Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דורון!

 

לא יכולת לחכות למסיבה שאתה עושה בראש השנה ולהסיע אותה בפעם הראשונה מול קהל אוהד,

לשתף גם אותנו (ומצלמותינו) בהתרגשות?

 

אגב, זה הכסא המקורי שינקלה מכר לך? והאם כבר יש לך רפד? :-)

 

ביי אבי.

זה כסא אורטופדי יבוא מתנובה

אגב ינקלה נצפה תקוע עם ידית הילוכים של ביאנקי ברחוב החייל ברעננה:)

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דורון!

 

לא יכולת לחכות למסיבה שאתה עושה בראש השנה ולהסיע אותה בפעם הראשונה מול קהל אוהד,

לשתף גם אותנו (ומצלמותינו) בהתרגשות?

 

אגב, זה הכסא המקורי שינקלה מכר לך? והאם כבר יש לך רפד? :-)

 

ביי אבי.

אבי.

בעזרתו האדיבה של אסף הבריסקה תהיה במצב יותר מושלם במסיבה וכן יש לי רפד ממרפדית הצפון...

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

בתור אחד שלא נכנס לפה יותר מידי.

הפרוייקט נראה מעולה, נחמד לראות איך לוקחים רכב שלא זז הרבה זמן ו"משיבים לו חיים".

בהצלחה. אחרי השרשורהזה אני אעקוב.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

דורון ,

כבר אמרתי לך מה אני חושב כשראיתי אותה ב live

בכל אופן ,

ביום שתרצה לפתוח סדנת שיפוץ , אני מכיר שניים שישמחו להיות שותפים איתך.

...אבירם.

 

ניתראה בקרוב

פיאט 128 SL קופה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

דורון כל הכבוד !

אני מקנא ....

גם אני גדלתי עם בריסקה מגיל 7 - מודל 65 שנקנתה חדשה ושרתה אותנו כ 30 שנה,

מה שנשאר לי ממנה זה לוח השעונים....

אני רואה בתמונות ידית הילוכים מקורית,

זה אומר שהיה מנוע מקורי ולא ניתן היה לשפץ אותו ?

פורסם

אחלה סלון.

דורון מה עם המרפסת מאחורה איך יהיה העיצוב. עם פרגולה או מרפסת פתוחה?

 

 

כל הכבוד דורון

יש לך ראש שמקושר טוב לידיים טובות.

 

בהצלחה בהמשך.

 

אבי

פורסם
אחלה סלון.

דורון מה עם המרפסת מאחורה איך יהיה העיצוב. עם פרגולה או מרפסת פתוחה?

 

 

כל הכבוד דורון

יש לך ראש שמקושר טוב לידיים טובות.

 

בהצלחה בהמשך.

 

אבי

אבי המרפסת בעבודה רצפת עץ וגג שמש בקרוב.....

בנתיים הנעליים החדשות

CIMG0917.JPG

CIMG0918.JPG

CIMG0916.JPG

CIMG0910.JPG

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
דורון כל הכבוד !

אני מקנא ....

גם אני גדלתי עם בריסקה מגיל 7 - מודל 65 שנקנתה חדשה ושרתה אותנו כ 30 שנה,

מה שנשאר לי ממנה זה לוח השעונים....

אני רואה בתמונות ידית הילוכים מקורית,

זה אומר שהיה מנוע מקורי ולא ניתן היה לשפץ אותו ?

יוסי שלום וברוך הבא לפורום

אתה מוזמן בקרוב מאד היא חוזרת לכביש ואני מבטיח לך סיבוב .יש לך תוכניות על הלוח שעונים....במידה ולא אני אשמח....

דורון.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
יוסי שלום וברוך הבא לפורום

אתה מוזמן בקרוב מאד היא חוזרת לכביש ואני מבטיח לך סיבוב .יש לך תוכניות על הלוח שעונים....במידה ולא אני אשמח....

דורון.

 

 

תודה על ההזמנה,

אני אשמח לסיבוב.

אבל בכל זאת יחסר לי הצליל המקורי,

ההילוך הראשון שלא תמיד מסכים להשתלב, השני שחורק אם התעצלתי לעשות גז ביניים ובכלל המנוע העוצמתי שרק מריח את תחילת העליה ומתחיל לאבד מהירות.....

לוח השעונים זו המזכרת שנשארה לי מהמכונית .....(חוץ ממספר ברגים של ראש מנוע)

 

יוסי

פורסם
תודה על ההזמנה,

אני אשמח לסיבוב.

אבל בכל זאת יחסר לי הצליל המקורי,

ההילוך הראשון שלא תמיד מסכים להשתלב, השני שחורק אם התעצלתי לעשות גז ביניים ובכלל המנוע העוצמתי שרק מריח את תחילת העליה ומתחיל לאבד מהירות.....

לוח השעונים זו המזכרת שנשארה לי מהמכונית .....(חוץ ממספר ברגים של ראש מנוע)

 

יוסי

זאת התשובה למנוע הלא מקורי.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • חודשיים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...