Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי פה המלצות נהדרות , אני זקוקה למוסך שעובד עם רפידות בלם אחוריות לא מפירוקים,

כי כבר קיבלתי החלטה שאני הולכת על זה , מישהו דיבר על אחד המושבים בשפלה שם ניתן לקנות מפירוקים,

 

בבקשה מכם !! הפנייה למוסך שעובד עם פירוקים או מחסן חלפים שכזה ,

 

תודה לכל החברים , נ.ב. זה חשוב, כי הטסט ממש קרוב ,

פורסם

בלמים מפירוק עלולים לגרום לאסון- כאשר חלילה יגמרו ,הרכב יעבור תאונה ויתפרק כמו הבלמים.

הרבה לנטיסים היו בליסינג והשכרה ואי אפשר לדעת מאיזה רכב יפרקו את ה"מציאה הזו".

מי שחוסך בבלמים בסופו של דבר משלם בחייו וחבל ללמוד זאת בדרך הקשה.

מומלץ להתקין בלמים-אפשר להרכיב תחליפי או לחדש את הישנים המותקנים ברכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
ראיתי פה המלצות נהדרות , אני זקוקה למוסך שעובד עם רפידות בלם אחוריות לא מפירוקים,

כי כבר קיבלתי החלטה שאני הולכת על זה , מישהו דיבר על אחד המושבים בשפלה שם ניתן לקנות מפירוקים,

 

בבקשה מכם !! הפנייה למוסך שעובד עם פירוקים או מחסן חלפים שכזה ,

 

תודה לכל החברים , נ.ב. זה חשוב, כי הטסט ממש קרוב ,

שים לב כיצד אתה כותב דבר והיפוכו. לא ברור מה אתה רוצה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

גם אני לא הבנתי בדיוק.

 

את רוצה בלמים מפירוקיות או לא רוצה בלמים מפירוקיות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אוקיי , אני לומדת ,

 

אבל א. כמה עולה טיפול חידוש בלמים ( עלות סבירה )

ב. יש מוסכים שיתקינו רק נעלי בלמים תקינים ולא 'זבל'

 

מה עמדתך ?? תודה

כבר הבנת שהקטע הזה התחיל כשהצעת המחיר הראשונה לא נראתה לי. וגם אם אני כרגע לא מקצועית בתחום אני אלמד ( מימך למשל ) וגם מהתייעצועות בשטח עד שאני אכיר ..

 

ביי בינתיים

×
×
  • תוכן חדש...