Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בריסקה נחתה אצלי בחצר בהפתעה


דורוןא
שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המון מזל טוב קודם לך אחרי זה לבריסקה שמצאה בית חם מאוד .

 

ולך ענת שחקת אותה .

הדבר היחידי שסיון יכולה לקנות לי זה מיני לבניה בגודל של 1:12 .

 

המון מזל טוב למשפחת איצקוביץ על הנפש הנוספת .

 

משפחת גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מזל טוב דורון - עד 120,

כל הכבוד לענת!!!!

מאיתנו

קטיה, גידי והילדים וגם בקס

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בריסקה עם הגה ימני ?.

ההגה במקום הנכון לא לדאוג!

ולכל מי ששאל על הרכב:

כללי:

בריסקה 900. היו שני דגמי טנדר 1300 ו-900. ייצור ה-900 הופסק ב1966 ונדמה לי שה-1300 נמשך עוד מספר שנים.

המנוע של ה-900 הוא זהה למנוע האחורי של הקונטסה, ויש אומרים שגם למנוע הדופין ו-4CV של רנו.

הרכב יוצר ביפן (והורכב בארץ על ידי אילין). חברת הינו קיימת עד היום והיא מייצרת בעיקר רכב כבד, משאיות, אוטבוסים ועוד. לקראת סוף שנות ה-60 השתלטה טויוטה על מחלקת המשאיות של הינו. הבריסקה היתה חלק ממחלקה זו ואומרים שהיא המקור לטנדר ההילקס המפורסם.

אצלי במשפחה:

אבי בשנת 66 היה מנהל מוסך "למושב" של תנועת המושבים. המוסך עמד להימכר לידיים פרטיות ואבי פוטר. במקום פיצויי פטורין קיבל את הרכב הצמוד שלו במתנה - בריסקה מודל 66. הרכב היה במשפחה למעלה מ-20 שנה שבהלכן הוחלף המנוע ל"משופר", 1000 סמ"ק של סוסיתא קוביה. במקור ההילוכים של הרכב בהגה, ולכן נפתח חור בריצפה לידית הילוכים של הסוסיתא. הרכב נסע יותר טוב מקודם - 4 הילוכים במקום 3, ומנוע עם עוד כמה סוסים אבל עדיין כבד מאוד. הדבר שזכור לי מילדותי ברכב הזה, החלק הכי טוב זה הפח בעובי של 1.2 (רוב המכוניות פחות מ-1 מילמטר), ולכן השרידות שלו גבוהה. אכן רואים זאת עד היום.

הרכב שלי:

שנת ייצור 66. המנוע לטענת הבעלים אחרי אוברול. ללא בלמים. פח סביר מאוד, קוסמטיקה על הפנים (חלקים רבים חסרים).

בעתיד - אין לי כוונה להחזירו למקוריות, הסיכוי למצוא חלקים אפסי.

מנוע: יוחלף למשמעותי יותר.

גיר: כנ"ל.

פנים: יוחלף למודרני.

חוץ: יונמך, עם גלגלים רחבים יותר (במקום של האופניים).

בלמים: משופרים עם מגבר.

צבע: שחור מט עם גלגלים לבנים.

 

תודה שוב לכל הברכות,

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה במקום הנכון לא לדאוג!

ולכל מי ששאל על הרכב:

כללי:

בריסקה 900. היו שני דגמי טנדר 1300 ו-900. ייצור ה-900 הופסק ב1966 ונדמה לי שה-1300 נמשך עוד מספר שנים.

המנוע של ה-900 הוא זהה למנוע האחורי של הקונטסה, ויש אומרים שגם למנוע הדופין ו-4CV של רנו.

הרכב יוצר ביפן (והורכב בארץ על ידי אילין). חברת הינו קיימת עד היום והיא מייצרת בעיקר רכב כבד, משאיות, אוטבוסים ועוד. לקראת סוף שנות ה-60 השתלטה טויוטה על מחלקת המשאיות של הינו. הבריסקה היתה חלק ממחלקה זו ואומרים שהיא המקור לטנדר ההילקס המפורסם.

אצלי במשפחה:

אבי בשנת 66 היה מנהל מוסך "למושב" של תנועת המושבים. המוסך עמד להימכר לידיים פרטיות ואבי פוטר. במקום פיצויי פטורין קיבל את הרכב הצמוד שלו במתנה - בריסקה מודל 66. הרכב היה במשפחה למעלה מ-20 שנה שבהלכן הוחלף המנוע ל"משופר", 1000 סמ"ק של סוסיתא קוביה. במקור ההילוכים של הרכב בהגה, ולכן נפתח חור בריצפה לידית הילוכים של הסוסיתא. הרכב נסע יותר טוב מקודם - 4 הילוכים במקום 3, ומנוע עם עוד כמה סוסים אבל עדיין כבד מאוד. הדבר שזכור לי מילדותי ברכב הזה, החלק הכי טוב זה הפח בעובי של 1.2 (רוב המכוניות פחות מ-1 מילמטר), ולכן השרידות שלו גבוהה. אכן רואים זאת עד היום.

הרכב שלי:

שנת ייצור 66. המנוע לטענת הבעלים אחרי אוברול. ללא בלמים. פח סביר מאוד, קוסמטיקה על הפנים (חלקים רבים חסרים).

בעתיד - אין לי כוונה להחזירו למקוריות, הסיכוי למצוא חלקים אפסי.

מנוע: יוחלף למשמעותי יותר.

גיר: כנ"ל.

פנים: יוחלף למודרני.

חוץ: יונמך, עם גלגלים רחבים יותר (במקום של האופניים).

בלמים: משופרים עם מגבר.

צבע: שחור מט עם גלגלים לבנים.

 

תודה שוב לכל הברכות,

עד שרכב כזה, במצב כזה מגיע לידיו של אספן, אז הוא אמור להפוך להוט רוד!?

 

אני מוחה ומבקש לשקול את העניין מחדש...

אני בהחלט יכול להבין את הכוונה והכיף בשינויים האלה, אבל כאשר יש כל כך מעט בריסקות בחיים, הייתי חושב שעדיף לשקם אותה למצב מקורי (מעניין אם יש חלקים ביפן, אם יש שם בריסקות משופצות...?), ואם כבר, אז באמת להצמד לשינוי שעשו בארץ, עם מנוע וגיר של פורד...

 

ומה ששכחת לציין, זה שההילוכים בבריסה המקורית היו בסדר הפוך (משהו שקשור כנראה לכך שהמנוע היה במקור מאחור והועבר לפנים, ואולי "התעצלו" לתכנן מחדש את סדר ההילוכים?) - הראשון היה איפה שהשלישי, השני במקומו, והשלישי איפה שהראשון (כל זה אם אני זוכר נכון) - הייתי אמור להזיז קצת איזו בריסקה כזו, ולמרות שהחשבתי את עצמי לנהג די מיומן, לא הצלחתי בכלל, גם כנראה מכיוון שהידית כבר היתה כל כך לא מדוייקת ונוטה להתפס או משהו.

 

דב, שמתנצל על האלימות, אבל הכאב העביר אותי על דעתי...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי של הפתעה,

תתחדש...

עידן

 

חביבי ,יש לך אישה זהב !

מזל טוב וים פירגונים.

אסף.

 

 

+1

מזל טוב, ההפתעה הטובה ביותר.

:-D

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וקבל מתנה ממני

 

(הפירסומת משנת 1966)

briska9.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון

תכנון נחמד !

 

אני מקווה שאסקורט לא תעמוד בצד;)

 

8) ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב ליום הלדתך דורון...

יש לנו מספר דברים משוטפים

אנחנו חוגגים באותו חודש יום הולדת

מרצדס לי ולך

פורד לי ולך

אני קיבלתי חולצה עים הדפס מכונית

אתה קיבלתה בריסקה :lol:

כל הכבוד ענת גברת לענין:beerchug:

כל טוב

מאריה ויהודית.....

בעלים של:פורד קוטינה 1968 סימן II

מרצדס 1973 220D

רנו קטר שוו 1955

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון

תכנון נחמד !

 

אני מקווה שאסקורט לא תעמוד בצד;)

 

8) ערן

 

כל דבר בזמנו

קודם האסקורט אחר כך הבריסקה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שרכב כזה, במצב כזה מגיע לידיו של אספן, אז הוא אמור להפוך להוט רוד!?

 

אני מוחה ומבקש לשקול את העניין מחדש...

אני בהחלט יכול להבין את הכוונה והכיף בשינויים האלה, אבל כאשר יש כל כך מעט בריסקות בחיים, הייתי חושב שעדיף לשקם אותה למצב מקורי (מעניין אם יש חלקים ביפן, אם יש שם בריסקות משופצות...?), ואם כבר, אז באמת להצמד לשינוי שעשו בארץ, עם מנוע וגיר של פורד...

 

ומה ששכחת לציין, זה שההילוכים בבריסה המקורית היו בסדר הפוך (משהו שקשור כנראה לכך שהמנוע היה במקור מאחור והועבר לפנים, ואולי "התעצלו" לתכנן מחדש את סדר ההילוכים?) - הראשון היה איפה שהשלישי, השני במקומו, והשלישי איפה שהראשון (כל זה אם אני זוכר נכון) - הייתי אמור להזיז קצת איזו בריסקה כזו, ולמרות שהחשבתי את עצמי לנהג די מיומן, לא הצלחתי בכלל, גם כנראה מכיוון שהידית כבר היתה כל כך לא מדוייקת ונוטה להתפס או משהו.

 

דב, שמתנצל על האלימות, אבל הכאב העביר אותי על דעתי...

דב אתה צודק אבל אין ברירה.

אין לי שום כוונה שהרכב יעמוד שנים בגלל חלקי קוסמטיקה שחסרים.הרכב לא הגיע אלי במיקרה אלה לאחר תהליך ארוך של חיפוש ,מי שמכיר אותי יודע שפחות ממושלם לא בא בחשבון ,לא ניתן להשיג חלקים לרכב הזה בעולם כבר שנים(אלה עם כן משהו מהחברים יודע אחרת) יש לי מרצדס מושלמת יהיה לי בקרוב אסקורט "מושלמת" ורכב שעשועים מושלם......

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון, לגבי בעיית החלקים, הבנתי שזו מכרמיאל עומדת בגלל משבאת מים, תקן אותי אם אני טועה.

 

בכל מקרה, אם צריך, אני מוכן לגשת ולדבר שנית עם הבעלים, אם אתה צריך אותה/חלקים.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...