Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסט יותקן בפיאט פנדה, לפי מה שאמר לי המתקין העומק בדלת מאוד קטן והוא הצטרך לחתוך בדלת.

הרמקולים יחוברו למגבר רוקפורד 2 ערוצים שכבר נמצא אצלי שמוציא 50W לערוץ שישודרג כשיהיה תקציב.

1. האם מדובר בהליך רגיל בהתקנות מהסוג הזה או שיש אלטרנטיבות אחרות?

2. איך קומפוננט כזה יתפקד ברכב כול כך קטן מבחינת הבמה? האם בכלל כדאי להתקין כזה רמקול בכזה רכב קטן?

3. למה כדאי לשים לב בשלבי ההתקנה? והיכן הייתם ממקמים את הטוויטר?(אין מקומות לטוויטר).

 

לא שמעתי את הסט עדיין(מקווה לשמוע אותו לפני הקניה) אני קונה אותו על סמך המלצות ובגלל שהוא נמכר במחיר זול יותר מהדוטק שלא הצלחתי למצוא בפחות מ1000 שקלים לפני התקנה.

4. הסט הזה יהיה שידרוג לסט אינפיניטי 6/9(שאם היה לי רכב גדול יותר הייתי משאיר עשה עבודה טובה ל6/9) האם אני ירגיש שינוי גדול ברמת הסאונד?

5. המחיר שקיבלתי הוא 900 שקל כולל התקנה, האם מדובר במחיר סביר לדעתכם?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

למה שלא תשאיר את ה6*9 ותחבר אותם לרדיו דיסק.. כי לפי מה שהבנתי אין לך סאב.. הם יתפקדו מצויין בתור מענה לחוסר סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

כול עוד ה6/9 לא נמכרו הם ישארו ברכב ויחוברו לרדיו דיסק כמו שאמרת.

אני מתכנן בהמשך(לאחר החלפת המגבר) הוספה של סאב קטן, זה יקח לי קצת זמן(חייל קרבי:?), לכן אני לא חושב שיהיה לי צורך ב6/9.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מה גודל הרמקולים בדלתות?

ב-6.5" היה דגם ESK-165S בעל עומק קטן יותר. שווה לחפש מיד שניה.

 

לגבי טוויטרים, יש כמה מקומות סטנדרטיים שכל מתקין אמור להכיר.

תשמע את כל האופציות, ואז תחליט מה מתאים לך.

פורסם
לא המליצו לך שם על מגבר של סיירה:?:? מוזר

 

לא הבנתי תוכל להסביר את עצמך?

 

תומר מנסה בדרך כלל לדחוף לאנשים מגבר בשם סיירה שהוא חרא מגבר.

כניראה יש לו רווחים ממש טובים עליו.

אבל יכול להיות שהוא באמת חושב שהם טובים?...עם כל הכבוד לתומר..לא ניראה לי..:lol:

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אם כבר אתה מכיר את תומר איך הוא? (ענה לי בה"פ אם אפשר תודה).

Derish אני אשאל מה הדגם של ההרץ(וישאל לגבי הדגם שהזכרת) בכול מקרה המחירים שאנשים מבקשים ביד שניה לא שווים את הקניה, אנשים מבקשים 600 תוסיף לזה 250-200 שקל התקנה תגיע ל800 שקלים פלוס לרמקול לא חדש שפה ב900 שקל אני מקבל חדש עם התקנה.

בדקתי את עניין היד שניה, אבל הוא פשוט לא משתלם במקרה הזה.

גודל הרמקולים בדלתות הוא 6.5 הבעיה היא בעומק.

 

בקשר למיקום הטוויטר התכוונתי מה המיקום המומלץ על הקורה של השימשה? בדלת? על הדש בורד?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם יש לך אפשרות לקחת אנרג'י חדש ב-900 זה שווה ביותר, כי בימינו הוא בא

עם קרוסאובר מלא, לעומת ליינדרייברים בלבד בדגמים הישנים, כולל ה-S.

 

אם אתם חותכים את הדלת, חשוב להקפיד על בידוד הרמקול מפני רטיבות ולכלוך

הנכנסים מלמעלה. לפי הביקורות בפורום, אני מניח ש"תומקאר" מקצועיים מספיק

בשביל לדעת את זה, אבל עדיין שווה להזכיר את העניין לפני ההתקנה.

 

לגבי הטוויטרים, כפי שכבר אמרתי, אין מקום מומלץ. יש כמה סטנדרטים, תבקש

מהמתקין שיעביר את החוטים ואז תבדוק איפה זה נשמע לך הכי טבעי - על הדש,

הקורות, השמשה, או בכל נקודה אחרת. רק תשתדל לא לא להתקין אותם במקום

שבו הם יעופו לך לפרצוף בזמן תאונה.

פורסם

שהסט יהיה מותקן תחזיק את הטויטר מעל הדשבורד באיזור המשולש של המראה ובאזור הקורה.

תאזין טוב טוב ותחליט מה אתה מעדיף

 

השארתי לך הודעה פרטית

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

"עומר" וderish תודה רבה.

רק אם אפשר לענות לי על שתי שאלות, האם אני ירגיש הבדל מהותי ברמת הסאונד על פני ה6/9 שברשותי? והאם אפשר להגיע לתוצאות טובות עם קומפוננט כזה גם ברכב קטן כמו הפנדה?

כמו כן ה6/9 נותנים באס לא רע אף פעם לא שמעתי קומפוננט טוב, איך הבאסים? הכוונה שלי היא האם יחסר לי מאוד הבאס שאני מקבל מה6/9 עד שאני יוסיף סאב?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני הייתי בוחר להתקין את הטוויטרים על הדאש כמה שיותר קרוב לשמשה הקדמית ושמה להתחי לשחק איתם, פונים אליך,אחד מול השני. זוויות. בצורה הזאת תקבל לפי דעתי את הבמה ה"עמוקה " ביותר.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...