Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקדמתי עוד שלב :חיפוש והתאמה מרכבים אחרים של כל תושבות הגומי ויש מלא צביעת כל החלקים וייצור גל הינע המתאים לגיר "החדש"

תמונות בבקשה.

CIMG0353.JPG

CIMG0359.JPG

CIMG0362.JPG

CIMG0363.JPG

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
התקדמתי עוד שלב :חיפוש והתאמה מרכבים אחרים של כל תושבות הגומי ויש מלא צביעת כל החלקים וייצור גל הינע המתאים לגיר "החדש"

תמונות בבקשה.

 

שתף את המתלמדים על שלבי ההכנה לצביעה.

האם אתה משתמש בהמרייט ?

פורסם
שתף את המתלמדים על שלבי ההכנה לצביעה.

האם אתה משתמש בהמרייט ?

השיטה הטובה ביותר היא ניקוי חול כמובן אך יש עליויות נוספות כמו שינוע לניקוי וחזרה וכדומה.

מה שאני עושה,השלבים:

1. ניקוי בעזרת חומרי ממסים שומנים (בגדול נפט עושה את העבודה)

2. שטיפה בקיטור בלחץ גבוה.

3. הברשה של החלקים עם מברשת פלדה ודיסק.

4. שטיפה נוספת בקיטור.

5. הסרת שאריות צבע בעזרת מסיר צבע.

6. שטיפה נוספת בקיטור.

7. ייבוש.

8. צביעה באמרייט (בהתזה) לפחות 3 שכבות על פי הוראות השימוש.

מקווה שעזרתי.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אהבתי את הבאגי מחיפושית שרואים ברקע. ניראת אכזרית!

 

קבל ח"ח על ההשקעה.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

איזה כייף שיש יום שבת:)

דורון נראה אחלה

כל הריתוכים זה בארגון?

שבוע טוב אריה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

תתחדש ותהנה, מהבריסה והאשה המפרגנת.:shock:

 

 

תמיד הטנדר של סובארו נראה לי כמו הנכד של הבריסקה.:?

 

הבריסקה היה קשור לקונטסות איכשהו לא?

 

:roll:

פורסם

הריתוכים הם בארגון,כן הבריסקה זה הטנדר של הקונטסה והיא הנכד של הטויטה הילקס בשנת 1966 שזוהי גם השנה האחרונה של הבריסקה חברת טיוטה קנתה את הינו היצרנית והשאירה רק את ייצור המשאיות פעיל עד היום.חלקים מכניים של ההילקס המיתולוגי מתאימים לבריסקה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
הריתוכים הם בארגון,כן הבריסקה זה הטנדר של הקונטסה והיא הנכד של הטויטה הילקס בשנת 1966 שזוהי גם השנה האחרונה של הבריסקה חברת טיוטה קנתה את הינו היצרנית והשאירה רק את ייצור המשאיות פעיל עד היום.חלקים מכניים של ההילקס המיתולוגי מתאימים לבריסקה.

 

ע"ע הילקס מיתולוגי - אני כבר מחכה לראות אותך עורך לבריסקה מבחן בסגנון 'טופגיר'....

פורסם
ע"ע הילקס מיתולוגי - אני כבר מחכה לראות אותך עורך לבריסקה מבחן בסגנון 'טופגיר'....

היום זה היום שלך........חכה חכה.:evil:

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,


×
×
  • תוכן חדש...