו ואיך הוא טיפל בו. בכל מקרה שאתה יכול להאשים רק אותך בקניית הרכב שאתה מאוכזב ממנו - פיאט אונו. כנראה שהיית פזיז בקניית הרכב ולא עשית לו בדיקת רכב טובה או עם עשית לא התייחסת לזה ברצינות וקנית את הרכב עם תקלו בדוח הבדיקה. אני מכיר רכבים שמורים מאוד ואמינם ברמה גבוהה גם רכבים ישנים שהמנוע שלהם הוחלף וגם הרבה חלקים רכב תמיד צריך טיפולים בכל מקרה שאלתי בגדול ככה תגיד לי ממה אתה מאוכזב אין לי פיאט אונו אבל אולי אני יוכל לעזור -
עשיתי בדיקה לפיאט פונטו שנת 2000 באוטוטופ בבאר שבע בבדיקה יצא שהמנוע תקין לגמרי. אך הוחלף מנוע מחודש ב 100 אלף קילומטר. (גם אמרו לי בבדיקה שהוחלף מנוע) מה שיצא בדף: 16 16 18 18 מקסימום 18 מינימום 16 DIFF = 2 אמר לי הבוחן שהדיקה בודקת מ 1-3 בתוצאה יצא לי 2 ואמר לי שזה תקין לגמריי הדף נמצא מולי. (סגרנו על 15 אלף שקל במזומן - האוטו בובלה שמור מטופח נקי ואין עליו שריטה .בפנים פלסטיקים שמורים מאוד) פרטים על הרכב הרכב שנת 2000, נפח מנוע 1200 , ידני, עשה 118 אלף קילומטר.יד שנייה.הוחלף מנוע כמו שיציינתי למעלה.לא עשה תאונות.שמור מטופח. טסט עד אפריל 2009. עכשיו שאלותי: התייעצתי עם כמה אנשים בעלי מקצוע ברכבים ואמרו לי שלא נורא שהוחלף מנוע ועם בבדיקה העיקר שיצא שהמנוע תקין בבדיקה אז הרכב בסדר ובנוסף אמרו לי שבמודלים האלו זה לא נורא שהוחף מנוע. ו - חשוב לציין שסגרתי איתו על 15 אלף שקל שהמחירון של הרכב בספר בלוי יצחק עומד על 19,200 שקל 1.רציתי לשמוע את דעתכם ממומחי הפורום המקוצעים בעניין המנוע שהוחף ? 2.האם תיהיה לי בעיה למכור עם הרכב ביגלל החלפת המנוע ? 3.הבחור אומר שהמנוע שהגיע עם הרכב היה תקין ובטיפול 100 אלף קילומטר המליצו לו להחליף מנוע כי זה מנוע קטן והוא החליט להחליף עקב שהמוסך המליץ לו שלא יהיו לו בעיות. נשמע קצת חשוד בעיני שבן אדם יחליף ככה מנוע כאילו זה עוד סתם חלק זול באוטו? מה דעתכם? יכול להיות שהוא מסתיר ממני מידע ? ואם כן מה זה משנה . אני פשוט יקי פדאן איך שלא תקראו לזה תודה על התייחסותכם מקווה שתענו לי בהקדם... העלתי את הטופס בדיקת מנוע ההממוחשבת שתראו : שימו לב שבתוצאה החשובה והסופית שיצא 2 שזה מעולה.
-
תשובה אלופה אני מודה לכם מאוד אני ירדתי מרכב זה אני ממשיך לחפש
-
תודה לך אדוני... זה לא קל למצוא רכב איפה לא חיפשתי - יד 2\הומלס\WINWIN\עיתון פוקוס\ וכו... אין פשוט אין כל הרכבים על ק"מ גבוהה מה שניתן הוא לעשות פשוט להשקיע נראה לי על רכב מודל 2003 ולקחת הלוואה קטנה... כל השאר מפחידים רכב זה לא צחוק
-
ברצוני לקנות פיאט פונטו שנת 1999 ,עבר 2 בעלות רכב - יד 2 (הבעלות הקודמת מהשכרה) , 94 אלף ק"מ , 15 אלף שקל (המחיר עדיין לא סגור בעל הרכב אמר שהוא גמיש) , על הרכב אין שריטה שמור מאוד בצבע לבן , רק ממש בתחילת הגג בין שמשת הרכב הקידמית הגדולה לבין הגג נוצר פס חלודה שמתחת לצבע קצת מעצבן. ועכשיו השאלות: 1.האם יש לי ממה לחשוש שהרכב היה בבעלות קודמת בהשכרה ? (רכבים שהיו בהשכרה בדרך כלל עשו הרבה ק"מ וגם לא שומרים עליהם) 2.האם יש לי לחשוש לגבי הק"מ הנמוך של הרכב ? האם הגיוני שלא נסעו באוטו כמעט ? יש מצב הורידו את הק"מ ועשו קומבינה ? 3.האם אפשר לדעת על ידי בדיקה מיוחדת במוסך האם הורידו\שיבשו\שינו את הק"מ של הרכב ? 4.מה אתם אומרים בכללי על הנתונים של הרכב פיאט פונטו בכללי , וספציפית לגבי הרכב הזה ? 5.האם יש לי ממה לחשוש גבי החלודה בתחילת הגג ? כמה עולה לתקן את זה ? 6.אילו מכוניות קטנות מ 18 אלף עד 10 אלף שקל מיצור יפני קיימות רובם מאירופה קיימות? אני בחור רציני לגבי קניית רכב משומש ולא מוצא , כל הרכבים שאני מחפש שנת 1999 או 2000 אני מוצא אותם עם הרבה ק"מ , אני גם לא נעול על פיאט פונטו אבל כמה כבר אפשרויות יש לי ? אופל קורסה\סיאט איביזה\פורד פיאסטה(אני לא אוהב אותו אין לו עיצוב יפה)\ פיאט פונטו אמרו לי רכב זול ואמין ככה שאני רוצה אותו... חשבתי אולי לקות רכב יפני קטן אבל מה האפשרויות , המכוניות הקטנות בדרך כלל אירופיות למה ? רציתי לקבל תשובות מ"המבינים" כאן לגבי שאלותי. אני מודה לכם. תודה ** נא להשתמש בפונט הסטנדרטי ללא הדגשות וצבעים מיותרים. בתודה, ההנהלה. **
-
פולקסוואגן פאסאט - איזה שמן מומלץ? [ננעל ברוחניות]
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עזוב אותך מוסך מורשה אני חייב מחר לנסוע לאילת וחסר לי שמן מנוע מה אתה מסבח ת'ענינים זה לא חוכמה לענות לי ככה -
לפי הוראות יצרן טנקס. עוד שאלה מה יכולה להיות הבעיה עם האוטו מגמגם \ קופץ\ רוטט איך שלא ניקרא לזה בזמן עצירה ובנסיון ברוורס?
-
ניצול אשכול איזה מכוניות יש עד 16 אלף שקלו 17:30 | 30/07/08 עד שנת 99 עם 2 דלתות מה האופציות ? קטנות מיני כמובן תודה
-
משנת 98 אוטומט הגה כוח נפח מנוע עד 1600 עד מחיר 16 אלף מה הייתם מציעים לי תודה
-
שאלה| לגבי רדיו דיסק של Pioneer DEH-3050UB + רמקולים Pioneer TSA1682S
regedit פרסם הודעה בנושא של regedit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן זה הכי זול שמצאתי באינטרנט דרך האתר זאפ הנה החנות המוכרת את המוצר http://ninja-net.co.il/Product.aspx?productid=882
