Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בירשותי סיאט איביזה 92 ידנית.

אתמול התגלתה בעיה באור נסיעה , אור חניה נידלק אך שמעבירים לאור דרך \ נסיעה האור אינו נידלק.

היום הלכתי לחשמלאי ושם אמרו שהמתג תקול. החשמלאי שם לי ממסר דרכו נידלק האור ובכך ניפתרה הביעה.

אך עכשיו לאחר נסיעה בערב שמתי לב שאין לי אורות חניה אלה ישר אור דרך.

השאלה היא : האם בטסט זה מה שיכשיל אותי אורות חניה?

פורסם

ברוב המוחלט של בדקות הטסטים לא בודקים אורות חניה. אז בגדול על המזל שלך...

רק למה נתת לו לעשות לך קומבינה? הייתה מביא מתג מפירוק ב- 50 עד 100 שח וב- 10 דקות עבודה גומר את העניין.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם
ברוב המוחלט של בדקות הטסטים לא בודקים אורות חניה. אז בגדול על המזל שלך...

רק למה נתת לו לעשות לך קומבינה? הייתה מביא מתג מפירוק ב- 50 עד 100 שח וב- 10 דקות עבודה גומר את העניין.

 

הבעיה שלא מצאתי מתג כזה מפירוק כל האיביזות שמצאתי הם בעליי צורה ישנה בהם כפתור שונה.

הכפתור עדיין קיים רק שמצב של אורות חניה יש יש אור גבוה.

עכשיו השאלה מדאיגה אותי כי בטסט הקודם אכן ביקשו ממני להדליק אורות חניה.

מישהו יודע בוודאות או שזה עניין של מזל?

×
×
  • תוכן חדש...