Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בשעה טובה רכשתי סאב JL 10w3v3, אחד הטובים לדעתי.

אני הולך לבנות לו תיבה בעצמי ויש לי כמה שאלות.

 

דבר ראשון, ממה שקראתי כאן בפורום אז כולם ממליצים לבנות את התיבה מ MDF כי הוא חזק וזול, אבל יש האומרים שאם הקטע של המחיר לא בעייתי אז כדאי לבנות מעץ מלא, זה נכון??

כמה כבר יהיה הבדל במחיר בין MDF לעץ מלא?? כולה אנחנו מדברים על 6 פלטות לא כל כך גדולות לא??

 

שאלה שנייה - איך מומלץ לחבר את החוטים אל הסאב בנמצא בתיבה? הבנתי שיש קונקטור חיצוני שצריך לקנות שיהיה מחוץ לתיבה. אבל איך מחברים אותו? אני מניח שלא כדאי לעשות חור בגודל שלו בתיבה כי אז בטח זה מוריד מהאיכות שלה. האם קודחים חורים רק לחוטים ומחברים אותו חיצונית לתיבה?

 

אם יש לכם תמונות של איך זה מחובר אצלכם תשלחו גם...

פורסם

תשאל נגר מה ההבדל במחירים, אתה תבין לבד.

לגבי החיבור, פשוט תקדח עם מקדחה 6 מ"מ חור מאחור, תעביר פנימה חוט של 2 מטר.

חצי מטר תשאיר בפנים, השאר בחוץ, תסגור משני הצדדים עם סיליקון (רצוי סיליקון עץ) וזהו.

פורסם
אתה בטוח??

נשמע לא מיקצועי כל כך...

מה שהוא הציע אמנם לא ניראה על המדף בחנות כרעיון טוב, אבל בפועל זה טוב יותר מטרמינלים מיבחינת איכות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בתור תיבה ראשונה MDF זה סבבה לגמרי רק תקח עץ עבה 20/ 22 מ"מ.

שים לב לפרטים הקטנים זאת אומרת שהיא תהיה באמת אטומה ותבדוק שוב את המידות שלך כדי שלא תתבאס אחרי זה.

בתכלס לגבי החיבור הכי פרקטי זה לקנות טרמינל. לגבי איכות שמע עדיפה בלי הטרמינל אני לא כל כך בטוח שמישהו יכול להרגיש את זה. ככה או ככה מה שלא תעשה זה בטח יהיה בגב הסאב ככה שלא יראו את זה בכל מקרה.

בהצלחה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

עץ סנדוויץ'??

לעץ מסוג זה תצטרך עובי של בערך פי 4 מעובי עץ MDF בשביל להגיע לרמת החוזק שלו מבחינת כיפוף.

תעשה לעצמך ניסוי קטן אם בא לך:

קח עץ סנדוויץ' בעובי 15 מ"מ, וקח עת MDF 15 מ"מ, תראה איזה מהם אתה מצליח לכופף ביד ואיזה מהם לא..

 

פותח הדיון,

זה לא פיזיקה למתקדמים.

עץ MDF בעובי של 19 מ"מ יספיק לך לכל אפליקציה של סאב עד 1000 וואט בלי בעיה.

הצעתי לך על קדיחת חור, הציעו לך טרמינל, תבחר לך מה עדיף לך.

פורסם

עשיתי פעם תיבה מעץ סנוויץ' שהיה פעם שולחן משהו כמו 25מ"מ , קשיח מאוד

לא זכור לי שראיתי סנדוויץ' בעובי 15 מ"מ אי פעם.

פורסם

לדעתי לא.

מי שבנה תיבות רבות בחייו, יכול לומר לך שתיבה ואופי ונפח ומה לא - אין פה משהו אבסולוטי, קבוע, חד משמעי.

לכל תיבה, עם כל סוג של סאב, נפח, עובי וחומר - יש סאונד אחר.

לעיתים הסאונד טוב, לעיתים לא.

פורסם

עץ מלא הוא פחות דחוס מ MDF, וכמובן פחות אטום, שאומרים עץ מלא מתכוונים לעץ טיבעי

 

ישנם עצים שעוברים תהליך של השריה מיוחדת במיים עד למצב שהם נהיים רכים

ואז עוברים כיווץ עם מכתש רב עוצמה וייבוש במיקרוגל עצום,

התוצאה עץ מאוד קשיח ואטום ומאוד כבד (לצורך העניין הוא שוקע במיים כמו אבן)

המחיר - הרבה

להשיג - בחנויות המובחרות (ברחבי העולם, לא פה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...