Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נשבר הבולם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל אתמול (תמיד יום חמישי ככה שיום שישי מתבזבז על לסדר הכל)

שעת צהרים באמצע יום עבודה עמוס ואני מקבל טלפון, אשתי מתקשרת לספר לי שיש לה רעש מוזר באוטו, טוב האמת שהיא לא היתה צריכה לספר כי כבר דרך הטלפון שמעתי רעשים של דפיקות חזקות באוטו שלה שנשמע קצת מבהיל. מהון להון אניש שואל מאיזה כוון וכו והגעתי לשתי אפשרויות 1. שגומייה של האגזוז נקרעה והוא נפל ונוקש על מות הפיתול האחרוי, ו-2. שהלך בולם והוא במצב כל כך רע שמהקפיצות שלו הוא דופק ומרעיש.

 

טוב, היא הגיעה הביתה ואני יצאתי לראות מה הסיפור, עבודת דיאגנוסטיקה בגרוש היות ומבט מיידי לכוון הבולם האחורי שמאלי הראה כי הוא שבור, כן כן שבור.

 

טוב, אז מה עודים, היום בבוקר ישר לחנות חלקי חילוף ושני בולמים חדשים ופחית ספריי זפת בדרך הביתה (זפת כי הבולם שיפשף את שכבת הזפת מתחת לאוטו ולא רציתי שנסבול מבעיות חלודה).

 

ההרכבה לא רצינית ולקחה כ- 5 דקות לבולם אבל הבאסה היא שרציתי דוקה להשקיע בקליאו שלי השבוע כהכנה למכירה (כן כן אני מוכר :cry: )

 

בכל מקרה אני מצרף את התמונות בהן ניתן לראות איך נשבר הבולם. אגב הבולמים שפירקתי היו במצב תקין מבחינת הבוכנות.

3.jpg

2.jpg

1.jpg

פורסם

DAMMMM

איפה אישתך עובדת? באמצע הנגב?

צריך זעזועים רציניים כדי לשבור דבר כזה.

 

אבל קבל ח"ח על העבודה 8)

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
הכל התחיל אתמול (תמיד יום חמישי ככה שיום שישי מתבזבז על לסדר הכל)

שעת צהרים באמצע יום עבודה עמוס ואני מקבל טלפון, אשתי מתקשרת לספר לי שיש לה רעש מוזר באוטו, טוב האמת שהיא לא היתה צריכה לספר כי כבר דרך הטלפון שמעתי רעשים של דפיקות חזקות באוטו שלה שנשמע קצת מבהיל. מהון להון אניש שואל מאיזה כוון וכו והגעתי לשתי אפשרויות 1. שגומייה של האגזוז נקרעה והוא נפל ונוקש על מות הפיתול האחרוי, ו-2. שהלך בולם והוא במצב כל כך רע שמהקפיצות שלו הוא דופק ומרעיש.

 

טוב, היא הגיעה הביתה ואני יצאתי לראות מה הסיפור, עבודת דיאגנוסטיקה בגרוש היות ומבט מיידי לכוון הבולם האחורי שמאלי הראה כי הוא שבור, כן כן שבור.

 

טוב, אז מה עודים, היום בבוקר ישר לחנות חלקי חילוף ושני בולמים חדשים ופחית ספריי זפת בדרך הביתה (זפת כי הבולם שיפשף את שכבת הזפת מתחת לאוטו ולא רציתי שנסבול מבעיות חלודה).

 

ההרכבה לא רצינית ולקחה כ- 5 דקות לבולם אבל הבאסה היא שרציתי דוקה להשקיע בקליאו שלי השבוע כהכנה למכירה (כן כן אני מוכר :cry: )

 

בכל מקרה אני מצרף את התמונות בהן ניתן לראות איך נשבר הבולם. אגב הבולמים שפירקתי היו במצב תקין מבחינת הבוכנות.

 

:mm_yeah:

 

רק שאלה קטנה, איזה בולמים שמת (איזה חברה) וכמה הם עלו ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הכל התחיל אתמול (תמיד יום חמישי ככה שיום שישי מתבזבז על לסדר הכל)

שעת צהרים באמצע יום עבודה עמוס ואני מקבל טלפון, אשתי מתקשרת לספר לי שיש לה רעש מוזר באוטו, טוב האמת שהיא לא היתה צריכה לספר כי כבר דרך הטלפון שמעתי רעשים של דפיקות חזקות באוטו שלה שנשמע קצת מבהיל. מהון להון אניש שואל מאיזה כוון וכו והגעתי לשתי אפשרויות 1. שגומייה של האגזוז נקרעה והוא נפל ונוקש על מות הפיתול האחרוי, ו-2. שהלך בולם והוא במצב כל כך רע שמהקפיצות שלו הוא דופק ומרעיש.

 

טוב, היא הגיעה הביתה ואני יצאתי לראות מה הסיפור, עבודת דיאגנוסטיקה בגרוש היות ומבט מיידי לכוון הבולם האחורי שמאלי הראה כי הוא שבור, כן כן שבור.

 

טוב, אז מה עודים, היום בבוקר ישר לחנות חלקי חילוף ושני בולמים חדשים ופחית ספריי זפת בדרך הביתה (זפת כי הבולם שיפשף את שכבת הזפת מתחת לאוטו ולא רציתי שנסבול מבעיות חלודה).

 

ההרכבה לא רצינית ולקחה כ- 5 דקות לבולם אבל הבאסה היא שרציתי דוקה להשקיע בקליאו שלי השבוע כהכנה למכירה (כן כן אני מוכר :cry: )

 

בכל מקרה אני מצרף את התמונות בהן ניתן לראות איך נשבר הבולם. אגב הבולמים שפירקתי היו במצב תקין מבחינת הבוכנות.

 

:mm_yeah:

 

רק שאלה קטנה, איזה בולמים שמת (איזה חברה) וכמה הם עלו ?

 

איציק

מצטרף לשאלה + מרחיב אותה.

מה ההבדל בין בולמים "רגילים" לבולמים "ספורטיבים"? האם ההבדל יורגש באוטו לא ספורטיבי(קליאו 92)?

 

ח"ח על העבודה.

אני שונא צרפתים.

פורסם
שני בולמים חדשים ופחית ספריי זפת בדרך הביתה

:mm_yeah: ח"ח על עבודה יסודית ולעניין :!:

אגב, באיזה רכב מדובר?

זו לא הקליאו שלך, נכון?

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

שלום לכום.

 

אכן מדובר בקליאו אוטומטית של אשתי והאמת שהיא נוסעת לעבודה דרך איזה קיצור שיש בו קטע קטן לא כל כך משהו אבל לפחות היא נוסעת שם ממש לעט.

בכל מקרה אנחנו רוצים למכור את האוטו אז לא ממש התחשק לי להשקיע בבולם של מונרו או מקורי אז הלכתי על הכי זול (145 ש"ח לבולם) של חברה שאני לא מכיר בשם ALIO או משהו כזה.

 

כמובן שהחלפתי את שני הבולמים ולא אחד ז"א אמנם לא רציתי להכנס להוצאה אבל עבודה חאפרית אני לא יודע לעשות.

×
×
  • תוכן חדש...