Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש אוטו קטן וחסכוני, שלא יהיה מפונק מיידי ויצטרך יותר מיידי טיפולים כי רוב הזמן הוא יהיה אצל אמא שלי.

השימוש העיקרי יהיה נסיעות בתוך העיר לקניות וכדומה, עדיפות לאוטו יותר בטיחותי.

 

רוצה לקנות אוטו חדש מהחברה ושהגיר יהיה אוטומטי.

חשבתי על כמה אופציות (דגמי 08 ) :

1, פנדה דינמיק אוטומטית 88,000 ש"ח.

2, גרנדה פונטו אקטיב פלוס 98,000 ש"ח.

3, גטס 1.4 גיר אוטומטי 5 דלתות 96,000 ש"ח.

4, דייהטסו סיריון. (עדין לא ביררתי בדיוק מה המחיר אבל איך שהבנתי גם כאן המחיר באזור ה100 אלף.)

 

הייתי הכי מעדיף את הפנדה כי היא הכי זולה, אבל מה החסרונות שלה בהשוואה לאחרות?

אם יש המלצות נוספות אשמח לשמוע.

פורסם

שקודה פביה 1.6 טיפט', רמת גימור Ambiente - עולה 100K.

 

רמות גימור Elegance ו-SPORT עולות 108K.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מבחינת אחזקת הרכב והדלק אז אין על הפנדה, רכב סופר חסכוני ואחלה רכב לנסיעות בתוך העיר, עוד רכבים מומלצים זה הסוזוקי סוויפט שגם הוא ניחשב לרכב מצויין ואמין ולפי דעתי גם הכי יפה בקבוצה שלו ורכב נוסף שמומלץ כמו שציין קודמי זה הסקודה פאביה.

מבחינת עלויות אחזקה אז אין על הפנדה.

פורסם

פנדה - קטנה, חסכונית ומשתחלת לכל חניה, רכב עירוני אידיאלי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

סוזוקי סוויפט רכב נחמד, גם מאזדה 2 גם באזור ה100K.

לדעתי אלו עדיפות על כל השאר האפשרויות שציינת, אבל צריך להשקיע טיפה יותר.

 

בהצלחה.

פורסם

אני מחזק את מה שאמר Slava_RC וזה לקנות סוזוקי סוויפט חדשה גם נראית טוב(טוב יותר מכולן וזאתי דעתי) גם נוסעת טוב (לפי מה ששמעתי) וגם חסכונית. הדגם היקר עולה היום 102 אלף שקל ואני חושב שכל שקל שווה לשים על האוטו הזה.

פורסם

אם בבטיחות עסקינן אז ככה הסוזוקי קיבלה 4 כוכבים ומגיעה עם 6 כריות אויר ללא בקרת יציבות.

 

הפביה החדשה מגיעה עם חבילת אבזור בטוחה וקיבלה 4 כוכבי בטיחות.

 

מזדה 2 מגיעה עם חבילת בטיחות מלאה 6 כריות אויר+מערכת בקרת יציבות וקיבלה 5 כוכבי בטיחות.

 

לדעתי לא שווה להתפשר על רכב ללא בקרת יציבות במיוחד כשמדובר בדגמין חדשים לגמרי בארצינו,אם כבר מדברים על 102000 אז בעוד 3000 מקבלים מזדה 2 מאובזרת הרבה יותר מהSWIFT עם בקרת אקלים חלונות חשמל ושאר החישמול ועם חיבלת בטיחות מלאה ועם 5 כוכבי בטיחות.

 

אם כבר אתה מתפשר על מחיר אז תלך על הפביה שהיא רכב לדעתי הרבה יותר מוצלח מהSWIFT ורק אפילו בגלל הבקרת יציבות

 

כמובן שמומלץ לבצע נסיעות מבחן על המתמודדות ולא לוותר על הנושא.

×
×
  • תוכן חדש...