Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם בשעה טובה עברתי טסט!

עכשיו השאלה שלי היא, ממתי מתחילים לספור את השלושה חודשים?

מרגע שהוא מעביר אותי? או מרגע שאני לוקח את הטופס עם האגרה לדואר?

אם אפשר עוד פירוט אשמח לקבל! תודה.

פורסם

אצלי זה היה מהיום שעברתי טסט , עד 3 חודשים אחרי +גנבה של כ 12 שעות .

אה כן, מזל טוב :D

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לא צריך לספור, יהיה כתוב לך על הרשיון (כשתקבל אותו) עד איזה תאריך אתה צריך מלווה. שים לב! בתאריך שכתוב אתה עדיין צריך מלווה. מותר לך לנסוע בלי מלווה יום אחרי.

 

מזל טוב!

"ai motoare capul doare"

פורסם

מהיום שהוא מוציא לך את האגרה.

אם הטסטר היה מספיק מהיר והמורה שלך גם, יש מצב שבאותו היום המורה יוציא את האגרה.

אך בדרך כלל המורה לוקח תזמן שלו, מוציא את זה כ-2-3 ימים אחרי הטסט.

ככה לפחות זה היה אצלי ואצל כל חברי.

פורסם

FOCAL למי שלא אוהב מוסיקה אלה רעש בלבד !

אתה אנטישמי נגד מורל :lol:

מצטער אם בילבלתי אותך פותח השרשור , אבל לפחות אצלי זה התחיל מהיום שעברתי טסט .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

בירושלים יש עכשיו שביתה במשרד הרישוי, אז לא לקחתי את הטופס/אגרה

השאלה שלי אם זה כבר התחיל לספור את הימים? או שמהרגע שאני לוקח את האגרה זה מתחיל לספור?

פורסם
מהרגע שהטופס הודפס. אם הוא כבר הודפס- הרווחת.

 

נשמע הגיוני, שהרי תאריך הסיום מודפס בגוף הטופס עוד טרם שולם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא ממתי שעברת טסט,

לא ממתי שהמורה הביא לך את הרישיון,

לא ממתי שקיבלת את הרישיון בדואר,

לא ממתי שהודיעו לך שעברת,

לא ממתי ששילמת אגרה.

 

רק החל מהיום שבו - הודפס הרישיון!

Xbox12341

פורסם
הבנתי שביום שהוא מודפס, יכול להיות שהוא שוכב שמה מודפס??

זאת אומרת שהוא מודפס שמה רק מחכה שאני יקח אותו? או שבמקום הם מדפיסים לי אותו?

 

אחרי שהוא מודפס הוא נשלח בדואר הבייתה, אלא אם המורה בא לקחת אותו ולהביא לך אותו ידנית, מה שקורה בד"כ.

אם הוא לא לוקח לך את הרישיון, תבדוק במשרד הרישוי שבו עברת טסט אם הוא נשלח הבייתה. אם לא, הוא כנראה עדיין שוכב שם אז אתה צריך לקחת אותו.

Xbox12341

×
×
  • תוכן חדש...