Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בוא אני אספר לך שלמאק אודיו יש סאונד קר יותר לטעמי (חברה גרמנית וזה מורגש)

לJBL יש סאונד חם מלא יותר ונעים ועדיין ללא איבוד החדות

לפי ההתרשמות שלי שניהם אגב חזקים +- באותה מידה

פשוט צוויון הסאונד של JBL נעים יותר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

מה השתנה? הם עברו לייצר במקום אחר?

אני יודע שהם קנו את פייז שיש לה מגברים מעולים,שפשוט נמכרים תחת השם Mac Audio,חוץ מזה לא ידוע לי על שינוי אחר כל שהוא.

שתף:wink:

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
יש לי שאלה

קנית כבר את המגבר (בחתימה) או שאתה עדיין בשלב ההתייעצות?

 

כן,קניתי.

 

כך שאין מה לקחת אותם דוגמא , אין להם אמא ואבא והם לא עומדים בשום תקן.

 

לדעתי זה פשוט לא נכון,מה,בגלל שהיא חברה לא מוכרת?

(זה לא שאני מתבאס שקניתי משהו שיכול להיות זבל,אני רוצה להבין איך קבעת את זה)

 

כל החברות שדיברנו עליהם מיוצרות בסין ו-sierra בקוריאה,אז נניח שזה אותו דבר.

אז לפי מה ללכת אם לא הנתונים הטכניים שלהם והעוצמה?

אני לא מבין איך אתם קובעים שחברה אחת משקרת לגבי הנתונים ולא עומדת בתקנים וכו'

וחברה אחרת לא ,כששתיהן מיוצרות בסין.

אשמח להסבר :-)

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

א . יש למגבר תו תקן .

 

ב. מה אתה בא לומר פה ? שכולם מייצרים בסין .

 

חשוב מי עושה בקרת איכות , מי מפתח , מי עושה אבטחת איכות , ובאיזה מפעל מייצרים תחת איזה סטנדרטים.

 

כל העולם מייצר בסין , גם חוד החנית של היי טק .

×
×
  • תוכן חדש...