Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"עומר" וderish תודה רבה.

רק אם אפשר לענות לי על שתי שאלות, האם אני ירגיש הבדל מהותי ברמת הסאונד על פני ה6/9 שברשותי? כמובן שאתה תרגיש הבדל ה"במה" תבוא מקדימה ואתה תשמע את המוזיקה גם יותר חזק בגלל מיקום הרמקולים קרוב אליך והאם אפשר להגיע לתוצאות טובות עם קומפוננט כזה גם ברכב קטן כמו הפנדה? כל רכב והאקוסטיקה שלו

כמו כן ה6/9 נותנים באס לא רע אף פעם לא שמעתי קומפוננט טוב, איך הבאסים? הכוונה שלי היא האם יחסר לי מאוד הבאס שאני מקבל מה6/9 עד שאני יוסיף סאב?בגלל זה אני אומר לך להשאיר את ה6*9 הוא יתן באס טוב יחסית ויעשה את העבודה. עם זאת הוא ימשוך את הבמה קצת לאחור אבל אפשר להיסתדר עם זה עד שיהיה לך סאב

 

התשובות באדום עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אשקול את השארת ה6/9 עד לקניית הסאב.

תודה על העזרה כולם.

מקווה שההתקנה תילך חלק וללא בעיות אני אתן רשמים שלי מחר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
האם אני ירגיש הבדל מהותי ברמת הסאונד על פני ה6/9 שברשותי? והאם אפשר להגיע לתוצאות טובות עם קומפוננט כזה גם ברכב קטן כמו הפנדה?

 

כן & כן.

 

כמו כן ה6/9 נותנים באס לא רע אף פעם לא שמעתי קומפוננט טוב, איך הבאסים? הכוונה שלי היא האם יחסר לי מאוד הבאס שאני מקבל מה6/9 עד שאני יוסיף סאב?

 

הרשה לי לחדד מעט את עצתו של עומר.

 

אם תשאיר את ה-6x9 ותחתוך את התדרים שלו כך שינגן רק את הבאסים,

תקבל תוצאה אופטימלית, לפחות עד להוספת הסאב.

 

תבדוק מהן אפשרויות החיתוך אצלך ב-HU, והתייעץ בנושא הזה עם המתקין.

×
×
  • תוכן חדש...