Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני לומד בירושלים וגר בנתניה רציתי לדעת אם מישהו יודע איזה רכב אני יכול לקנות באזור ה 15K שיוכל לספק את העליות והקלומטרים המרובים כי אני נוסע כל שבוע ולפעמים פעמיים בשבוע?,יש לי עכשיו סקודה פליסיה שנת 96 במחיר 7K כדאי לקנות מה דעתכם על הרכב?,היה לי פגו 306 והוא מאוד התחמם בעליות כך שמכרתי אותו ממש מהר אשמח לקבל עזרא....:-):-)

פורסם

אם הפליסיה לא עושה לך צרות,תישאר איתה ותטפל בה טוב.

אתה יכול לעבור לפליסיה דיזל אם אתה חושב שזה מצדיק (יותר מ30 אלף ק"מ בשנה), יש לי כזו ואני מאוד מרוצה פרט לכך שהיא קצת קטנה למשפחה עם עגלת תינוק וכל הציוד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

איפה חכמים אמרו את זה בתורה זה לא כתוב....... סתם ברוך ה' רק ששיאר ככה עשיתי בדיקה במחשב אמרו לי שאני צריך ביסיק סיטי משהוא כזה זה נראה לכם דבר נחוץ הוא סתם שטויות??????????

פורסם

לא הבנתי מה שאתה רוצה :shock: , אתה מחפש רכב שיתאים לנסיעות ארוכות או שאתה בעצם שואל האם הפליסיה בעלת המזגן המקפיא יכולה לעמוד בנסיעה כזו על בסיס שבועי ?

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם

אם אתה נוסע הרבה, פנק את עצמך עם רנו מגאן 1.9 דיזל מהשנים 1998-2000.

סוס עבודה טוב, אמין, חזק וגם די נוח, אבל בתנאי שאתה מוצא אחת במצב טוב

עם קילומטראז' נמוך (נדיר).

אם לא, שקול גם מגאן 1.6 בנזין (1.4 לדעתי חלשה מדי לעליות של הקסטל...)

פורסם

אתה כרגע כבר נוסע עם הפליסיה לירושליים על בסיס קבוע? אם כן, במשך כמה זמן אתה כבר עושה את זה?

בקיצור, אם היא מסיעה אותך בלי להתלונן, וגם מפנקת אותך במשב רוח צונן, תישאר איתה ועל רכבים אחרים אל תתבונן (יצאתי משורר:lol:).

×
×
  • תוכן חדש...