Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

ברצוני לחבר את הרדיו דיסק לרכב (קניתי רדיו דיסק משומש - AMERICAN HI FI 602E).

פירקתי רדיו טייפ מרכב - ואני רואה שהרדיו טייפ ממודל ישן כך שהשקעים שלו שונים מהשקעים של הרדיו דיסק.

 

הערה: יש לי הבנה בסיסית בחשמל וכן ניסיון מועט בהתקנות (כבר פירקתי לבד את הישן והרכבתי את החדש לפנל שלו).

אני רק מעוניין בחוות דעת או הסבר איך לחבר את החוטים (פשוט לחתוך אותם ולחבר חוט בצבע תואם?).

אין בנמצא ספר או תרשים הסבר איך לחבר (יש שרטוט מודבקת על הרדיו דיסק ובו צבעים וצד הרמקולים וזהו)

אני מראה לכם תמונות עם מספרים על התמונות כדי שתראו לי צעד צעד מה לחבר למה?

מצורפים 3 תמונות:

1 - זה החוטים של הרדיו הדיסק החדש,

2 - זה החוטים שיוצאים מהרכב,

3 - החיבור.

 

 

שאלות והערות:

1. בתמונה 2 - יש 3 שקעים - 2 מוצגים קדימה לחיבור ואילו השלישי "מקופל" פנימה (מחובר בסרט בידוד כחול כי לא היה בו שימוש, לפחות לא היה בשימוש עם הרדיו הישן). האם להשאירו כך או להשתמש בו לחיבור החדש?

2. בתמונה 3 בצד ימין שמתי שמות של צבעים עם מספרים על מנת מה לחבר את מה.

3. בתמונה 3, מס' 19+20 אלו השקעים שמתחברים לשקעים 19+20 שבתמונה 2.

4. נשאר איך לחבר את החוטים עם סימני שאלה שבתמונה 3.

 

אני תקווה שהתמונות יעזרו לכם לכוון אותי.

 

בברכה,

 

ה.

1 - from radio disc.jpg

2 - from car.jpg

3 - the connect.jpg

פורסם

השחור זה מינוס (הארקה - GROUND)

צהוב זה סוויצ'

אדום זה פלוס קבוע למצבר

 

לא הבנתי למה בתמונה הראשונה אתה מראה שאפור וירוק הם רמקולים ובתמונה האחרונה אתה לא יודע מה הם.

 

כל השאר אין לי מושג והמומחים יצטרכו לעזור לך עם השאר.

פורסם

ג'וניור צודק

טעות של מתחילים כשרואים את האדום ובטוחים שהוא הפלוס

הוא לא:-)

הצהוב זה הפלוס השחור זה המינוס (אפשר לבדוק עם נורת ביקורת 12V לפני שמחברים את הHU) והאדום הוא הסוויץ

מומלץ מאוד ללפף את הצהוב עם האדום (בתור התקנה ראשונה לחפש סוויץ יסבך לך את העיניינים - מה גם שעדיף ככה)

ולחבר לפלוס יציב (תבדוק עם הנורה גם כשהמפתח מחוץ לסוויץ) ואת השחור כאמור למינוס

החוט הכחול משמש לשני דברים - רימוט למגבר (מעביר זרם חלש כשהHU דולק ורק אז המגבר נדלק,וגם לאנטנה חשמלית שתפתח כמובן כמו המגבר רק כשHU דולק - אם יש לך אנטנה חשמלית תאחד את החוטים לה ולמגבר)

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...