Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דפוק אבל עקרונות לא חסר לי ועל העקרונות הקטנים שלי אני עומד.

 

אבי.

לשכות האבטלה מלאות בבחורים עם עקרונות.

ארז רונן

פורסם

לא אמור להפריע לך , תביא בלוני הליוום ותסתיר את המצלמה...

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

ארז עד היום ברוך השם מצאתי לי עבודות לרוחי ולטעמי, מי שלא מסוגל לבחור את מקום עבודתו אלא שאחרים בוחרים איפה הוא יעבוד כנראה שזה אומר משהו לא?

 

אבי.

פורסם

זה שהבוס מתקין מצלמה לא אומר שהוא לא סומך עליך וגם אם כן אולי אתה לצורך העניין טבח טוב אבל גם גנב והמצלמה תמנע ממך לגנוב אבל עדיין תעשה את העבודה שלך כמו שצריך.

 

גם בכביש יש מצלמות מהירות, אז מה תבוא למשטרה ותגיד להם שהם לא סומכים עליך? ברור שהם לא סומכים עליך אתה רוצה תסע בכביש אתה לא רוצה יש תחבורה ציבורית.

 

כשאתה תהיה עצמאי ובעל עסק אתה תבין את הרעיון של מצלמה. אני כבר היתי בצד הניהולי של העסק ותאמין לי שמצלמה בימנו נחוצה מאוד.

 

מה גם שיש עסקים ששמים מצלמות דמי וכ"ו ככה שלא מחייב שזזה באמת מקליט אלא רק להרתיע.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בתאכלס אני מבין את הבוס שלך, ואני מדבר איתך שעבדתי גם בתוך מטבח עם אנשים.

 

ראיתי שם חלק מהעובדים גונבים , נייר כסף , דגים , בשרים ועוד כמה שטויות שאני לא מבין למה.

 

הכל זה אינטרנסים אין מה לעשות.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

מה הסרט? אז יש מצלמה נסתרת SOOOO? בקניון יש גם מצלמה נסתרת, בחנות בגדים , בשרותים ובכל מקום עבודה! ככה זה, כאשר אתה תהיה בעל העסק, תרצה גם לראות מה הולך שם כאשר אתה בבית!

פורסם
תומר ולכן ואי לכך אמרתי אע"פ שישנם עוד עובדים בשוק, אם הוא לא סומך עליי שלא יעסיק אותי.

אולי המצלמה היא לא ספציפית אלייך אלא למלצרים אחרים ואו בשימוש נגד פריצות לזיהוי הפורץ וכד'.. זה כבר יגיד מומחה, אבל אם הבוס שלי מחר בבוקר מציב לי מצלמה על העמדה שלי ספציפית אני יפגע מכך ורוב הסיכויים שאני יעשה משהו בנידון..

מה לעשות אולי אני ראש בקיר, דפוק אבל עקרונות לא חסר לי ועל העקרונות הקטנים שלי אני עומד.

 

אבי.

 

אם אני הייתי בעל עסק אין לי ספק שהייתי מתקין מצלמות בעסק, ולא רק מצלמה אחת...

במציאות התעסוקתית של היום עובדים מתחלפים כל כמה חודשים, בטח במקום כמו מסעדה.

היום אין נאמנות למקום העבודה והגישה שלך ש"יש עוד הרבה מקומות עבודה בשוק" רק מחזקת את זה.

אפילו עובדים ותיקים לא תמיד ראויים לקרדיט שנותנים להם וגם הם גונבים.

 

לפותח השרשור- גילית מצלמה? אחלה! תהפוך את המידע הזה ליתרון היחסי שלך מול הבוס והעובדים האחרים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לא מבין על מה הרעש..

 

גילית מצלמה סמויה,אולי היא בכלל לא שם בגללך ?

 

אולי הבוס עושה מאזנים חודשיים ומגלה שכל חודש חסר לו כסף ? (נכון,אין שם קופה,אבל חסה גזר וקישוא=כסף).

 

אולי הבוס מנהל מעקב אחרי מישהו ספציפי שכבר יש לו חשד לגביו ומחכה לתפוס אותו על חם ?

 

 

אין לך מה "לסעוד סרטים",

 

המסעדה שייכת לבוס שלך והוא יכול לעשות בה כרצונו בלי לדווח לך כלום,ואתה,במקום להתלונן או להלשין לשאר העובדים, שחק אותה קול,ותגיד תודה שקיבלת יתרון על שאר העובדים.

 

QIL,

 

לא מבין על מה אתה כל כך חמום מוח ולמה אתה חושב שיש לך זכות "לנפץ לו אותה בפנים" ? (אם זה לא היה יוצא "ערסי" מדי הייתי שואל אותך "למה מי אתה בכלל ?").

 

לא יודע במה אתה עוסק,אבל תיהיה בטוח שבמצב התעסוקתי המדהים בארץ,לכל אחד יש תחליף,אף אחד לא חסין,וכמו שאמר ארז, לשכות התעסוקה מלאות בגיבורים עם עקרונות.

 

הם רק מצטערים על זה שעקרונות וכוונות טובות לא יכולות לקנות בסופר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שלום.

כן אולי זה לא נעים או נחמד אבל ! זו זכותו ואולי הוא ניפגע בעבר מעובד שגנב, ויש את האימרה שמי שניכוה ממים רותחים ניזהר גם מצוננים.

אגב אין טעם להגיד לבוס על קיום המצלמה או סילוקה כי מיירב הסיכוים שהוא "יסלק " אותה כדאי להרגיע אותך ויומים אחרי יחביא אותה במקום חדש ויותר טוב אז מה השתנה?

 

 

בברכה בני ל.

 

+1

בנוסף , מי אמר שהוא לא משתמש בכלי הזה רק כשהוא צריך אותו?

הרי אני לא רואה שום בן אדם כל כך משועמם שהוא יישב כל הזמן ויראה את ההקלטות....אז כשהוא מול המחשב הוא בטח צופה

פעם ב....פה ושם...לראות שהכל בסדר.

אבל יכול להיות שהיא רק מקליטה ליום שהיא תצטרך לתפוס מישהו...( כשיהיה חשד )

פורסם

פס"ד אסנת אייזנר מצלמה נסתרת (חובות הנובעות מיחסי עבודה)



מתוקף חוקי היסוד, יש לעובד זכויות מסויימות גם אם לא נקבעו בשום חוזה ושום חוק ספציפי.

כך לדוגמא במקרה של מצלמה נסתרת במקום העבודה.

"הגב' אסנת אייזלר עבדה כמוכרת בחנות במשך כמעט שנתיים. לאחר שגילתה שהמעביד התקין במקום העבודה ללא ידיעתה מצלמות וידיאו סמויות היא שברה את אחת המצלמות וגרמה נזק לציוד. בעקבות מעשיה פוטרה מהעבודה והמעביד הגיש תלונה למשטרה.

בית הדין קבע שהעובדת זכאית לפיצויי פיטורין.

בית הדין ערך הבחנה בין זכות הקנין של המעביד לבין הזכות לפרטיות של העובד.

בית הדין קבע שזכותו של המעביד להגן על עצמו מפני מעשי אלימות או מפני גניבה, ולהתקין מצלמה נסתרת; אולם, יחד עם זכות זו יש לעובד זכות לפרטיות שהיא זכות יסוד המוגנת בחוק יסוד. נקודת האיזון היא ליידע את העובד על האפשרות של התקנת מצלמות נסתרות.



נושא זה קשור לחובת תום הלב של המעביד כלפי העובד.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

×
×
  • תוכן חדש...