Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דורון, לגבי בעיית החלקים, הבנתי שזו מכרמיאל עומדת בגלל משבאת מים, תקן אותי אם אני טועה.

 

בכל מקרה, אם צריך, אני מוכן לגשת ולדבר שנית עם הבעלים, אם אתה צריך אותה/חלקים.

לא יודע לפי המוכר היא במצב מושלם.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
יש כראה עוד בריסקה שנמצאת בראשון, במצב חיצוני לא משהו ראיתי אותה בתחנת דלק של נחלת יהודה ביציאה מהעיר לפני 2-3 חודשים

יש מיקום מדוייק יותר? האם נחלת יהודה זה שם רחוב אני לא מכיר את האזור בכלל.

תודה

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

מדובר על תחנת דלק בכניסה לראשון מכיוון צומת בית דגן נמצאת ליד טיב טעם,הרכב היה בצבע חאקי ללא סמלים

 

אולי כדאי לשאול עובדי בתחנת דלק לגבי הבריסקה,כמו כן עמדה שם טרנספורטר דור ראשון עם שלטי פרסומת,אני אנסה לבדוק אם הרכבים נמצאים שם ולצלם במידת האפשר.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם

אני טל זמיר ממושב היוגב .אני משפץ בריסקה כנ"ל הבריסקה שלי עם מנוע 900 מקורי 1964 .אני מחפש נואשות גריל קידמי העשוי מפלסטיק אשמח לקבל עזרה בענין.052-2973535

הרכב הראשון במשפחה היה הברסקה. ויש לי המון חויות מאותה תקופה לדוגמא בערך כשהיתי בגיל 6 נסענו ביום הכיפורים לבקר חברים משפחת זייד סמוך לטבעון בדרך עברנו סמוך למושב שדה יעקוב (מושב של דתיים) סמוך לכביש עמדו ילדים וזרקו עלינו אבנים,בדיוק כשהם זרקו את האבנים הבריסקה "נתנה" בק-פאייר כל הילדים חשבו שיורים עליהם לעלמו מהמקום בשניות

פורסם
שלום לכולם

אני טל זמיר ממושב היוגב .אני משפץ בריסקה כנ"ל הבריסקה שלי עם מנוע 900 מקורי 1964 .אני מחפש נואשות גריל קידמי העשוי מפלסטיק אשמח לקבל עזרה בענין.052-2973535

הרכב הראשון במשפחה היה הברסקה. ויש לי המון חויות מאותה תקופה לדוגמא בערך כשהיתי בגיל 6 נסענו ביום הכיפורים לבקר חברים משפחת זייד סמוך לטבעון בדרך עברנו סמוך למושב שדה יעקוב (מושב של דתיים) סמוך לכביש עמדו ילדים וזרקו עלינו אבנים,בדיוק כשהם זרקו את האבנים הבריסקה "נתנה" בק-פאייר כל הילדים חשבו שיורים עליהם לעלמו מהמקום בשניות

טל שלום

אני מבין שיש לנו זיכרונות דומים, לגבי גריל קידמי לא נראה לי שיש סיכוי שתמצא אני מראש יודע שחלקים לרכב הזה אין בעולם ולא רק בארץ לכן מראש היא לא תהיה מקורית יש לי את המנוע והגיר המקורי של הרכב במידה ואתה צריך ואולי עוד כמה חלקים שאני לא מחזיר לרכב שלח הודעה פרטית עם אתה צריך משהו, אתה גם מוזמן להעלות תמונות של הרכב שלך.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

טוב נשברתי והבריסקה עברה מחדר "ההמתנה" לחדר "מיון" להערכת נזקים כפי שכבר ציינתי חלקים רבים כבר אי אפשר למצוא וצריך לייצר/לאלתר/חדש תמונות ראשונות בבקשה לפני נקוי טיפול תיקון וצביעה.

CIMG0153.jpg

CIMG0154.jpg

CIMG0155.jpg

CIMG0156.jpg

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
טל שלום

אני מבין שיש לנו זיכרונות דומים, לגבי גריל קידמי לא נראה לי שיש סיכוי שתמצא אני מראש יודע שחלקים לרכב הזה אין בעולם ולא רק בארץ לכן מראש היא לא תהיה מקורית יש לי את המנוע והגיר המקורי של הרכב במידה ואתה צריך ואולי עוד כמה חלקים שאני לא מחזיר לרכב שלח הודעה פרטית עם אתה צריך משהו, אתה גם מוזמן להעלות תמונות של הרכב שלך.

דורון שלום יש ברשותי בריסקה נוספת לחלקים אשמח לעזור .טל זמיר

פורסם

ענת - מזל טוב על הרכישה, כל הכבוד!!! (דורון מסור לה את ברכותינו)

מאחלים לכם עוד הרבה קילומטרים עם הבריסקה, מה עוד שניתן עכשו להעזר בשני טנדרים להעברת דברים ומשאות.

מאברוק

מצא משה

פורסם
ענת - מזל טוב על הרכישה, כל הכבוד!!! (דורון מסור לה את ברכותינו)

מאחלים לכם עוד הרבה קילומטרים עם הבריסקה, מה עוד שניתן עכשו להעזר בשני טנדרים להעברת דברים ומשאות.

מאברוק

תודה רבה

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

ההתקדמות האחרונה בתמונות

פרוק הפרונט לגורמים ויש הרבי גורמים

תחילת ניקוי החלקים לפני צבע

התאמת תושבות המנועו הגיר.

 

מסתבר שהניסן ווינר (טנדר) חולק חלקי גומי רבים ,השילדה של הרכב מאד מאסיבית ומזכירה בחלק גדול משאית קטנה.

CIMG0159.JPG

CIMG0163.JPG

CIMG0166.JPG

CIMG0167.JPG

CIMG0169.JPG

CIMG0171.JPG

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

שלום

 

בהצלחה על השיפוץ!!!

המנוע שבתמונות הוא מנוע והגיר הם של פורד אסקורט 1100 וזה מנוע וגיר מוצלחים מאוד.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

 

בהצלחה על השיפוץ!!!

המנוע שבתמונות הוא מנוע והגיר הם של פורד אסקורט 1100 )וזה מנוע וגיר מוצלחים מאוד.

 

 

בברכה בני ל.

בני תודה! נפח המנוע קצת יותר גדול.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,


×
×
  • תוכן חדש...