Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהתקנתי את המגבר שלי,הייתי באותו תקציב כמו שלך,הציעו לי את ה-jbl,את ה-mac audio ואת sierra,חברה שלא הכרתי.

באותו זמן,היה בחנות קונה נוסף שהיה במקרה גם מהנדס אלקטרוניקה.

 

דיברנו,וביקשתי שיעבור איתי על המפרטים הטכניים של המגברים ויגיד לי מה יותר טוב,הנתונים של sierra היו הכי טובים.

דרך אגב הדגם הוא 250.4 והמגבר מיוצר בקוריאה ולא בסין.

 

לינק לדוגמה -

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=F2504&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398

 

מגבר חזק ביותר,לדעתי מומלץ.

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

מצטער לשבור לך את המילה

אבל זה מגבר זבל וחלש וכל קשר בין ההספק המוצהר לפועל הוא באמת מיקרי

משהו כמו לאנזר רק יותר גרוע

ניסו לדחוף לי אותו גם במחיר זול ולא הסכמתי - הלכתי בזמנו על הJBL 75.4 והייתי יותר ממרוצה

היה אחד פה בפורום שלקח את הסיירה ואחרי התרשמות רץ להחליף בJBL הנ"ל

דברים טובים עולים כסף :mm_wink:

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הJBL הוא לא ממש זול ביחוד הדגם המחליף (1004)

אבל הוא מספק תמורה גבוהה יחסית למחיר ומהווה פשרה מצויינת בין איכות חוזק ומחיר

לי היה ניסיון מצויין איתו על האינפיניטי קאפה וסאב של סרווין ולא ראיתי שום צורך לשדרג

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הוא לא כל כך זול,עולה בסביבות ה-1200 ש"ח.

לי דווקא אמרו שה-Mac audio הכי זבל מבחינת איכות הרכיבים שלו.

חלש? לדעתי הוא ממש אבל ממש חזק,אבל זו דעתי.

לא נתווכח על דעות.

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

מגבר תותח והוא נחשב זול ביחס למגברים

 

סלחו לי אם עצבנתי מישהו אבל סיירה ומק אודיו הם לא מגברים .

 

כך שאין מה לקחת אותם דוגמא , אין להם אמא ואבא והם לא עומדים בשום תקן.

 

שמדברים על מגברים מדברים על חברות מוכרות

 

פיוניר , קנווד , סאונדסטרים, רוקפורד וכו...

 

ולשם הוא נחשב זול

פורסם
מגבר תותח והוא נחשב זול ביחס למגברים

 

סלחו לי אם עצבנתי מישהו אבל סיירה ומק אודיו הם לא מגברים .

 

כך שאין מה לקחת אותם דוגמא , אין להם אמא ואבא והם לא עומדים בשום תקן.

 

שמדברים על מגברים מדברים על חברות מוכרות

 

פיוניר , קנווד , סאונדסטרים, רוקפורד וכו...

 

ולשם הוא נחשב זול

 

אולי אתה מתבלבל בין MA Audio לMAC Audio .

המאק אודיו עומד בתקנים,איך הגעת לזה שהוא לא?

מיוצר בגרמניה ,וזה שאתה לא מכיר אותם זה לא הופך אותם לחברה גרועה.

תאמין לי שחברה לא מוכרת ומחורבנת לא הייתה יכולה לקנות את פייז אבולושן,יש להם סאבים מעולים מסידרת המקסימוס וקומפוננטים לא רעים בכלל.

אל תמהר לקפוץ למסקנות.

הJBL נמכר מאוד בזמנו רק בגלל שמכרו אותו ב200 דולר בדיוטי .

 

הוא לא כל כך זול,עולה בסביבות ה-1200 ש"ח.

לי דווקא אמרו שה-Mac audio הכי זבל מבחינת איכות הרכיבים שלו.

חלש? לדעתי הוא ממש אבל ממש חזק,אבל זו דעתי.

לא נתווכח על דעות.

 

אמרו לך? מי בדיוק? תן לי לנחש,האם זה היה תומר מתומקאר? שגם שיקר לך וגם מכר לך זבל של מגבר?

דיברתי איתו בזמנו בטלפון ושאלתי אותו לגבי מגברים שאלתי אותו ספציפית לגבי המאק אוודיו,הוא ענה לי שזה מגבר מחורבן ומיד הציע לי סיירה,אם זה מגבר מחורבן אז למה הוא עולה יותר מהסיירה? ולמה אתה בכלל מוכר אותו בחנות שלך? שאלתי אותו,כמובן שתשובה אמיתי לא קיבלתי.

 

אז הסיירה יורד מהפרק,המגבר הכי משתלם זה הZ2200 כי אין מגבר יותר חזק ממנו בתקציב הזה ,והוא גם 2 ערוצים ולא 4.

עדיף לו עכשיו מגבר 2 ערוצים ואז להוסיף מגבר מונו לסאב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

גם טאטא ההודית קנתה את יגואר :-)

מכל המאק אודיו (ושמעתי לא מעט,באמת מגבר לא רע אבל מבחינת איכות הסאונד לדעתי עדיין הJBL עדיף)

הייתי בודק רק את סדרת המקסימוס שאמור להשתוות לקומפוננט של פייז שכמעט קניתי (165.25 אם אני זוכר בערך)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

מצטער אבל מאוד קשה לי להאמין שיש הבדל באיכות סאוונד במגברים בכזה תקציב,לא דווקא הMAC והJBL,רוב המגברים בתקציב.

צריך מערכת ברמה מאוד גבוהה בשביל להבחין בין אופי סאוונד של מגברים,וגם אז לא היתי סומך על זה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...