Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשאלו איזה מזל נאכס יש לי !

שמתי לב היום שאין לי אויר בגלגל ימני קידמי, מלאתי אוויר, והיום תוך שעתיים ירד לי שוב כל האוויר..

 

לפני שעה התעצבנתי מהידיעה שאצטרך למלות כל הזמן אויר

אז עצרתי את האוטו 5 דקות נסיעה מהבית.. ויאאלה, למלאכה !

 

מה עושים ? מחליפים לגלגל רזרבה! (אין בו הרבה אויר אבל מלאתי מיד בתחנת דלק)

הגלגל הוחלף:)

 

אמממ.. סיימנו? לא!

אני מחנה את האוטו בחניה, יוצא מהאוטו, ובמקרה מציץ לגלגל שמאלי אחורי - פנצ'ר !

חוזר לגלגל ימני קידמי (גלגל הרזרבה במקום הגלגל שהיה עם הפנצ'ר) - פנצ'ר !

שלושה גלגלים עם פנצ'ר !

חחח

 

אני גר במרחק של חצי שעה נסיעה מהפנצריה הקרובה - מה עושים ? :cry:

 

בלוקים, אין באיזור שלי, ויש לי רק ג'ק אחד.

חשבתי לייצב את הרכב על שני הגלגלים שתקינים באמצע המרכב משני הצדדים

(אבל עדיין לא אוכל להרים את הרכב, יש רק ג'ק אחד)

או שחשבתי להעמיד את הרכב על דסקיות של הבלמים, אני יודע שחלק ירביצו לי כאן, אך לא רואה דרך אחרת לצאת מזה.

או לקחת פעמיים מונית לפנצריה כל פעם גלגל אחד ואז עם הרכב שלי לתקן את השלישי.

 

ואני יודע שזה הזוי, בדקתי את הגלגלים של כל השכנים, לאף אחד אין 185/65/14 :shock:

 

יש פתרונות יצירתיים ?

פורסם

לקחת מונית פעמיים פעם עם 2 גלגלים ופעם עם גלגל אחד.

 

חפש בלוקים אין דבר כזה שלא תימצא.

תיזהר להעמיד את הרכב על הדיסקים אל תהיה טיפש (סליחה על הביטוי)

 

או שתשיג משאבה של אופניים תנפח אוויר ותיסע לאט לאט, אם החור גדול ויורד האוויר מהר אל תיקח סיכון.

 

אבל אם יש חורים קטנים ואפשר ליסוע לאט לאט וכל פעם לעצור לנפח זאת גם אופצייה.

 

רק מה סע לאט ובטוח, לא מעל 50קמ"ש.

פורסם

מרוב שהתעצבנתי כבר התחלתי לחשוב על דברים טיפשים, אל תדאג לא אעמיד אותו על הדיסקים..

מה שכן, אני גם לא אקח סיכון לנסוע עם הרכב, מספיק שהג'נט יגרד את הצמיג (מבלי שאשים לב, כי האויר יורד מהר) ילכו הצמיגים עוד לפני שאספיק לצאת מהשכונה!

 

ואם זה יהיה עם משאבה של אופניים לשיטתך,

לפני שאספיק לנפח את האויר בצמיג השני אני אצטרך לחזור לנפח את הצמיג הראשון. וכך חלילה :lol:

ואז ילך כל היום..

 

מה שכן, גם חשבתי להזמין גרר, כמה יעלה לי גרר פרטי עד לפנצריה? (כמו שאמרתי, בערך חצי שעה נסיעה)

פורסם

יש חומר כזה שאתה ממלא את הצמיג איתו והוא אוטם את החור עד הפנצריה הקרובה.

30-50 שקל בכל חנות לרכב.נראה לי שאחד או שניים יספיקו לשלושת הצמיגים.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

והוא פשוט אוטם את החור?

כמו שיש לקטנועים, הספריי עם הצינורית ?

 

כמובן שזה לא קבוע אבל לכמה זמן זה יחזיק ?

 

בעקרון דיברתי עם האחים שלי, כל אחד לפני שיסע לעבודה יבוא בבוקר ויזרוק לי את הג'ק שלו.

פורסם

אל תשכח להגיד לפנצר מעכר ששמת את הספריי

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לא יותר פשוט לבקש מכל שכן ג'ק נוסף ולהרים את הרכב?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ג'ק זה לא דבר יציב. זה בסדר עם ג'ק אחד כשיש עוד שלושה צמיגים שתומכים את הרכב, אבל שני ג'קים על אותו סרן? אסור.

 

מי שכתב כאן בלוקים, זה עוד הרבה יותר גרוע מלשים על הדיסקים. הם נראים יציבים, אבל הם מתפוררים בבת אחת, ללא כל אזהרה מוקדמת. אקרשטיינים הם בסדר.

פורסם

התקשרתי לפנצריה והסברתי להם את הבעיה, הבחור היה כלכך אדיב ואמר לי שהוא שולח אליי 3 גלגלים במידה שלי ואת הבחור שלו שיעזור לי.

(אנחנו לא מכירים, אבל הוא יודע מי אני כי אני מחליף/מתקן אצלו תמיד לכל ששת הרכבים שבמשפחתי)

 

החלפנו את הגלגלים ונסענו לפנצריה ואח"כ תיקן לי את הפנצרים..

 

הוא אפילו לא רצה לקחת ממני תשר קטן על השירות ! :roll:

"יצא צדיק!"

 

אבל זרקתי לעובד שלו 20 שקל ככה בשביל ההרגשה הטובה :lol:

×
×
  • תוכן חדש...