Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי, בלי להעליב, אבל אין מה לשפר בכלל מנוע של 1 ליטר.

 

דבר שני נגיד ובאמת תרצה, מהו התקציב? כמה אתה מוכן להשקיע? תביא יותר נתונים על הרכב קוד מנוע וכו'.

את עשרת הדיברות למשפר המתחיל קראת?

פורסם
רועי, בלי להעליב, אבל אין מה לשפר בכלל מנוע של 1 ליטר.

 

דבר שני נגיד ובאמת תרצה, מהו התקציב? כמה אתה מוכן להשקיע? תביא יותר נתונים על הרכב קוד מנוע וכו'.

את עשרת הדיברות למשפר המתחיל קראת?

 

יש הרבה מה לשפר ראיתי אחת עם מגדש טורבו, צנרת, פולי קל ועוד כל מיני שיפורים והי נוסעת לא רע..

 

התקציב שלי לא מוגבל אבל אני לא רוצה לעשות קיט טורבו.. המנוע CB23 קרבורטור..

פורסם

נסעתי על שרייד טורבו

מצטער לאכזב אותך אבל גיליתי רק אחרי שאמרו לי... :mm_wink:

בוא נגיד שלא כדאי לך לבנות לא על הרכב ולא על המנוע

אני יכול להבטיח לך כמו שהבטחתי לחבר השני עם השרייד שחבל על הזמן ובטח על הכסף

תהנה ממנו איך שהוא

רוצה יותר? תמכור ותתקדם למשהו שהוא מלכתחילה תוכנן לכך

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

גם השרייד טורבו לא כזו חזקה,מנוע 1000 ,עם טורבו ,לא הפיק הרבה כוח.

השיפור לדעתי בשבילך הוא או לקנות שרייד 97 ומעלה.

או להשתיל מנוע של אפלוז 1600 או להשתיל מנוע של שרייד 1300 V16 שהוא מנוע טוב מאוד וזריז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
התקציב שלי לא מוגבל אבל אני לא רוצה לעשות קיט טורבו.. המנוע CB23 קרבורטור..

 

אם התקציב לא מוגבל, יש המון דברים מה אפשר לעשות. לא רוצה כל פעם לחזור על עצמי בפירוט מה צריך לשנות במנוע, תעשה חיפוש. יש שרשור דומה עם שרייד.

במיוחד בתקציב לא מוגבל, אפשר לעלות כוח ללא טורבו, מה שבעצם ישאר ממנוע שלך, כניראה זה יהיה רק בלוק.

 

בקשר לתקציב, תכין 40-60K ש"ח ואתה יכול להוציא מאוטו שלך קצת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תגידו אתם רצינים? הבחור נוהג על רכב לא מיוחד, לא ספורטיבי ובלי פוטנציאל ששווה כמה אלפים בודדים ואתם מציעים לו פרויקטים ב 60K שקל :roll:

 

נו באמת, יש לך 60K? תקנה רכב אחר שייתן לך הרבה יותר (מה זה הרבה? אין מה להשוות בכלל) מהרכב שיש לך כרגע.

גם בכח, גם בנוחות, גם באמינות, גם מאיכות החומרים,גם בטכנולוגיה והכי חשוב- חוקי!

 

אין לך 60K? יש לך 10K ואתה רוצה לזרוק אותם על הרכב? תחליף לצמיגים הכי טובים שתמצא במידה שלך, עשה יישור קו לרכב ותקנה מתנה יפה לחברה בכסף שנותר.[

 

בהצלחה.

 

אההה כן, גם לי יצא לנסוע על שרייד טורבו (אדומה למי שמכיר)

בואו נגיד שחזקה היא לא...

פורסם

רועי הנכבד.

השרייד שראית הייתה בעבר הרחוק טורבו.

היא נסעה סבבה לגמרי בישביל המנוע הקטן שיש בפנים(מזה אומר?נסעה כמו סוויפט GTI או כאלה אולי קצת יותר טוב)

שנית.אני לא יודע מתי ראית את זה.

אבל בשנה וחצי האחרונות האוטו כבר לא גודש בכלללללל.הוא הוציא הכל משום שהמנוע לא החזיק גדישה וברח לא שמן מכל מקום אפשרי שתחשוב.

בנוסף לזה עכשיו האוטו נשמע כמו טרקטור.לא בגלל הכוח אלה בגלל שיש לו אין סוף בריחות מהסעפת+צנרת בגלל שהוא לא שיפר לפני שהוא שיפר לטורבו.ככה שזה לא החזיק הרבה.

דבר שני.אם אין לך תקציב מוגבל.ואתה מעוניין להשקיע.

יש שרייד שנקראת GTTI בחול.לארץ היא לא יובא.ולא קיים מנוע כזה.אתה צריך לייבא תמנוע הזה זה 1000 סמק + טורבו מקורי.ראש מנוע משופר מהרגיל.קאמשפטים כפולים ומנוע יחסית טוב מאוד.עם זה אתה תהיהיה עם הרבה מאוד כוח.והאוטו קל=מכונית מהירה ונחמדה מאוד.תברר כמה עולה מנוע כזה.אם אתה רוצה לדעת איך נוסעה.יש לך אין סוף מכוניות כאלה ביוטיוב.

אם אתה אוהב את השילדה וכולי של השרייד ובא לך לשפר הרבה יותר ממש שיש לך .מומלץ מאוד מנוע כזה.

A.R.T Performance

פורסם

אני חושב שאין שום שלילי בלחלום, וחלומות בנויים בשביל למממש אותם.

אם יש לו כסף ומתחשק לו המשחק הזה אין שום רע במושג "זאב בעור של כבש".

הרעיון דווקא חמוד מאוד ואין ספק שבמחיר לא נמוך בכלל ניתן לחולל פלאים ברכב.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

שום רכב לא שווה לשפר,אז למה אתם לא אומרים את זה כשבן אדם בא לשפר איביזה ? גם רכב לא מיוחד,פוטנצאיל לא יותר בהרבה מזה של השרייד?

קיצר אתה רוצה לשפר? מנוע 1600 של אפלוז וסגור עניין.

חוץ מזה אין כזה דבר פוטנצאיל שיפורים,הכול תלוי בכמה כסף שיש לך,אם תחפשו ביוטיוב תראו גם שרייד שמשאירה רכבת לסקיילין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני חושב שאין שום שלילי בלחלום, וחלומות בנויים בשביל למממש אותם.

אם יש לו כסף ומתחשק לו המשחק הזה אין שום רע במושג "זאב בעור של כבש".

הרעיון דווקא חמוד מאוד ואין ספק שבמחיר לא נמוך בכלל ניתן לחולל פלאים ברכב.

ORK21 יא נוכל!:wink: מאיפה שמעת על רעיון ה"זאב בעור של כבש"?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

השיפור הכי טוב זה מנוע וגיר וקרבורטור כפול.

ודיזות שישפך הרבה דלק.

 

יצא לי ליראות פעם גסטי שעברה השתלה כזאת והאוטו לא פרייר בכלל.

 

רז...

×
×
  • תוכן חדש...