Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל להחליף נפח מנוע לאסקורט שנת 94 גרמנית מ 1400 ל 1600...

ברכב מותקנת מערכת הזרקה חד-נקודתית.

יכול להיות שתהיה לי בעיה עם ..חיישני הרכב \מערכת הדלק \ההזרקה ,לאחר ההחלפה??

ומה הפתרונות ??

 

תודה רון!

פורסם

רון שלום.

 

ראשית לפני שאתה נכנס לחישנים ותקלות טכניות , תגש עם הנירות של הרכב למשרד הריאשוי , בדוק באים החלפת מנוע 1300 ל 1600 סמ'ק זה בסדר מבחינתם . בהרבה רכבים זה לא ניתן לביצוע בגלל כח הבלימה , ולכן ביצוע החלפת מנוע ללא בדיקה מוקדמת תגיע להחלפת מספר מנוע במשרד הריאשוי והרכב יכשל ותאלץ להחזיר את המנוע 1300 סמ'ק.

 

שבוע טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

אני ארים טלפון מחר לברר ...

 

אבל בכל מקרה הייתי רוצה לקבל תשובה בנוגע להתאמת שאר המרכיבים , כי אחרת זו סתם הוצאה כספית גדולה יותר ,

ולערב עוד מערכות ברכב..

תודה ..רון

פורסם

אמרו לי שכנראה אני אצטרך להחליף את המזרק (מרסס) לגדול יותר, כי אחרת המנוע יגמגם בסל"ד סרק..

 

מישהו מוכן בבקשה להתייחס לשאלות .. תודה ....

×
×
  • תוכן חדש...